Hallo @Beheer, Een vraag. Ik weet dat jullie geen topics en/of subfora verwijderen i.v.m. de informatieve waarde (plus, laten we eerlijk zijn, google-vindbaarheid). Dat is prima. Echter; is het wellicht mogelijk om het e.e.a. aan topics en subfora te archiveren? Dat zou het forum een stuk overzichtelijker maken. Een leuk voorbeeld hiervan is ‘stel je vraag aan de verloskundige’; een subforum dat al zeven jaar wegens (oh de ironie, het is hilarisch) zwangerschap gesloten is. Alvast bedankt voor jullie feedback!
Ik vind het wel een goed idee! Zo word het forum ook weer een stuk overzichtelijker. Ze Hoeven niet perse weg, maar kunnen dan elders geplaatst worden onder een kopje archief daar kan dan alles geplaatst worden waarin het afgelopen jaar?? Niets in is gemeld. Zodat het alsnog terug te lezen is.
@Beheer waarom zo selectief reageren. Ik vind het wel een goed idee van @RE080219. Doe er wat mee zou ik zeggen
Er zijn een aantal forumonderdelen (zoals de deskundigen) die wij naar een archief gedeelte willen verplaatsen. Het 'Coronaforum' willen we gaan aanpassen naar 'gezondheid algemeen'. De gezondheidsvragen die nu gesteld worden komen vaak in de Lounge. Die worden daar door de hoeveelheid topics wat ondergesneeuwd. Deze aanpassingen willen we doorvoeren in een nieuw forum. Maar dat is niet zo makkelijk. We moeten een nieuw design laten maken, dat is nog niet het probleem. De moeilijkheid zit 'm in de overgang naar nieuwe software versie en een server.
Fijn om te horen dat hier aandacht voor is en al een plan voor ligt. Begrijp ik hieruit goed dat het forum in geheel dus vernieuwd gaat worden? Dat is inderdaad een megaproject, zeker als de hele historische database mee moet. Wat is hier de tijdlijn voor?