succesverhalen broers en zussen :)

Discussie in 'De lounge' gestart door Momfulness, 5 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ik heb een 4 jaar oudere broer. Vroeger sloegen we elkaar de kop in. Maar nu kunnen we heel goed overweg, mailen/sms'en of bellen elkaar vaak genoeg. Hij woont aan de andere kant van het land, maar als we elkaar zien is het altijd goed. Hij is wel heel anders dan mij, andere prioriteiten zeg maar. Maar verder helpt hij me met alles.

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja die van Levi en Elin is ( nog ) super :D
    Sorry zelf al 3 jaar geen contact meer met mijn broertje en met mijn zusje alleen over koetjes en kalfjes

3. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb nooit ruzie met m'n broer... Ook nooit gehad.....(maar zie hem al jaren niet meer :p)

Met halfzus en broer, super relatie...... Terwijl leeftijdsverschil juist groot is... 11 en 15 jr..

4. Linda86

Linda86 VIP lid

Mijn zusje is mijn beste vriendin! Zegt dat genoeg? ;)

Ik heb overigens nog meer zusjes/broertjes waar ik ook allemaal wel goed contact mee heb en die ik ook allemaal minstens 1 x in de week zie.

5. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Hier ook een ma die er nogal bovenop zit om contact met elkaar te hebben. Voor ons drieën is het belangrijk dat ALS we elkaar zien het leuk en gezellig is ... dat opgedragen opgedrongen gedoe hebben we gelukkig geen last van. Als dat wel is dan zou het in mijn geval een beetje gemaakt worden.

Ach ja ik denk maar zo als ik maar gelukkig ben. En dat is de ene dag meer dan de andere maar over het algemeen zit dat gewoon goed.

6. Foxter

Foxter Niet meer actief

Nope, hier geen succesverhaal, sorry!
    Ik kan wel heel goed met de broer van mn man opschieten en met zijn zus ook.

7. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Ik ben 2 handen op 1 buik met mijn broer.

8. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Ik heb 4 zussen en nog 2 halfzussen ;). Halfszussen zie ik niet zo vaak en met een is er helemaal geen contact ( die heeft geen contact met ons 5 alleen met der volle zus). Met mijn 4 zussen heb ik een hechte band en de oudste boven mijn heeft ook kindjes die veel met elkaar optrekken :). We hebben wel is woorden maar dat is zo opgelost en op een hand te tellen. Ik heb altijd veel contact gehad met het zusje onder mijn ( verschillen 1,5 jaar) maar de laatste jaren ook veel met mijn oudere zus ( 3 jaar verschil) de jongste 2 verschillen 11 maanden en zijn 2 handen op een buik. Wij 5 hebben dus een superband en halfzusjes zien we weinig. Geboorte jaren van ons 5 zijn 82, 85, 87, 89 en 90 ;).

9. Bloembie

Bloembie Bekend lid

12 sep 2011
    621
    0
    16
    Hier erg goed contact. Oudere broer woont vlakbij dus dat is erg makkelijk en gezellig. Jongere zus komt zeker 2 keer in de week langs. Ook met alle schoonzussen en broers goed contact. We zien elkaar regelmatig en dat is altijd erg gezellig. Ik ben er erg blij mee want ben echt wel een familiemens :)!

10. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik heb totaal geen band met mijn broer en zus. Heb gewoon totaal geen overeenkomsten met ze. Ik zie ze op verjaardagen en dat is ook voldoende voor mij.

11. Hoewel we elkaar vroeger af en toe bijna afmaakten, kunnen m'n zusje en ik het nu geweldig met elkaar vinden! :D We lijken nog steeds totaal niet op elkaar, maar denken wel over veel dingen hetzelfde, praten over alles e.d. :D

12. koekenpan

koekenpan Bekend lid

13 okt 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    ik heb een jonger zusje en een oudere broer, beiden wonen nog thuis. We hebben alle3 een totaal verschillend karakter maar kunnen altijd goed met elkaar opschieten en zijn er voor elkaar. Vroeger de grootste bonje gehad met mn broer, maar nu komt ie me knuffelen als ik bij mn ouders langs ga :$ ...mn broer is sociaal wat minder vaardig zeg maar, dus dit is wel het andere uiterste.
    Mn zusje en ik delen alles met elkaar, gaan wel eens samen stappen, regelmatig samen shoppen en kletsen wat af samen :p
    We kwamen vooral vroeger altijd voor elkaar op, de weinig keren dat ik heb gevochten was omdat zn mn zusje zaten te pesten. Laatst zat ik met mn vriend voor de deur van mn ouders in de auto te huilen en dat had mn broer gezien, toen ik m later sprak moest ie gelijk weten wat er aan de hand was en of mn vriend iets had gedaan waarom ik zo zat te huilen.
    Toch wel schattig allemaal :p
    We hebben alle3 nog geen kinderen, dus daar kan ik niets over zeggen

13. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ik heb twee zussen, met de ene heb ik veel contact en een goed band, met de ander heb ik echt helemaal niets. Ook een paar jaar geen contact mee gehad en nu alleen het hoognodige als ik haar bij mijn ouders zie. Twee totaal verschillende relaties dus.

14. 2xtantein1week

2xtantein1week Fanatiek lid

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    Ik kom uit een gezin van 6, we hebben allemaal goed contact. Met de 1 hechter dan met de ander, maar iedereen geeft om elkaar en we zien elkaar regelmatig!

Mijn man komt uit een gezin van 3, met de ene heel close, de ander iets minder, maar ook goed!

Dus Jeeejjjj!

15. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Mijn zusje is mijn beste vriendin!!
    Wij speelden vroeger heel veel samen, maar in de pubertijd sloegen we elkaar om niks de koppen in. Mijn moeder dacht ook echt dat het nooit meer goed zou komen. Toen ik op mezelf ging wonen veranderde alles en sindsdien zijn we heel close. We wonen wel 50 km uit elkaar, dus we vallen niet zo heel vaak bij elkaar binnen, maar we bellen, mailen en smsen heel veel en we zien elkaar toch elke 2 weken.

16. livelife

livelife Fanatiek lid

29 mei 2011
    1.071
    0
    0
    Dit zou mijn tekst kunnen zijn: met het verschil dat mijn zusje bij mij in de straat woont :D Super leuk!

17. mau

mau Actief lid

2 nov 2008
    397
    0
    0
    Vroeger konden mijn broer en ik elkaar wel de hersens in slaan, maar ook niet zonder elkaar, toen we allebei in de puberteit zaten heb ik echt medelijden met mijn ouders gehad, we konden geen normaal woord tegen elkaar zeggen, vanaf mijn 18-19 en zijn 16-17 ging het steeds beter ik was veel minder thuis doordat ikin de horeca werk, hij ging me toch wel missen, en helemaal toen ik samen ging wonen op mijn 20e! Hij liep de deur plat! En nu 2 handen op 1 buik en zien elkaar zeker 1x in de week, moet ik er ook bij zeggen dat we een heel hecht gezin zijn en onze aanhang het ook zeer goed met elkaar kunnen vinden, passen ook op elkaars kids en wonen 3 minuten bij elkaar vandaan!

18. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik kan erg goed met mijn broertje. Altijd al zo geweest, nooit echt ruzie gehad. Het is ook een collega van mijn man, en ook dat klikt er goed.
    Kinderen zijn gek met hem ( en met mijn schoonzus ), en we gaan met regelmaat leuke dingen doen. Zoals naar Walibi, de Efteling, samen voetbal kijken.

Mijn man zijn broertje heeft hij geen contact meer mee, maar dat is heel raar gelopen.
    Altijd dikke vrienden, en sinds hij met dit meisje is ( inmiddels getrouwd ), hebben ze geen contact meer.
    Hij heeft nog wel 2 jongere zusjes, waar hij ook goed contact mee heeft.

19. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ik heb 7 broers/zussen, wim ook. Wim zn kant ligt wel half uit elkaar. Mijn kant gaat wel goed al is het contact niet met iedereen even goed maar dat ligt ook/vnl aan de leeftijd. Jongste zusje is 9 en dat is dan toch heel anders dan eveneens getrouwde zus van 25 ;)
    En mijn kindjes zijn ook dol op elkaar!

20. mimi83

mimi83 Niet meer actief

ik woon in dezelfde straat als mijn zusje en mijn ouders wonen tussen ons in , broertje woont daar nog bij in (17) . die past regelmatig op s avonds als ze te bed liggen, wandeld met colin, ben 1 a 3 x per week bij mijn ouders even op een bakkie, zusje en ik zien elkaar gemiddeld. 2 a 4 x per week wat eigenlijk zo is sinds we allebei kinderen hebben, zij heeft 1 zoontje 3 mnd ouder al shannon.,soms ook helemaal niet een week soms ook elke dag.

Deel Deze Pagina