We hadden steeds wel 100% bevruchtingen maar de groei stopte vaak. Waarschijnlijk door slechte zaadkwaliteit.
Bij de tweeling waren er 2 embryo's terug geplaatst en ook beide blijven zitten, had toen een lang traject. Nu was er 1 terug geplaatst maar hebben ze wel goed gekeken of het er maar 1 was ook haha. Had nu een kort traject
Dat lijkt mij echt zo mooi en bijzonder! Ook erg fijn dat het nu weer gelukt is? Waarom had je eerst een lang traject en nu kort? En wat is het verschil que medicijnen eigenlijk?
Ik mag geen pil slikken, bij de tweeling zwangerschapsvergiftiging gehad en erna grondig onderzocht en kwamen dingen uit waardoor ik nu alleen kort protocol kon. Medicijn gebruik blijft hetzelfde alleen zonder pil van te voren dus moeilijk uit te rekenen voor zhuis.
Eerste ICSI, verse terugplaatsing is mijn zoon. En van de eerste cryoterugplaatsing (cryo van bijna 3 jaar ervoor) ben ik nu zwanger.
2014 onze 1ste verse tp middels ICSI > mislukt. Geen cryo's in de vriezer. 2015 onze 2de verse tp middels ICSI > zwanger! Geen cryo's in de vriezer. Heel veel succes de komende tijd. Samen sta je sterk
Wij kozen er overigens voor om een pauze van een jaar in te lassen omdat het traject een flinke impact had op mijn lichaam. Fysiek, maar vooral ook emotioneel. Tweede poging viel me weer erg mee. Ik wist wat me te wachten stond en we hadden tijd om te ademen door de pauze die we hadden ingelast.
Aaaah oke, ik dacht dat je ook langer moest spuiten bij een lang traject wel een maand ofzo en bij kort 9 tot 14 dagen.
Kreeg je de 2e poging ook een ander traject waardoor het beter ging of was het meer omdat je toen wist wat er ging gebeuren en je daardoor beter voelde?
6x iui mislukt, ivf geen Bevruchtingen, zwanger geworden via ICSI met gelijk de eerste verse terugplaatsing. Hebben nog 6 cryo's
Waarschijnlijk dikke vette pech? Geen idee! Moet ik wel zeggen dat dit mijn enige pogingen zijn geweest, dus niet op de natuurlijke manier. Ben zwanger van een donor namelijk