Ik wou iedereen die zwanger probeert te worden gewoon even heel veel succes wensen! gewoon voor de zomaar wie wil jij op het moment succes wensen
hey tweeling lief dat je dat doet. Morgaine heel veel succes bij de tandarts zal aan je denken. En ik wil zelf ook iedereen succes wensen die zwanger wil worden. Liefs wolly
Wat een leuk idee! Ik wil Moon85 succes wensen in het ziekenhuis! En mijn zusje met haar eerste liefde!
Nou ik wil mn zelf ook even suc6 wensen Afgelopen woensdag echo gehad en blijk 1,5 week minder ver te zijn dus alleen vruchtzak te zien op de echo Kan 2 dingen betekenen of ik ben echt minder ver of het is gestopt met groeien
Hey danjo Lijkt me toch wel ff schrikken, hoop voor je dat je dan minder ver bent. Duimen dat alles goed blijkt te zijn. Liefs wolly
nee hoor want je mag iedereen succes wensen ! ik wens moon veel succes en sterkte! en iedereen die wat wilt bereiken! ik wens je succes,kracht liefde en dat het maar gauw mag lukken! Wat je ook wilt
@Nachtvliinder, dan wens ik dat je snel weer de oude bent! En dat het beebje van Moon maar gezond en wel ter wereld mag komen ergens rond december...
ik wens mezelf succes met de bevalling over 9 weken en verder wil ik iedereen succes wensen met het zwanger worden, zwanger blijven en bevallen.
hoi hoi langs deze weg wil ik idereen heeeeeeeeeel veel succes wensen. met alles wat de toekomst brengt om het zo maar te zeggen. groetjes sandra
iedereen met zwanger worden en zijn en ook mezelf ben nog steeds niet ongesteld morgen maar weer testen! grrr
Ik wil mijn man succes wensen met alles. Ik wens hem echt het alle beste toe Ik wil morgaine succes wensen bij de tandarts! Danjo wil ik heel erg veel succes wensen met de zwangerschap ik hoop dat je minder ver bent. En dat je na de volgende echo weer volop kunt gaan genieten. Dat heb je zeker verdient. Heel veel succes moon (ik weet niet wat er precies is maar ik neem aan dat het iets met de haar zwagerschap heeft te maken) Ik wens Lentefee veel succes met haar bevalling over 9 weken. Ik wens iedereen die zwanger wilt worden een gezonde zwangerschap en later een gezond beebje toe. Ik wens tweeling succes met haar leven en alle geluk en gezondheid toe omdat ze zo lief is om zo een topic te openen (ook alle andere ) Ik wens mezelf heel erg veel succes met het wachten op een beebje vooral na 16 maanden Of beter gezegd ik wens mezelf en mijn man vanaf nu vandaag een gezonde zwangerschap toe ( ik wil echt niet langer wachten) heel veel succes voor mijn nicht ik hoop dat al haar wensen uitkomen Ik wens mijn famillie met alles heel veel succes Ik heb nog wel meer mensen succes te wensen maar dan wordt het echt veel langer Gewoon iedereen succes met alles
Hey ik merk dat ik veel wensen heb neergezet in plaats van ''succes'' te wensen. Sorry Tweeling was niet de bedoeling
SORRYYYYY.... Het leek mij handiger om dat op een forum deel te doen waar mensen ook echt proberen zwanger te worden....maar kennelijk spoor ik niet aan me pb-tjes te zien....dus hier bij.... Het Spijt Mij Oprecht! **trouwens ik kraak mensen toch ook niet af als ze komen vertellen dat SMEP overdreven is en over de top is....waarom dan....och laat ook maar!**