Cryo terugplaatsing

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door stresskippie, 26 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stresskippie

stresskippie Actief lid

19 mei 2008
    116
    0
    16
    Vrouw
    Secretaresse
    Rotterdam
    Hoi hoi,

Wij hebben op 18 okt een cryo terugplaatsing gehad dmv een gestuurde cyclus (Utrogestan en Progynova ).
    Wie oh wie nog meer?

Kunnen we samen op het wachtbankje zitten :)

2. Liekje23

Liekje23 Actief lid

18 sep 2016
    335
    12
    18
    Wat spannend! Nog een weekje wachten dan he? Heel veel succes! Is dit de eerste?

3. stresskippie

stresskippie Actief lid

19 mei 2008
    116
    0
    16
    Vrouw
    Secretaresse
    Rotterdam
    Verschrikkelijk spannend! Gister tegen beter weten in getest natuurlijk negatief pfff toch een domper ookal zag ik m aankomen. Nog te vroeg he..... hoop het zo!!

Wij hebben een prachtige dochter ook via icsi tp nr 7

en bij jou?

4. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    #4 Ruubs, 27 okt 2016
    Laatst bewerkt: 27 okt 2016
    Spannend zeg stresskippie! Ik duim voor je!
    Ik verwacht in de week van 7 november onze eerste cryo-tp te hebben, als alles goed gaat.

5. stresskippie

stresskippie Actief lid

19 mei 2008
    116
    0
    16
    Vrouw
    Secretaresse
    Rotterdam
    Ohhhh zo spannend voor je Ruubs
    Zijn jullie allang bezig?

6. Doutzen

Doutzen Lid

7 apr 2015
    81
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hallo!

Wat spannend stresskippie, in de beruchte wachtweken..
    Wachten duurt zoooo lang!!

Ik zit momenteel aan de progynova en heb 2 nov mijn eerste echo..
    Hoop dat ontdooien goed gaat en dat wij snel een terugplaatsing zullen krijgen..

Liefs

7. Mackwek

Mackwek Actief lid

27 feb 2015
    443
    25
    28
    NULL
    NULL
    Ik zit nu aan de progynova en utrogestan. Aanstaande zondag hebben wij onze eerste cryo terugplaatsing. Spannend! Maar heb er ook echt zin in. Eindelijk weer een echte kans!

8. stresskippie

stresskippie Actief lid

19 mei 2008
    116
    0
    16
    Vrouw
    Secretaresse
    Rotterdam
    Jeetje meiden....zo spannend!!
    Hoop zo op een mooie tp voor jullie?

Zijn jullie allang bezig? 1e kindje?

9. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Stresskippie, hoe voel je je? Wanneer heb je een bloedtest of mag je een urinetest doen? M'n duimen draaien!

Mackwek, dan loop je net iets voor op mij! Verder precies hetzelfde! Ook 1.1 mislukt en 2 cryo's over. Spannenddd! Snap dat je zin hebt in zondag!

Doutzen, dan hebben we denk ik in dezelfde weel een cryo tp!! Gezellig, haha

Wij zijn sinds augustus 2014 bezig voor een eerste kindje. Eerst 6x IUI gehad en in september gestart met IVF/ICSI. Daar bleek dat we geen goede match zijn. Mijn man langzaam zaad (was maar 8% bruikbaar) en mijn eicellen zijn te hard. Balen, ruim 2 jaar weggegooid!
    Wat is jullie verhaal?

10. Mackwek

Mackwek Actief lid

27 feb 2015
    443
    25
    28
    NULL
    NULL
    Toevallig ruubs! Op hoop van zege dat ze mogen blijven plakken.

Wij zijn vanaf februari 2015 actief bezig met onze kinderwens. In april 2016 naar de huisarts gegaan. Uit zaadonderzoek bleek dat het probleem daar lag. Bij de fertiliteitsarts ook gelijk doorverwezen voor ICSI. In augustus voor het eerst de punctie en verse terugplaatsing gehad.

11. Doutzen

Doutzen Lid

7 apr 2015
    81
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoe voel je je stresskippie? Weet van mezelf dat je in de spannende wachtweken van alles voelt en voor alles een verklaring zoekt..

Mackwek, jij leeft helemaal naar zondag toe kan ik me zo voorstellen.. Spannend!!

Ja Ruubs, als alles goed verloopt samen op het wachtbankje..

Wij zijn gezegend met een mooie zoon van 2 jaar uit onze eerste icsi poging verse tp..
    We hebben nog 3 cryos over en krijg hoop ik in de week van 7 nov terugplaatsing van de eerste cryo..

12. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Spannend meiden! Ik heb 1-11 een cryotp van een dag 5/6 cryo. Als hij goed ontdooit... Ik vind het zo spannend! Wij hebben een zoontje van bijna 13 maanden en dat is nogal een lange intensieve weg geweest.

13. stresskippie

stresskippie Actief lid

19 mei 2008
    116
    0
    16
    Vrouw
    Secretaresse
    Rotterdam
    Ik mag zondag testen maar ja heb ik al eerder gedaan en natuurlijk negatief :( voel van alles maar ja de Utrogestan en Progynova doen ook van alles he pfffff

Wij hebben een prachtige dochter via icsi, 2 puncties gehad en uit 2e punctie veel goede eitjes dus toen 9 goed genoeg om in te vriezen.... 2 verse mislukt en cryo nr 5 is onze kleine meid van 2 Nu dus cryo 6 in me buik pfff zo spannend! Bij mij is pcos geconstateerd dus niet tot nauwlijks een eisprong en bij mijn man traag slecht zaad......ik duim voor jullie meiden

14. Liekje23

Liekje23 Actief lid

18 sep 2016
    335
    12
    18
    Wat spannend allemaal! Ik wens iedereen heel veel succes en ik hoop echt dat het nu bij jullie gaat lukken. Ik heb zelf nog 4 cryos over. Ik heb er 3 tp gekregen maar helaas geen zwangerschap uitgekomen. Dus ik heb even pauze genomen.

Mag ik vragen waarom jullie een niet natuurlijke cyclus doen? Ik heb er ook wel eens aan gedacht om dat te vragen. En hoe werkt dat.

15. Melody1

Melody1 Actief lid

14 dec 2015
    250
    0
    0
    Leeuwarden
    Hier ook afgelopen woensdag een cryo terugplaatsing gehad van de laatste cryo van icsi poging 2. Hopen dat het dit keer blijft plakken.

Testen jullie echt 14 dagen na tp of eerder

Liefs M

16. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik test veel eerder... Op zn laatst 14 dagen na ovulatie en op zn vroegst 12 dagen na ovulatie. Bij zoontje 9 dagen na punctie al licht positief maar zo vroeg ga ik niet meer testen ;)

17. Mackwek

Mackwek Actief lid

27 feb 2015
    443
    25
    28
    NULL
    NULL
    Baby on board!!
    Geslaagde cryoterugplaatsing van een mooie blasto. Nu hopen dat het ons wat moois mag brengen.

@melody: het is mij de vorige keer gelukt om niet te testen, het kwam qua werk moeilijk uit. En ik wil pertinent niet testen voor ik naar mijn werk ga. Dit keer komt het weer precies zo uit waarschijnlijk. Dus dan test ik liever niet.

18. Ruubs

Ruubs Bekend lid

27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Fijn dat je een mooie mini binnen hebt! Die moet eens even heeeel goed zn best gaan doen!!

19. Melody1

Melody1 Actief lid

14 dec 2015
    250
    0
    0
    Leeuwarden
    Awhh wat goed nieuws zeg!! Gefeliciteerd.
    ik voel van alles in m'n onderbuik wat ik vorige tp niet voelde dus heb een beetje hoop (had ik andere 2 keren niet, ze maakten er een potje van bij de tp in umcg)
    Ik wil ook nog niet testen maar vind 2 weken wel heel lang elke keer hihi dus dacht misschien kan het met een week ook wel ...

20. Liekje23

Liekje23 Actief lid

18 sep 2016
    335
    12
    18
    Spannend allemaal! Veel succes dames! Ik ga denk ik ook weer de volgende cyclus.

@mackwek. Gefeliciteerd!! Heel goed nieuws!

Deel Deze Pagina