Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Fijn om te lezen dat jullie nu lekker thuis zijn na een grote schrik. Veel geluk gewenst!
Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje. En wat heerlijk dat alles nu goed gaat! Heel veel geluk met je gezinnetje.
Dit mannetje weegt inm 3350 gram. We genieten enorm van hem, maar we missen R ook daardoor. Want alle eerste keren die we met H beleven hebben we niet met R beleeft. Maar het is zoo knap kindje!
Ach wat een dotje!! Kan me voorstellen dat het soms dubbel voelt, blijdschap en verdriet naast elkaar. Ook wel een mooi gegeven want daardoor leeft R voort in jullie harten. ❤
Het lijkt me ook zo intens als liefde en pijn zo dichtbij elkaar liggen. Het is een prachtig manneke!
Ach wat een heerlijkheidje ❤️ Heel begrijpelijk dat het zo voelt en laat dat gevoel ook vooral toe. Het mag naast elkaar bestaan
Oohh wat een knap, tevreden ventje❤️! Ik kan me voorstellen dat jullie dubbele gevoelens hebben. Maar zoals gezegd mag genieten en missen naast elkaar bestaan. Ook als het ene gevoel het andere gevoel overheerst. Het doet allemaal niks af aan de liefde voor jullie twee mannetjes.