hallo, Ik heb een vraag, ik heb al 2 weken steeds een natte onderbroek, alsof ik er continu in geplast heb. Ook heb ik er af en toe witte vlokjes bij zitten die zijn wel zacht (sorry) het heeft een wat zoete geur.. Vanmorgen ging ik naar de wc en lag er een wit/gele prop van 2cm in mijn slip... Pff ik weet niet wat dit allemaal is, kan dit vruchtwater zijn of is het dunne afscheiding, iemand ervaring mee?ikmoet zowiezo vrijdag naar de verloskundige, maar ben allemaal bang dat ik iets over het hoofd zie...
Dit klinkt alsof je vruchtwater en je slijmprop verloren bent Ik zou niet wachten tot vrijdag maar gewoon nu even je vlos bellen
Ik zou even een inlegkruisje indoen zodat daar wat in opgevangen wordt en dan kan je vk zo zien of het vw is of dat het gewoon afscheiding is.
Ik zal als ik jou was gewoon voor de zekerheid de vk vragen! Ik heb zelf last van erg dunne afscheiding en dat is net water. Af en toe komt er een keer een klont. (sorry voor de details) en dat had ik mijn vorige zwangerschap ook. Soms had/heb ik echt het gevoel of ik in mijn broek had geplast ! Gewoon voor de zekerheid bellen, zij kunnen het zo voor jou nakijken!!