Ik vroeg mij af, waar voelen jullie de hik? Ik zou namelijk graag willen weten of ik aan de hik kan voelen hoe mijn mannetje op dit moment ligt. Ik voel de hik nu vooral aan de zijkant/bovenkant van mijn buik, maar nu ligt mijn mannetje ook nog niet met zijn hoofdje naar beneden. Klopt het dat je de hik zeg maar bij je liezen voelt wanneer de baby met zijn hoofdje naar beneden ligt? Of zegt dit helemaal niets?
Ja door de hik kun je ongeveer voelen waar je baby ligt met het hoofdje. Ik voel de hik sinds 32 weken onderin mijn buik (Bij mijn schaambot) aan de hand daarvan wist ik dat mijn meisje in de juiste positie lag....En dat ik gelijk had werd ook bevestigd bij de vk.
mijn kleintje ligt met haar hoofdje naar beneden en voel de hik rechts onderin me buik vlakbij me lies
Ons meisje is volledig ingedaald, maar voel de hik zo'n beetje overal Ze zal wel vrolijk met armen en benen meebewegen denk ik Voel wel dat het hikje zelf net boven m'n schaambeen begint.
hier vanaf 31wkn voel ik ook de hik onderaan, links onder, bij mijn lies in de buurt.. en als het telang duurt voor meneertje, dan schopt die er ook geweldig op los.. (31wkn al ingedaalt tot de helft, bevestigd door vk)
Die van mij ligt ook met zijn hoofdje naar beneden en ik voel het inderdaad ook vrij onderin mijn buik. Ik had gevraagd aan de VK of daar dan z'n mondje ligt, maar de hik is juist bij het middenrif van het kindje het heftigst (is bij ons ook zo).
Ik voel 't ook altijd helemaal onderin als hij de hik heeft, en ik kan het ook niet vanaf de buitenkant voelen.
Ik voel het ook onderin, ons meisje ligt al ingedaald.. vandaar denk ik.. bij mijn schaambotje... ik kan het ook wel aan de buitenkant voelen soms..
Ik voel de hik onderin, inderdaad meestal in mijn (linker)lies regio. Erg grappig, maar soms ook wel beetje irritant hihihi Ze is ook al een tijdje ingedaald.
Hier wordt er elke keer weer op een andere plek gehikt! Wat een tuimelaartje heb ik in mijn buik zeg. Die draait zich zo vaak om, de hele buik golft dan mee. Dat wordt nog wat om die rustig ondersteboven te krijgen
ik voel de hik ook onderin de buik rechts... meestal zo'n 2 a 3 x per dag heeft madam de hik vind het altijd een beetje zielig als het heel lang duurt!!