Ik vind het ook een goede start 4 kilo, goed hoor ga zo door! En je man, oh oh oh hij zal het vast niet zo bedoelen maar wat een oliebol ook.
Pardon ? Dat had mijn man niet hoeven zeggen, want dan hadden we meteen dikke vette ruzie. Oke dat hij vindt dat ik moet afvallen, dat kan, maar niet op zo'n manier. Mijn eigen man weet dat ik ook moeite heb met afvallen, maar zal me nooit pushen. ( Daar ben ik dan wel weer heel blij mee)
Heeeeeel eerlijk gezegd snap ik het probleem niet helemaal. Ja, het was ongelukkig van hem om het zo te zeggen, maar volgens mij bedoelde hij het niet verkeerd of gemeen? *duikt voor vliegende stoelen*
Tja mannen... Vroeger was ik met een jongen die ik leuk vond bij de Mac. Toen zei hij: zou jij niet een salade shaker nemen? Excuse me? Het is nooit wat geworden met die jongen, ik vond hem niet meer leuk.
Ik denk dat het veeeeeel gevoeliger bij jou ligt dan hij zich kan voorstellen. Hopelijk kan jij hem dat nog eens duidelijk maken, komt niet over alsof hij het perse bot bedoeld. Succes met afvallen meid!
Hij bedoelde het vast niet zo, maar wat een lullige opmerking. Zou ik wel verdrietig om zijn denk ik.
Actie dat die van mij ook gerust zou durven doen. Niet dat ik me dat nog aantrek want voor iedere kilo die ik nog kwijt moest (voor ik zwanger werd) moet hij er zeker 5 kwijt...
Heeft de mijne ook een keer geflikt. Heb toen een tabblaadje geopend met informatie over hoe je het beste spiermassa kan kweken. Want tja, ik hou ook niet van lang & (echt heel erg) mager! Nooit meer gedaan... Mannen...
Hier zou 't toch echt wel serieus stormen na zo'n opmerking / actie! En zou hij het nog héél lang mogen horen (zowat bij elke gezamenlijke boodschappen doensessie het komende jaar - telkens als meneer iets van chips of koeken in de kar zou leggen).
Lekkere actie zeg! Ik ben véél te zwaar, maar mijn man heeft er nog nooit een probleem van gemaakt maar steunt me juist!
tja ik zie het juist als dat hij je wou helpen. Je bent aan het afvallen en hij kijkt of er iets is wat het makkelijker maakt, juist omdat hij je steunt. vermoed dat er niet meer of minder achter zit en vind het zelf ook niet zo'n heel hoog hork gehalte hebben eigenlijk.
Ik zou het ook niet leuk vinden.. Hier mijn vent ook lekker tactisch.. Deze week zat hij met een vriend te bellen.. Die vroeg en? Weten jullie als of het een jongen of meisje wordt.. Zegtie, nou je weet wat ze zeggen he, als de vrouw minder knap is krijgt ze een meid.. Uhh.. thanks eikel Maar 4 kg is een goed begin! Komt helemaal goed!!
Ik vind het helemaal niet zo horkerig eigenlijk... Hij wilde het je vast alleen maar makkelijker maken omdat je bezig bent met afvallen. Aan de andere kant is de directe aanpak misschien ook wel een betere aanpak dan mee gaan in het ' ik ben zo dik en afvallen is zo moeilijk' gevoel. Overgewicht is nou eenmaal ongezond en ook nadat het kwartje gevallen is en de stap tot afvallen is gezet moet het kwartje blijven liggen om door te zetten zeg maar... Goed dat je al 4 kilo kwijt bent hoor!
Zou ook een actie van mijn man kunnen zijn! Maar ik weet dat hij het als een grapje/plagerig bedoeld. Ik zou er wel om kunnen lachen. We maken er regelmatig grapjes over, pak hem net zo hard terug! Als je man het serieus bedoeld is het wel lullig idd.. Maar de eerste 4 kilo zijn eraf meid! You go girl! Ik mag ook weer aan de bak.