wie heeft het ook gezien gisteravond, ik was net te laat met kijken. suarez liet zn dochtertje zien aan het publiek, scheen nogal ontroerend te zijn geweest. nou wilde ik vanavond kijken, maar heb het weer gemist. kan tot nog toe geen linkje vinden, wie wel?
dank je, soortgelijk foto had ik ook in telegraaf zien staan. maar scheen zo ontroerend te zijn geweest, hij was met dochter naar de middenstip gelopen. en moest toen dochter tuurlijk weer afgeven aan zn vrouw, was erg emo. ben erg benieuwd naar filmpje.
Ik heb het gisteren in Studio Sport Eredivisie gezien. Het was inderdaad heel ontroerend! Misschien staat het uit Uitzending Gemist?
Ik hou niet van voetbal, maar dit is inderdaad een superlief filmpje, zeg! Wat heerlijk, zo'n trotse vader!
nou ja zeg.. hele weekend heeft dat ***** eredivisie live aan gestaan, en uitgerekend dat heb ik gemist..
Vind er niets schattigs aan ! Bijna iedereen daar is vader geworden tijdens het seizoen, en uitgerekend hij moet zijn dochter het veld opnemen.. Hij is mediageil en ik kan daar niet zo goed tegen. Stekelenburg is in Januari vader geworden.. En ik heb hem niet met zijn zoon het veld op zien komen. Eveneens als Enoh die in juli vader is geworden.. En volgens mij meerdere spelers die tussen door vader zijn geworden.. Het enige leuke eraan is dat Suarez er wel echt trots uitziet
Ja dat is dus de reden waarom die zn kindje wilde showen, niet om de media of iets dergelijks.. hijs is gewoon zo trots!! Leuke vader hoor!
Het verschil is dat Suarez de aanvoerder is Ik vind het leuk, nu zie je eindelijk eens een andere kant van hem!
Ohh dus Enoh en Maarten zijn minder trots als hem op hun kindjes ?? Nee dan weet ik dat ook weer, zal het wel even tegen ze zeggen als ik ze weer zie op het ArenA Dek, even kijken of ze het ermee eens zijn @Tinkerbel, er zijn vele aanvoerders hem voor gegaan die ook vader zijn geworden en ik heb echt nooit zoiets gezien. Zal vast ooit wel ergens ook voor gekomen zijn. Jullie kennen hem nu als goede voetballer en leuke vader.. Ik "ken" ook zijn andere kanten en ik kan je zeggen ik erger me er kapot aan .. En ja hij is vriendelijk en een trotse vader, maar hij is vaak zat ook echt een arrogante zak