Ik ben vandaag 15.2 wk zwanger. Ik voel de baby ong. Vanaf 11 weken al. Ik voel eigenlijk al mn babytjes best snel maar soms denk ik dat mensen me niet geloven. Vandaag dus lag ik op mn rug en opeens voelde ik iets langs mn hand gaan. Mn man snel geroepen en hij voelde de baby ook heel duidelijk langs zn hand voorbij gaan. Alsof hij de baby kon vastpakken.. het was zooooo geweldig en mooi dat hij nu al de baby voelt. Dat is best vroeg toch? Vanaf wanneer voelde jullie de baby zelf en wanneer je partner?
Deze zwangerschap voelde ik het kindje vanaf 14 weken, vanaf 16 weken heel duidelijk. En manlief voelt het kindje sinds 18 weken duidelijk bewegen.
Grappig! Ik voelde onze 2e ook al vanaf 14 weken en mijn man vanaf 15 weken. De vk dacht dat mijn termijn echo dan niet goed geweest was, maar toch wel.
Toch best verschillend. Ben nog steeds verbaasd dat zo duidelijk was. Ik heb juist bij de eerste echo en daarna bij de termijnecho achteruit gezet. Ben wel blij dat ik de baby al kan voelen daardoor begin ik me nu echt zwanger te voelen.
Zelf met 19 weken en Partner nu met 24.6 weken nog steeds niet. 😔 Hij werkt vaak ver weg door de weeks. En in het weekend is onze baby vaak rustiger. 😅 Of hij stop waarneer ik Ml roep om te voelen. 😆 hij heeft hem wel al zien bewegen had een filmpje gemaakt van de week. ☺