Subforum Corona

Discussie in 'Over deze site' gestart door Mammielove, 16 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammielove

    Mammielove Niet meer actief

    Beheer, is het een optie om tijdelijk een subforum te openen voor alles omtrent de coronacrisis? Het duurt ook nog wel even, dus lijkt mij wel de moeite.
    Nu staan er zoveel topics met zoveel vragen (logisch) maar wat allemaal om het virus gaat, allemaal door elkaar heen.
     
    Huismuisie, bulakgirl, Zulema en 6 anderen vinden dit leuk.
  2. Micchan

    Micchan VIP lid

    24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik word er ook een beetje moe van. :oops: Maar ik gok dat het er niet inzit, bij het VF doen ze het ook niet...
    Heb eerlijk gezegd ook geen idee hoeveel werk het is om zoiets op te zetten. :oops:
     
  3. Mammielove

    Mammielove Niet meer actief

    Volgens mij is het een kwestie van toevoegen, maar waarschijnlijk niet dus? En anders kunnen ze vast het subforum van bv de verloskundige tijdelijk vervangen toch? Kwestie van backspace en typen? Of niet?:roflmao:
     
  4. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.126
    2.853
    113
    We hebben het zelf ook overwogen om een apart subforum te maken maar besloten dit niet te doen. De vragen over Corona kunnen ook gewoon in de bestaande subcategorieën geplaatst worden. Het is belangrijk dat je voor het plaatsen even goed kijkt waar hij het best past. Dus niet zomaar in de Lounge plaatsen (onder het mom van daar kijken de meeste mensen), want dan zullen we het alsnog gaan verplaatsen naar de juiste plek.
     
    citroenrasp en paula1984 vinden dit leuk.
  5. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.453
    4.881
    113
    Vrouw
    Wat was jullie overweging om het niet te doen?
    Mij lijkt het ook wel fijn, ben een beetje Coronamoe en soms is het ook wel fijn om dat woord gewoon even niet te lezen..
     
    Gewooniemand, Zulema, Maslov en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. Louise11110

    Louise11110 Niet meer actief

    Ja het lijkt mij ook wel een goed idee! Er staan er op het moment tigtig in de lounge en dan her en der nog een aantal.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  7. mum2be2

    mum2be2 Fanatiek lid

    4 jan 2010
    3.896
    3.378
    113
    Vrouw
    Ik zou het ook fijner vinden, alles onder 1
     
    Syane vindt dit leuk.
  8. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Wat een super goed idee! Jammer dat jullie besloten hebben het niet te doen @Beheer!
    Nu komen er steeds dubbele topics - die dan met die reden ook weer gesloten worden.
     
    Syane en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  9. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.126
    2.853
    113
    Wij hebben er juist voor gekozen om de onderwerpen in de subcategorieën te plaatsen. Op die manier zie alleen de corona berichten die voor jou van toepassing kunnen zijn. Lees jij bij peuter en kleuter dan zie je geen topics over corona en zwangerschap. Wij zijn van mening dat het juist een toevoeging is van de betreffende subcategorieën.
     
  10. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Dus niet zoals jullie zelf doen met juf gezocht ivm corona in de lounge wat eigenlijk bij kinderen hoort bedoel je?
     
  11. Anne2019

    Anne2019 Fanatiek lid

    14 apr 2019
    1.893
    2.682
    113
    Ik zou het wel fijn vinden als jullie het nog een keer ter overweging zouden willen nemen.
    Thuis hoor ik er door het werk van m’n man al meer dan genoeg over
    Wil ik ter ontspanning even op zp, word ik er weer mee platgegooid
    Anders moet ik helaas zp een tijdje gaan mijden.
     
  12. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Stop toch met zeuren :|
    @Beheer gaat dit niet doen ook hebben ze het onderbouwd dus pff.
    Er zijn geen moderators meer en ze hebben ook een leven buiten zp dus als het niet gelijk (of) juist verplaatst wordt, boeiend.
    Lees je het onderwerp toch niet.
     
    Beheer vindt dit leuk.
  13. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.126
    2.853
    113
    Ons bericht staat goed want we zijn op zoek naar juffen. Zij hoeven zelf (nog) geen kinderen te hebben.
     
  14. Anne2019

    Anne2019 Fanatiek lid

    14 apr 2019
    1.893
    2.682
    113
    Hoezo? Er is geen doorkomen meer aan met al die topics over Corona
     
  15. Nehneh

    Nehneh Niet meer actief

    Wat een goed idee! Ik denk dat er heel veel topics in geplaatst kunnen worden. En je kunt het dan beter gaan mijden mocht je dit willen. Aangezien dit ook heel.lang gaat duren en de lounge wellicht heel.vol gaat staan is het echt iets om over na te denken @Beheer
     
    GossipGirlxoxo, Maslov en Syane vinden dit leuk.
  16. Mammielove

    Mammielove Niet meer actief

    Ik vind het heel jammer dat jullie het overwogen heb en en het toch niet gedaan hebben, met mi niet echt een goede reden. er komen per dsg meerdere topics bij. Corona en je kinderen, corona en je angst, corona en je ouders, corona en buiten, en ga nog maar even door.
    en dit gaat helaas ook nog wel maanden duren, dus volgens mij kan het heel veel meerwaarde hebben. Nu wordt je er idd in elke subcategorie mee omatgegooif tereinl sommige hier dus juist even komen voor afleiding in deze periode en hun verstand op 0 willen zetten. Even geen corona. Maar daar hoef je nu zp niet meer voor te bezoeken dan.
    dus ik wil vragen om het nog eens te overwegen, ik ben dus ook niet de enige die het heel fijn zou vinden.
     
    Syane vindt dit leuk.
  17. Mammielove

    Mammielove Niet meer actief

    Ook goedemorgen:thumup: Met je verkeerde been uit bed gestapt?:$
     
  18. Ysabella

    Ysabella VIP lid

    27 jan 2017
    8.889
    16.248
    113
    de lounge is het subforum van het onderwerp Carona virus geworden. Een apart subforum lijkt mij veel verstandiger.
    4282DCA5-FD77-415B-B9B0-14A189EFC1C5.png
     
  19. Syane

    Syane VIP lid

    21 aug 2013
    11.459
    10.661
    113
    Eens! En zo kunnen degenen die het niet of minder willen meekrijgen of lezen enkel dit subforum vermijden maar wel gewoon hier komen voor hun ontspanning.
     
    Sado vindt dit leuk.
  20. Mammielove

    Mammielove Niet meer actief

    Oh haha, bizar! Het leeft momenteel gewoon heel erg, dus tlijkt mij gewoon een heel goed plan.
     
    Ysabella vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina