Ik wil een bepaald lid een pb sturen maar die optie is weg?? Bij elk ander willekeurig lid gaat het wel, hoe kan dat?
Is lid nog wel actief lid? Of ze heeft je op blokkade staan dan kun je volgens mij ook geen pb meer sturen.
Er staat vip lid bij. Dat zij mij geblokkeerd heeft bedoel je? Goh dat zou mij van haar dan erg verbazen, dacht dat wij wel oke waren.
Ik denk dat het om een geblokkeerd lid gaat. Geblokkeerde leden kan je geen privebericht meer sturen.
Vind het ook vreemd dat er niets bij staat. Zet er dan onder; geblokkeerd lid ofiets. Nu blijft ze nog als geregistreerd lid staan ook...
Precies. En zo zijn er heel veel account denk ik die zogenaamd nog actief zijn. En die dus lekker meetellen en inkomsten genereren. Lijkt me zo. Maar kan het mis hebben. Misschien kan beheer openheid van zaken geven?
Ik heb van een aantal leden wel andere contactgegevens (mail/app etc). Als je mij pbt kan ik wellicht je bericht doorgeven of jullie met elkaar in contact brengen. Ik weet niet of je zoiets wil maar het aanbod staat