Sneijder heeft ook eens met zijn kind op het veld gelopen hoor.. En Kuijt ook! Zouden ze meer moeten doen, vind het alleen maar schattig. Is er nou mis mee? En hoe goed ken jij Suarez dan om te zeggen dat hij arrogant is?
Ik zie hem vaker dan ik hem zou willen zien.. En als jij je fans keihard voorbij loopt terwijl ze speciaal voor jou komen, vind ik je arrogant.. Wat is een handtekening en een foto nou ?? Hij heeft er toch voor gekozen om prof voetballer te worden, dan moet hij dit ook maar voor lief nemen, ook wanneer hij GEEN zin heeft.. Ik heb ook geen zin in om altijd met een lach te staan op mijn werk en vriendelijk te zijn tegen die ajax supporters. Maar het is mijn werk het hoort erbij, dus doe ik het maar.
Het komt nogal raar over op mij dat hij zijn dochter laat zien omdat hij trots is. Nu doet het lijken alsof de andere minder trots is als suarez.
Oh nou ik heb 'm een keer gezien na de training van Ajax en toen was hij heel vriendelijk tegen de mensen, maar goed! En hij is niet de enige die zijn kind/baby mee het veld op hebben genomen hoor..
Ik zie het "nut" er ook niet van in. Net alsof je een nieuw paar schoenen hebt ofzo. Vind hem nou echt niet schattiger als mijn buurman die met zijn kindje hier door de straat loopt.
Nee ik vind hem ook niet schattiger, maar vind het wel leuk.. Hij wil zijn kindje gewoon tonen aan zijn fans!
Sorry dat ik het zeg maar ik mag hem ook niet arrogant ventje. Ja er waren meer voetballers met hun kind maar dan wel langs de zij lijn hoor. Net al romero van az. en vormer van utrecht heeft het ook niet gedaan. Ja dat meneer trots is ok maar zo de grote man uit hangen bleheee ergggggg .
Daarom zei ik ook ja hij is vriendelijk en een trotse vader.. Maar die arrogante kant van hem is ook aanwezig en die vind ik echt niet leuk.. En die moet je gewoon verbergen als je aan het werk bent. Tuurlijk kan je niet elke fan een handtekening geven of foto maken. Maar nu liep hij gewoon iedereen voorbij. En ik vind er ook eigenlijk helemaal niets aan als een vader een kind op het veld neemt. Dus ook niet van sneijder en kuyt, dat is vast geweest toen ik geen voetbal keek en ze dus ook niet kon afsnauwen .
Achja ieder zijn eigen mening toch? En zijn eigen ervaringen. Op het veld vind ik hem niet altijd even leuk.. En ik ken hem niet persoonlijk dus ga daarover niet oordelen!
Nee, zijn keus. Zo lang iemand zijn kind gewoon goed verzorgd, liefde geeft, niet mishandeld, verwaarloosd e.d. moeten ze maar kijken hoor.. Hij zal het goed bedoelen!
Het kind heeft er niet om gevraagd. Ik snap de zin er ook niet van. En het belang van de baby al helemaal niet.
jeeeetje wat een ophef. Hij showt even zijn kindje aan zijn fans omdat ie vreselijk trots is, nou poeh poeh,vreselijk hoor. Jullie showen je kind toch ook aan vrienden en familie etc. Nou en hij doet het zo, is ie daar in 1 klap vanaf.
ik zie het probleem ook niet zo, er zijn zo veel sterren die er grof geld voor krijgen om op de voorkant van een tijdschrift te poseren met hun pasgeboren baby. lijkt me dat dit eerder is gedaan omdat hij trots is dan voor geld. hij is een media figuur, mensen zijn gewoon nieuwsgierig naar de kinderen.
Ik snap het probleem ook niet. Voetbal is een ontzettend belangrijk deel van zijn leven. Ik begrijp wel dat ie die 2 op die manier samen laat komen en dat dit voor hem een bijzondere betekenis heeft. Z'n dochtertje ziet er toch tevreden uit? En hij let toch goed op haar?