Grrr. kramp in benen en beurse bil

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Chocochippie, 13 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Al een paar weken heb ik geregeld kramp in mijn benen, om gek van te worden.
    Sinds deze week is het zo erg dat ik minimaal 3x per nacht wakker word van de kramp.
    Rondjes lopen, strekken en buigen niks helpt.
    Is het eindelijk weg in het ene been begint het in de ander.

Vanacht liep ik mijn nachtelijke rondje met kramp toen ik na een paar stappen ineens vreselijke pijn in mijn linkerbil voelde.
    Het voelt alsof iemand constant een klap geeft op een beurse plek.
    Ook doet het enorm veel pijn als ik mijn rechterbeen op tilt.
    Maar das toch raar? Pijn in je linkerbil als je je rechterbeen op tilt.
    Als ik links optil voel ik het ook wel maar niet zo erg.

Heeft dit met elkaar te maken?
    Ben sowieso van plan om de vk te bellen als ik last blijf houden.

2. Chocochippie

3. Missladybug

Missladybug Niet meer actief

Wat vervelend!
    Het enige wat mij te binnen schiet is zwangerschapsischias!
    Kramp is een vervelend kwaaltje wat ik wel vaker heb gehoord, maar niet in deze mate. Ik zou het zeker bespreken met je VK.

4. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    Oh krampen, verschrikkelijk. Ik slik magnesium pillen ervoor. Die helpen iets, maar ik vond de magnesium + calcium pillen beter werken 👍 Oh en ik eet 's avonds een banaan.

5. Monijari

Monijari Actief lid

27 sep 2014
    307
    3
    18
    Ik heb dit ook... Meerdere malen per nacht en wat bij mij helpt is voor t slapen een aantal keer m'n tenen naar me toe trekken om de spieren wat minder stijf te maken. En ik draag nu (ja zelfs met dit weer...) kniekousen. Ontzettend warm natuurlijk maar het houdt hierdoor m'n kuiten ook warm en dit helpt me echt enorm. Ik lig hierdoor wel voor de rest alleen met een t shirt aan en vaak de halve nacht zonder deken want anders is t echt te warm. Andere tips zijn hier ook welkom!

6. Chocochippie

Ja dat van die banaan las ik ook ergens. Ik eet er 2 per dag maar merk geen verschil.

Ga het sowieso even met de vk bespreken want ik lijk wel een waggelende gans door die pijn in mijn bil.

Deel Deze Pagina