Hoi dames, Na 3 jaar bezig te zijn geweest hebben wij een jaar geleden een prachtige dochter mogen krijgen via iui. Nu is de wens groot voor een tweede. Afgelopen week naar het ziekenhuis geweest. Man zaad inleveren en ik bloedprikken na de eisprong en dan (zonder gekke uitkomsten) mogen we weer met iui starten. Nu zit ik letterlijk op mijn menstruatiete wachten. Dat betekend dat we nog een cyclus geduld moeten hebben. Wat mij betreft skip ik bloedprikken voor mezelf,want een eisprong heb ik (ben ik van overtuigd)). Nu zit ik twijfel, zal ik bellen met de vraag of we kver 2 weken kunnen starten, of het bloedprikken afwachten.. wat zouden jullie doen?
Ik denk dat je ziekenhuis eerst de protocollen wil volgen, voordat ze tot behandeling over gaan. Je cyclus kan zijn veranderd na de zwangerschap. Dus het is wel logisch dat ze je hormoonwaarden willen weten en vanuit daar verder gaan. Ik denk dat bellen dus niet zoveel zin heeft. Maar je kunt het altijd vragen.
Bij ons zeiden ze na de 2de mk dat we moesten wachten en eerst de uitslagen van het bloedonderzoek af moesten wachten wat volgende de verpleegkundige 4 weken duurde. Ik had 1 week na het bloedprikken een telefonisch consult met onze hoofdbehandelaar en die zei '4weken wachten?' De bloeduitslagen zijn al binnen. Alles is hoed en jullie mogen verder als ik mijn menstruatie zou hebben. Zie onderschrift. 😁😁😁
Swimming gefeliciteerd! Bij jou wisten ze het al na een week, goed om te weten. Jippie: er kan na de zwangerschap indd het een en ander veranderd zijn. Nu is het wel zo dat ik gelijk weer regelmatig ongesteld ben. Ze gaf aan dat ze het konden gokken, maar somsnet ernaast gokte vandaar toch wilde bloedprikken. Sinds we hebben besloten om voor een tweede te gaan kan ik niet meer wachten tot het zover is en ben ik er erg mee bezig. heb nog een paar dagen de tijd om te bedenken of ik zal bellen