Hoi meiden, Ik heb in februari een mk gehad en ben daarna niet meer ongi geworden en had 5 mei een positieve test in handen. Na een week had ik na mijn ontlasting ( na het persen) wat rood verlies bij het afvegen. Dit heeft een paar dagen geduurd en het was een dag zelfs weg. Gister een stolsel verloren en weer wat bloedverlies. Verder geen krampen of iets dergelijks en mijn kwaaltjes lijken alleen maar toe te nemen. Misselijk, grotere/gespannen borsten. Het lijkt totaal niet op hoe mijn mk ging, dus nu vraag ik mij af of er meiden zijn die dit herkennen. Met name de succesverhalen wil ik graag horen. Dat het mis kan gaan weet ik wel, maar wil hoop halen uit de positieve verhalen. Dus meiden die al bevallen zijn of nog zwanger zijn die bloedverlies hadden/hebben...vertel me jullie verhaal.
Ok! Bij de zwangerschap van mijn derde was ik aan het werk en ik voelde me niet heel fit, tussen twee lessen door even heel gauw naar de wc en wat ik daar zag benam me de adem... de hele pot vol bloed en stolsels. Ik was toen een week of 6 zwanger. Ik ben in paniek met 150km/u naar huis gereden. Ik had ook erge buikkrampen ed. Dit duurde ruim twee dagen. Een week later was op de echo een kloppend hartje te zien! Waarschijnlijk was het een deel van een tweeling. Maar er was ook een klein hematoom te zien. Hiervan kreeg ik later in de zwangerschap weer bloedverlies maar dit was gewoon alleen bloed, zonder stolsels. Mijn vierde kindje: twee keer helderrood bloedverlies gehad, geen oorzaak gevonden. Mijn vijfde, deze zwangerschap geen bloedverlies, bij mijn eerste en tweede ook nooit bloedverlies gehad. Ik heb drie miskramen gehad maar die verliepen alle drie heel anders dan bij nr 3 en 4.
Ik heb 2maal bloedverlies gehad deze zwangerschap rond de 5 en 6 weken! Heb daarna een echo gehad en alles was nog in orde .. ondertussen al 22 weken zwanger! Dus je hoeft zeker niet direct negatief te denken, maar aangezien je stolsels hebt gehad zou ik wel eens informeren bij je vk! Stolsels zijn 'meestal' geen goed teken maar positief denken zou ik zeggen!!
Dank je wel meiden. Het was een stolsel, althans een grote donkere stugge sliert. Heb het vastgepakt en het was een taaie slijnmsliert ofzo Morgen krijg ik een echo bij de vk en volgende week weer een bij de gyn, omdat er bij 5 weken alleen maar een zwarte cirkel te zien was en nog geen vruchtje. Wat wel klopte nog bij mijn hcg waarde van 432. Maar Napoleon wat een verhaal, de pot vol stolsels en bloed en toch een goede zwangerschap, wow!!! Ik hoop dat ik kan vertrouwen op mijn gevoel, want die geeft echt goed aan terwijl ik bij mijn mk echt een slecht gevoel had.
Ik had met 13 weken helderrood bloedverlies met wat stolsels 4 dagen lang. Oorzaak niet gevonden. Nu geen bloedverlies meer. alles is ok met de beeb.
ik heb bij alle 3 de zwangerschappen bloed gehad oke 1 miskraam en 1 bbz maar de 3de zwangerschap met 16 weken toen dachten we hem kwijt te zijn maar zat er gelukkig nog en kijk nu bijna 2 en half jaar oud
Ik heb t/tm 13 weken regelmatig helderrood bloedverlies gehad, zelfs ook stolsels. We dachten echt dat het misging en ben inmiddels 32 weken zwanger en hij schopt er vrolijk op los. Kan dus allemaal niks betekenen. Helaas kun je niet meer doen dan afwachten en dat is heftig, dat weet ik....
Wat fijn dat jullie je verhalen vertellen. Zo zie ik maar weer dat altijd alles mogelijk is. Er word vaak gezegd zodra je bloed ziet of een stolsel is het fout, maar jullie zijn het bewijs dat het dus niet fout hoeft te zijn. Ben zo benieuwd naar de echo morgen.
Ik heb met 13 weken helderrood bloedverlies gehad. Er is door onbekende redenen een scheurtje in de placenta gekomen. Ik kreeg meteen pillen om die scheur weer te helen, en ik moest absolute bedrust houden voor een week of 2. Daarna was alles weer oke, hoewel ik de rest van de zwangerschap heel rustig heb gedaan. Mijn dochter is nu anderhalf, dus het is goed afgelopen!
Ik heb in deze zwangerschap bloedverlies gehad in de 6e en 13e zwangerschapsweek. Beide keren heb ik een dag flink gebloed en daarna een dagje bruinverlies. Ik ben nu ruim 37 weken zwanger en alles gaat goed met ons wondertje. Er is geen duidelijke oorzaak gevonden voor het bloedverlies.
Ook hier t/m week 10 regelmatig bloedverlies gehad, varierend van helderrood tot bruinverlies, soms veel soms weinig. En baby was steeds ok en groeide goed. Met 23 weken weer bloedverlies gehad, maar ons mannetje doet het nog steeds ok, maar ik moet nu wel heel rustig aan doen en krijg nu wat extra controles. Zal heel hard voor jullie duimen dat alles goed afloopt!
van week 5 t/m 7 dagelijks wat bruinverlies gehad. Daarna is het opgehouden. Vk kon geen oorzaak vinden.. nu 12 weken en gaat tot nu toe goed... 2 mooie echo's gehad!! Sterkte meid!!!
In week 5 van mijn zwangerschap begon ik licht heel bloedverlies te krijgen (was oud bloed) in week 6 van mijn zwangerschap kreeg ik weer wat bloedverlies en echt super hevige buikkrampen wat doorstraalde naar me rug en benen ik kon bijna niet meer lopen. die week een echo gehad alles bleek op die echo goed te zijn. daarna heb ik geen last meer gehad van krampen en mijn bloedverlies bleef tot week 11 en toen was dat ook over alles is goed gegaan en ik ben nu 31 weken zwanger
Hier ook diverse malen bloedverlies, soms met aanwijzbare oorzaak ( sex, persen bij harde ontlasting) maar vaak ook niet. Alles is goed gegaan. Een collega van mij heeft vrijwel de gehele zwangerschap fors bloedverlies gehad en alles ging goed. Zo ook mijn moeder, die in haar beide zwangerschappen de gehele duur bloedverlies had.
Mijn 1e zwangerschap heb ik eigenlijk continue bloed verlies gehad, meerdere keren opgenomen geweest in het ziekenhuis, nooit een oorzaak gevonden. ondertussen is ons meisje alweer 3 jaar en een echte deugniet! Ook al heb je veel bloedverlies stolsels enz, het kan echt goed gaan!
idd je hoort zo vaak dat roodbloedverlies niet goed is/natuurlijk liever niet maar je snapt me vast wel... ben bij de ha geweest die zij wat ik omschreef leek op innestelbloeding heb vandaag weer bloedgeprikt dus over 2 dagen de uitslag me buik lijkt wel steeds boller/dikker te worden...nu ook overdag... dus hoop heb ik nog wel...
In het begin had ik dagelijks ongeveer bloedverlies, tot ik er gek van werd, paar keer naar zknhuis geweest voor controle maar alles is goed met beeb en ze kunnen bij mij ook niets vinden. Nu standaard om de 4 weken een dag bloedverlies, soms verbanden vol die dag maar alles gaat nog steeds goed met Beeb en zknhuis kan bloedingen niet verklaren. Sterkte in ieder geval, hoop dat het bij jou ook goed mag blijven gaan
Rosa, om de 4 weken? Heb je dan niet gewoon dat jij een van die meiden bent die gewoon 'ongesteld' blijven worden? Dat hoor je ook wel! Die blijven op hetzelfde ritme van hun cyclus bloed verliezen. Wat raar trouwens dat er vaak geen enkele oorzaak voor te vinden is zeg... Zelf geen ervaring mee, maar ik las even mee! Heb je je echo al gehad??? Was alles goed?!?