Succesverhalen IUI met slechte zaadkwaliteit?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door laney, 23 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laney

laney Actief lid

2 okt 2009
    335
    72
    28
    Hoi dames,

Afgelopen dinsdag heb ik mijn 2e IUI gehad (de eerste die goed verliep). Echter was deze x de kwaliteit niet wat het hoorde. De hoeveelheid was net onder gemiddeld, maar de beweeglijkheid was erg laag.

Zijn hier meiden die ook een IUI hadden en een slechte zaadkwaliteit en bij wie het toch eindigde in een zwangerschap?

2. marjon80

marjon80 Actief lid

8 nov 2009
    180
    1
    16
    NULL
    NULL
    Twee jaar terug ben ik zwanger geraakt na een proef iui.
    Het was meteen de 1e keer raak en dat terwijl we in eerste instantie voor icsi zouden gaan omdat de zaadkwaliteit zo slecht was.

Manlief maakt antistoffen aan waardoor niets meer zwemt. We hadden 0% kans om spontaan zwanger te worden. Maar na behandeling bleek hij superzaat te hebben.

Dus kop op het kan

succes

3. Lafayette

Lafayette Fanatiek lid

13 okt 2012
    1.385
    1.568
    113
    Bij ons was het zaad inderdaad minder beweeglijk... Paar keer negatieve samenlevingstest gehad ook. Kennelijk was IUI het juiste recept voor ons! De eerste keer dat het echt plaats kon vinden (allereerste poging teveel follikels ontwikkeld) is er van twee eitjes, 1 bevrucht geraakt.

4. Sterre1977

Sterre1977 Niet meer actief

ik lees even mee, hoop ook wat succesverhalen te zien hier :)

Bij zaadonderzoek had mijn man 11 miljoen na bewerking. Gisteren gingen we voor het "echie", de allereerste IUI. Had hij er maar 0.4 miljoen. Wat een domper :( het is toch ingebracht omdat ik er toch was, maar ik vraag me af of er ooit mensen zwanger zijn geraakt van zo'n slechte opbrengst..

laney, wat was de hoeveelheid?

Deel Deze Pagina