een buikje sinds de eisprong kan dat ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 24 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

hai ik heb sinds de eisprong al een klein buikje kan dat al zo vroeg kan over 3 dg gaan testen .ook heb ik aan de zijkant van mn buik last weet niet hoe ik het moet omschrijven maar voelt als een soort band die omje buik heen zit mn darmen rommelen ook wat af .en natuurlijk onzekerheid is het nu wel of niet raak

wie o wie had of heeft dit ook

groetjes kaley

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Sinds ik gestopt was met de pil had ik het iedere maand, een buikje na mijn eisprong. Na mijn ongesteldheid verdween het weer.

3. Liesje25

Liesje25 Actief lid

26 apr 2006
    125
    0
    0
    secretaresse
    belgië
    Hoi

heb dit sinds een paar maanden ook. Ze noemen het "bandenpijn" en heeft te maken met ontpillen blijkbaar.

Het is lastig hé? Denken dat het toch iets positiefs is?
    Heb je dan ook af en toe zo'n steekjes rechts (of links) onderaan je buik? (lijkt beetje op je ongi-pijn)
    Maak je geen zorgen, het verdwijnt wel na je ongi.

EN geef de hoop niet op. soms denk ik: "ooit zal dat kleine buikje NIET MEER weggaan."

xxx
    groetjes

4. Niet meer actief

hai

nee heb geen steekjes en ook geen ongi pijn eerlijk gezegd alleen rommelende darmen af en toe en voel net boven mn schaambeen een bobbeltje wat dat is joost mag het weten .en ik ben niet aan de pil geweest gebruik helemaal niks

gr kaley

5. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Bandenpijn? dat heb je toch aleen als je zwanger bent?

6. Niet meer actief

hai natash

ja lijkt me ook maar ja dat is de vraag nu hahaha weet niet of ik zwanger ben weet ik over 3 dg pas mijn gevoel laat ik me niet meer over uit want ik heb allemaal dingen van dat ik denk huh was dit dan nu weer hoort dat ook bij ongi of zwangerschap hahahahah

gr kaley

7. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    nee ok bij jou zou het zo kunnen zijn.

maar omdat ze zei: bandenpijn en ontpillen. dat heeft volgens mij niet zo veel met elkaar te maken.

8. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Dat lijkt mij ook een beetje onwaarschijnlijk. Bandenpijn ontstaat bij het groeien van je baarmoeder en dat gebeurt volgens mij niet als je niet zwanger bent.

9. Niet meer actief

ja ik weet het ook niet weet alleen dat ik vage klachten heb hahaha en wat waar bij hoort hmm das de vraag heb eerst 2 dg een soort van buikgriepkramp gehad en had ik alleen bij het opstaan en na 2 a 3min was dat weer weg nu heb ik nergens geen last meer van .wel nog pijnelijke borsten en die zijkanten pijn dus en een buikje hahah en dat rare bobbeltje net boven mn schaambeen is hard maar kan ook net zo goed allemaal zo horen en dat ik het alleen nooit eerder heb gevoeld .ook omdat we bezig zijn om zwanger te worden dus let je ook op meer dingen

woensdag ga ik testen dus we wachten het maar weer af heb nog nooit in mn leven zolang moeten wachten hahahaha

gr kaley

10. Babe

Babe Actief lid

20 aug 2006
    191
    0
    0
    Hoi,

Ik had ook onlangs een buik, ja ik noem het maar een buik want ik kon je -je er wel van af laten. Hij is nu langzaam wat minder geworden ondanks dat ik nog steeds niet ongesteld ben geworden. Het heeft geloof ik wel met de cyclus te maken, de een heeft er meer last van dan de ander.

Die pijn die je voelt kan 2 dingen betekenen en daarom is het ook zo lastig. Als je pas zwanger bent meestal met een weekje of 5 gaat je baarmoeder langzaam groeien en dan ervaar je ook de steekjes en krampjes die je met menstruatie ook voelt. Kan dus alle kanten op.

Ow en bandenpijn.dat openbaart zich volgens mij alleen maar tijdens de zwangerschap en meestal rond de 20e week. En dat voelde bij mij echt heeeeeel anders dan de kleine krampjes van het begin.

11. linnepin

linnepin Fanatiek lid

25 aug 2006
    1.030
    0
    0
    groepsleidster kinderopvang
    brabant
    Hoi Kaley,
    Ik zit in exact hetzelfde schuitje als jij. Ik kan ook over drie dagen testen. Moet morgen normaal gesproken ongesteld worden. Maar ik heb stiekem al een testje gedaan. En hij was positief. Het streepje was wel heel licht, maar hij stond er wel. Ook ik heb een bobbel net boven mijn schaambeen. En ik heb ook een rare soort 'buikpijn'. Nou ja, echt pijn kun je het niet noemen. Meer een vreemd gevoel wat ik niet ken. Bij mij voelt het net alsof ik de hele tijd mijn spieren daar beneden bij mijn baarmoeder aanspan. Heel raar gevoel. Nooit eerder gehad. Dus nou maar hopen dat de test woensdag ook weer positief is en dat ik niet ongesteld word voor die tijd. Ik heb wel een soort ongikrampjes, maar die de hele tijd. O wat spannend.
    Succes en we zien het woensdag wel van elkaar.
    Groetjes,
    Linda

12. Niet meer actief

goedemorgen allemaal
    hai hai

ja woensdag is het de test dag hahahh spannend hoor ik verlies wel afscheiding maar dat zal wel zo horen hihi en ja ook ik voel een raar soort buikpijn het is niet echt pijn meer een raar gevoel .de ene x denk ik hey ik word binnenkort ongi zeker en dde andere x denk ik nou wat doe je nu weer en die bandenpijn weet niet of het dat is hoor heb je dat niet veel later ok ikvoel het wel maar kan net zo goed iets anders zijn mijn temp was vanmorgen nog steeds 37'0 .nog 2 dg en dan maar duimen en hopen dat de test positief zal uitvallen

linnepin su6 woensdag hihi

groetjes liefs kaley

13. linnepin

linnepin Fanatiek lid

25 aug 2006
    1.030
    0
    0
    groepsleidster kinderopvang
    brabant
    Ja dank je wel Kaley. Ik begin hem nu toch wel een beetje te knijpen. Ik ga morgen een test halen. Wat voor een gebruiken jullie. Ik heb gehoord dat die digitale van clear blue wel goed is, maar is die ook gevoelig? Als ik woensdag test ben ik namelijk nog maar net overtijd. En weten jullie hoe duur die is? Nou, ik ben zo benieuwd.
    XXX Linda

14. daan75

daan75 Actief lid

7 aug 2006
    373
    0
    0
    randstad
    Hey Kaley en linnepin,
    'k zal voor jullie duimen.

Linnepin, wat je test betreft, ik wil je niet bang maken, maar toch even mijn ervaring delen. Ik had dit keer ook beetje vroeg getest, vanwege onregelmatigheid deze cyclus ineens, had ook een licht streepje, maar ben na 2 dagen overtijd toch gewoon ongi geworden. Gelukkig was ik wel redelijk nuchter die dagen en zag ik het ook echt nog niet als een zwangerschap, maar toch is de teleurstelling groter. Probeer dus met beide benen op de grond te blijven totdat je een knal positieve test hebt na je NOD.

Liefs,
    Daan

Deel Deze Pagina