Kindjes slapen morgen bij opa en oma en wil manlief misschien met een avondje bioscoop verassen, maar naar welke moet ik gaan? Zag dat de revieuws van Inception goed zijn, maar dat is zeker echt zo'n mannen-film?! Nog een andere goeie tip? (Heb eigenlijk geen flauw idee want we gaan nooit naar de bios)
Salt The Expendables (deze lijkt me geweldig met al die "oude" acteurs die in de jaren 80/90 heel groot waren!!) the last airbender Twilight eclipse
Wij zijn kort geleden naar Knight and Day geweest.... enerzijds klonk het een beetje 'standaard' , maar al met al vonden we het beiden érg leuk.... m'n man wilde eigenlijk naar Toy Story 3 maar daar geef ik zelf echt niets om... Dus toen werd het deze
Ik ben gisteren bij Joneses geweest. Erg leuke film maar niet bijzonder goed ofzo. Gewoon lekker ontspannen....meiden onder elkaar! Voor een date met je manlief zou ik dus voor een andere film gaan. Ik weet het, je vroeg een aanrader, maar deze kan je dus vast wegstrepen
Shrek kijk ik liever thuis. (x met de kindjes ) knight and day; trailer gezien maar lijkt me idd wel een beetje standaard Twilight; we houden beiden niet van dat genre.. Expandables en the last airbenders zijn de recensies erg slecht van (en de eerste is me echt teveel actie... dat kan ik als vrouw niet aan ) Salt lijkt me ook wel goed. Dus iig een goeie reactie over inception! Ik houd eigenlijk niet zo erg van actiefilms, zul je net zien, kún je eens een keertje samen weg, draait er niks spectaculairs wat ik écht super vind. Maar we vinden vast iets! Ik onthou iig salt en inception, en als meer meiden een tip of een film onlangs gezien hebben, hoor ik het graag! @ Devil; stomme vraag, maar is inception heel moeilijk te volgen? moeilijke denkfilm? (ben nogal een muts en ik heb wel eens films dat ik er niks meer van snap )
@ mel, jij zegt dus Salt, oké! @ irene fijn te horen @ Elmo, ik wist het wel hoor, hoe romantischer/ vrouwelijker/ emotioneler, hoe beter hihi Maar das ook zo lullig voor hem Dat soort films huur ik dan wel als hij aan het werk is, met een pot koffie, maskertjes, kaarsjes of een wijntje erbij
Inception moet je wel volgen ja. Ze zitten tot 4/5 keer aan toe in een droom in een droom. Dus wel opletten. verder vond ik em prima te volgen, ondanks dat ik een kg popcorn over de grond liet vallen :') The Sorcerers Apprentice is ook leuk.
@ Elmo @ Devil; ok ik hoop dat ik het dus snap als ik goed oplet Ben nog niet zeker maar denk tot nu toe dat het die wordt. Sorcerers....... leek me niet zo eerlijk gezegd
Ik denk Inception. Weet ook bijna zeker dat Jurgen hem tof zal vinden. Dus ik pas me een beetje aan vanavond Hij weet nog steeds niet dat we gaan. We eten bij pap en mam vanavond, de kindjes blijven daarna slapen. Denk dat ik probeer de autosleutel te ritselen als we gaan en dan rij ik naar de bios ipv naar huis. Zal lastig worden want hij wil altijd zelf rijden
leuke verrassing voor hem toch! Gewoon zeggen dat je even wat uit de auto moet pakken en dan de sleutels niet meer terug geven Veel plezier in elk geval vanavond!
inception, absoluut! ik vind kabouter plop al moeilijk te volgen, maar inception was echt een GOEDE film!!! Wel een tip: goed kijken, maar probeer het t eerste half uur/uur niet te snappen. Ik was zo bang dat ik het niet zou volgen dat ik het steeds probeerde te begrijpen, maar manlief siste op een gegeven moment: sssst, laat het maar gewoon over je heen komen. En toen snapte ik het ineens, heel raar!!! En ook na de film, ga ajb niet analyseren. Er liep een vrouw achter ons die de film in jipenjanneke taal probeerde te begrijpen, NIET doen, haha. Gewoon kijken en genieten! hij is echt GOED!
Last airbender valt erg mee. Ben er afgelopen week naar toe geweest. Denk dat het voornamelijk teleurstellend is als je de serie kent. Vond alleen dat de 3D effecten een beetje tegenvielen.
@ mel, ja het is ook mijn auto he, getrouwd in gemeenschap van goederen @ Talia, goeie tips, daar kan ik iets mee, hartstikke bedankt!!
We zijn idd naar Inception geweest. Heel goeie film. Wel een beetje ingewikkeld af en toe, en niet echt mijn genre, maar toch heel tof om te kijken. Jurgen vond hem ook super goed! Dankje dus voor jullie tips!