ben ik zwanger?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door 09es, 19 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 09es

09es Lid

25 sep 2011
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik heb een vraagje:

ik had in de week van 3 oktober mijn stopweek van de pil en moest op vrijdag 7 oktober weer beginnen met mijn pil.
    nu is het zo dat ik in de eerste week van mijn pilstrip 2 pillen ben vergeten te slikken wat mij nog nooit overkomen is.
    Tot nu toe heb ik een paar keer onveilig sex gehad.
    nu heb ik erg last van buikkrampen net alsof je ongi moet worden en heb af en toe last van mega hoofdpijn.
    ook ben ik erg moe en had gister beetje gelige afscheiding.

kan het zijn dat ik zwanger ben?? ik kan 31 oktober pas testen omdat ik dan weer ongi moet worden maar wilde alvast wat meningen van andere horen.
    alvast bedankt.

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.551
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Het kan wel of het kan niet.... veel symptomen van zwangerschap zijn gelijk aan de symptomen die horen bij ontpillen/eisprong etc.
    Je lijf is nu van slag doordat je 2 maal je pil bent vergeten, het kan ook zijn dat je nu eerder een bloeding krijgt of veel heftiger bloeding (ivm ongesteldheid bedoel ik dan)

Het enige wat voor jou uitsluitsel kan bieden is een test te doen (of door ongesteld te worden)

3. 09es

09es Lid

25 sep 2011
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi Hopmarjanneke,

bedankt voor je reactie!
    het is wel zo dat ik op de dag van mijn eisprong en de dag ervoor en erna gemeenschap heb gehad zonder condoom.
    hij is dus in mnijn klaargekomen om het zo maar te zeggen!
    maar is er wel een kans dat ik zwanger ben of is de kans dat ik zwanger ben heel erg klein?

4. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.468
    4.920
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Je kan zwanger zijn, maar je klachten komen daarvoor veel te vroeg. Als je een eisprong hebt gehad, doordat je de pil bent vergeten, dan heb je die nog maar net gehad. Een eventueel embryo is nog niet eens ingenesteld, dus klachten van een zwangerschap zijn nog veel te vroeg.

Mag il vragen waarom je geen maatregelen hebt genomen nadat je 2 pillen vergeten was, als het niet de bedoeling is dat je zwanger wordt?

5. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    als je poas over 12 dagen zou kunnen testen.. dan is pas je ei geweest, of moet misschien nog zelfs komen... klachten zouden erg vroeg zijn..

6. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Idd, als ik zo reken heb je je eisprong nog helemaal niet gehad (14 dagen na 1e dag menstruatie). Wel is het zo dat als je in de eerste week van je strip een pil of pillen vergeet, je de meeste kans loopt om zwanger te raken.

Of je daadwerkelijk zwanger bent? Niemand kan dat weten, alleen de tijd zal het leren.
    En zou je het erg vinden? Want je hebt geen maatregelen getroffen als ik je goed begrijp.

Deel Deze Pagina