Hallo dames, Ik heb vanmorgen een terugplaatsing gehad van een embryo. Ik had afgelopen vrijdag de punctie. Dit is mijn eerste ivf poging. Wie heeft er nog meer recent een terugplaatsing gehad?
Ohhh ook zo spannend! Ik had woensdag de punctie en vrijdag mijn terugplaatsing van 2 embryo's. Tijdens de terugplaatsing deelde er 1 verder, wel een goed teken! Dus ben aan het broeden op Jip en Janneke Degen ook lekker broeden, goed rust nemen! Rogijuli veel succes morgen!! Laten we een voorbeeld aan Bloem nemen en zwanger worden!!
Ik heb vanmorgen een terugplaatsing gehad. Afgelopen donderdag was de punctie. van de 8 eicellen konden ze er 5 gebruiken. gisteren waren er nog 3 embryo's, vandaag 1 terugplaatsing en 1 gaat de vriezer in. Nu lekker aan het broeden.....
Rogijuli ik hoop dat je morgen goed nieuws krijgt! Net zoals ik vandaag heb gehad! Spannend zeg. Hoe voel je je? Ben je zenuwachtig? Bloem4 van harte met je zwangerschap. Ik zie dat je een paar weken zwanger bent. Heb jij na de terugplaatsing ook steken in je lies gehad? Ik heb dus sinds vanmorgen steken in m'n lies, En m'n baarmoeder is erg gevoelig. Ik vraag me af of die steken in m'n lies door de terugplaatsing komt.
Flo en Schorpioen voor jullie is de komende tijd Dus ook spannend! Hoe hebben jullie alles beleeft de afgelopen periode? En hebben jullie al lichamelijke "symptonen"?
Dankje Degen. Ik denk dat je je niet teveel moet bezig houden met wat je wel en niet voelt. Ik was ook enorm aan het zoeken naar steekjes of krampjes etc maar ik heb eigenlijk in de wachtweken nergens last van gehad. Alleen dat me darmen enorm aan het knorren en brommen waren. Heel veel succes met die vreselijke wachtweken!! Als je straks zwanger bent is het vreselijke wachten nog steeds niet voorbij haha. Ik ben de dagen alweer aan het aftellen tot mijn 2e echo
Ik had 8 follikels. 2 daarvan zijn bevrucht. Daar zijn mooie embryo 's uit voort gekomen. 1 is vandaag terug geplaatst. De andere gaan ze morgen beoordelen om te Zien of deze ingevroren kan worden.
Zijn er ook vroege testers onder ons? Ik mag officieel pas over 15 dagen testen van het ziekenhuis Morgen over 2 weken dus. Maar wellicht dat ik het 2 a 3 dagen eerder al ga doen.
Heel veel succes met afwachten en hopelijk is het direct raak! Ik testte 1 week na de terugplaatsing licht positief... Maar op dat moment had ik ook al heel snel het gevoel dat ik zwanger was.
Afgelopen woensdag punctie gehad en vrijdag terugplaatsing. Was de bedoeling om twee terug te plaatsen, maar 1 was op laatste moment toch niet doorgedeelt. Het hangt nu van die ene af; heel spannend dus. We hebben ook niets om in te vriezen. Ben nu al aan het bedenken wnr we maar weer opnieuw moeten beginnen İk ben echt heel emotioneel en continue wil ik wel huilen, waar ik natuurlijk ook weer door gestressed raak, want dat mag natuurlijk zeker niet. Wordt ook niet echt bepaald vrolijk door de utrogestan bolletjes. İedereen succes in de ww!
Kun je dat gevoel omschrijven? Ik heb hier en daar meer gelezen Dat er dames al na een dag of 8 een Posi test hadden.....
Ik ben wel bang dat het ontdooien niet goed gaat en er dus niks teruggeplaatst gaat worden. We hebben maar 1 cryo en willen geen volledige ivf meer doen hierna.. dus tis onze enige kans ... En vroeg testen doe ik zeker...ben sinds de pregnyl afgelopen woensdagavond al dagelijks aan het testen om de afname te controleren... ga hier dus ook mee door na de terugplaatsing om de hopelijke oploop te volgen en het antwoord snel te weten
Ik had ook al op dag 7 positief getest. Dag 8 getest met de clearblue en die gaf al aan zwanger. Je moet natuurlijk wel zeker dat de pregnyl al uit je lichaam is.
Ik weet niet of ik last heb vd pregnyl, of de utro of de antibiotica maar ben zo moe als een hond. Vandaag een jankdag en in de middag misselijk. Ik houd het eerst maar opbijwerkingen! En vroeg testen, ben een bange schijterd....misschien op 10/10 dag ben ik vrij. Meestal word ik gewoon eerder ongesteld, dan hoef ik dus niet meer te testen.