das niet lief! maar heb je tegen hem gezegd dat je af wil vallen? misschien is dit zijn *niet zo slimme* maar goedbedoelde manier om je te helpen?
Als hij wist dat je al bezig was met afvallen, was dit vast zijn manier van helpen. Maar snap dat zoiets gevoelig ligt. Ik vind 4 kg ook een mooi begin, sterkte met de rest!
4 kilo dat is al heel goed!! Ik vind het in ieder geval knap ze gaan er echt niet van zelf af hoor dat heb je zelf gedaan
Ik eigenlijk ook niet... Ik ben ook bezig met afvallen, wil 10 kilo kwijt, van 78 naar 68 kg en mijn man ´helpt´ me ook. Als ie wat ziet, zegt ie het en hij denkt mee met het eten. Dus als ie op een site naar de afvalmiddelen gaat, terwijl ie weet dat ik bezig ben, zou ik echt niet gekwetst zijn...
Auw!! Ik weet hoe het voelt. Al bracht mijn vriend het wel subtiel. Meid afvallen werkt alleen als je de knop om kan zetten en daar moet je aan toe zijn. Lekker op jou manier doen.
Mooi gezegd zo! Ik vind het eigenlijk wel eerlijk en met humor aangepakt van je man. Ik denk niet dat je het zo serieus moet opnemen. Als het wel gemeend zou zijn dan zou ik het ook nog wel kunnen begrijpen. Ik vind het namelijk persoonlijk wel erg belangrijk dat je er als partners goed voor elkaar uit blijft zien en gezond leeft. Als mijn man 20 kilo te zwaar zou zijn zou ik ook mijn mond niet houden om zijn gevoelens te sparen.