Succesverhaal nystatine (spruw) gezocht

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door 1981Mama, 4 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamaloe250

mamaloe250 Fanatiek lid

2 aug 2016
    1.149
    722
    113
    Ik heb drie kuren nystatine geprobeerd maar hielp niks. Toen op aanraden van het ziekenhuis inderdaad diflucan en dat werkte uitstekend.

2. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Bij beide kindjes werkte het niet
    Sorry niet het verhaal wat je zocht

Na meerdere kuren nystatine en
    aandringen van mijn kant daktarin oraal gekregen
    Eigenlijk niet voor kleine baby's maar met een mini dosering ter grootte van een erwt geen kans op stikken kon het wer
    Binnen 2 dagen weg!

3. Appeltje85

Appeltje85 Bekend lid

22 jan 2016
    651
    296
    63
    Vrouw
    Financiele dienstverlening
    Veldhoven
    Hoe gaat het met de gentiaan violet? Hier heeft dat fantastisch geholpen. Nystatine is erg onvriendelijk in gebruik.

4. SMJD

SMJD Fanatiek lid

17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Hier bij de oudste toen ze 10 dagen was, was na een week over geloof ik. Flessen. En spenen elke dag uitkoken

5. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Na 5 dagen nystatine en kokosolie: de nystatine deed niets, de kokosolie maakte wel de tong schoon maar niet wangen en lipjes.

Daarna daktarin geeist/gekregen. Binnen 1,5 dag was alles weg!

Maar vanwege de 5 dagen kl*te nystatine die niets deed en wat ik wist, heb ik nu zelf ook spruw op mn tepels. En bedankt voor de adequate behandeling dus... Krijg ik een crème die ik 2 tot 6 weken 2x per dag moet smeren? Wtf?? Lekker want mn baby krijgt geen 2 weken daktarin. En 2x per dag smeren en er weer goed er afwassen omdat de baby anders de borst niet accepteert, douchen dus alleen. Alsof ik tijd over had met een huilerige baby die 24/7 op mij plakt, een peuter, kolven en kunstvoeding. Ik heb zo'n orale antischimmelpil gepakt voor een schimmelinfectie op andere locatie, die had ik nog liggen.

Deel Deze Pagina