Ik heb drie kuren nystatine geprobeerd maar hielp niks. Toen op aanraden van het ziekenhuis inderdaad diflucan en dat werkte uitstekend.
Bij beide kindjes werkte het niet Sorry niet het verhaal wat je zocht Na meerdere kuren nystatine en aandringen van mijn kant daktarin oraal gekregen Eigenlijk niet voor kleine baby's maar met een mini dosering ter grootte van een erwt geen kans op stikken kon het wer Binnen 2 dagen weg!
Hoe gaat het met de gentiaan violet? Hier heeft dat fantastisch geholpen. Nystatine is erg onvriendelijk in gebruik.
Hier bij de oudste toen ze 10 dagen was, was na een week over geloof ik. Flessen. En spenen elke dag uitkoken
Na 5 dagen nystatine en kokosolie: de nystatine deed niets, de kokosolie maakte wel de tong schoon maar niet wangen en lipjes. Daarna daktarin geeist/gekregen. Binnen 1,5 dag was alles weg! Maar vanwege de 5 dagen kl*te nystatine die niets deed en wat ik wist, heb ik nu zelf ook spruw op mn tepels. En bedankt voor de adequate behandeling dus... Krijg ik een crème die ik 2 tot 6 weken 2x per dag moet smeren? Wtf?? Lekker want mn baby krijgt geen 2 weken daktarin. En 2x per dag smeren en er weer goed er afwassen omdat de baby anders de borst niet accepteert, douchen dus alleen. Alsof ik tijd over had met een huilerige baby die 24/7 op mij plakt, een peuter, kolven en kunstvoeding. Ik heb zo'n orale antischimmelpil gepakt voor een schimmelinfectie op andere locatie, die had ik nog liggen.