suarez laat zn dochter zien...

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door zonnetjes, 22 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tese

Tese Niet meer actief

Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen, wat een een onzin allemaal zeg, hij is gewoon trots!

2. megamom

megamom Actief lid

26 mei 2010
    360
    0
    0
    onderwijs
    Zuid-Holland
    Vond het juist schattig, zo´n wurmpje in een ajax-tenuetje. Zou ook wel mijn dochter willen showen in een volle arena. Ze zitten alleen niet op mij te wachten, haha! Vind het mooi, een trotse vader met kind.

3. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    jeetje, wat een gezeik weer hier!! laat ie jongen lekker heerlijk trots zijn en zn dochter showen, ik vond het iig een geweldig filmpje om te zien.

4. angel86

angel86 Actief lid

12 apr 2010
    179
    1
    0
    suarez is een super trotse lieve papa...en de beste voetballer die der is en nog schattig ook haha sorry das mijn mening

5. Ik vond het filmpje ook geweldig, gewoon een trotse papa.

6. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Arrogant of niet, hij is trots op zn dochter en wil haar aan het publiek laten zien. Niets mis mee volgens mij, vind het wel heel leuk om te zien.

Net zo trots als alle andere vaders en moeders. Ik weet vrijwel zeker dat wij allemaal heel trots ons kind hebben geshowd? Ik iig wel, liet me geen kans voorbij gaan en dat doe ik nog steeds niet:D

Maar vooruit, het is ook werkelijk nooit goed.:)

7. Ja idd, het is nooit goed. Stelletje zeuren!

8. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    @ikdus, je mag ook egwoon wel even opscheppen dat je de Ajaxspelers allemaal zo goed kent hoor :p whahaha,

enne... ik denk heus niet dat Enoh en Stekelenburg VERBODEN is om met hun kindjes op het veld te komen... toch? is gewoon een keus, hun hebben hetn iet gedaan, suares wel! iedere speler mag dat! gebeurt bij mijn club (heerenven) ook wel eens, is toch leuk... je moet er niet meer poespas over maken dan het is hoor,

" jij ben arrogant, dus jou kindje mag het veld niet op!!" whahaha, logisch ;)

9. Romana

Romana Actief lid

1 jun 2010
    443
    0
    0
    Ik vind het leuk dat hij zijn dochtertje showt...
    Je ziet de liefde ervan af spatten. En zn kleintje ligt heerlijk in zn arm.
    Zie het probleem niet, liever zo trotse vader die zn kleine aan de hele wereld wilt showen dan een vader die voor zn kleine wegloopt!!!!

Deel Deze Pagina