@Loeselein bij ons was er ook geen rede gevonden waarom het niet lukte. Ik zag heel erg op tegen ivf dus bij doorverwijzing naar Radboud hebben we daar nog 3 extra iui's gekregen. Als ik nu terug kijk had ik eerder voor ivf gegaan want het is me 200% meegevallen
Sorry, hier geen succesverhaal. Ik heb destijds maar liefs 11 mislukte IUI's gehad zonder ook maar een enkel positief resultaat. Daarna 1 mislukte IVF. En toen gelukkig een geslaagde ICSI waaruit Aiden en later Finley (uit een cryo daarvan) is geboren. Ik bleek alleen vijandig baarmoederslijmvlies te hebben. Voor de rest bleek alles prima in orde bij mij. Mijn vriend bleek traag zaad te hebben.
Helaas, hier ook geen succesverhaal. Ik vond het ook moeilijk hoop te houden en was zo er na IUI's 5 zooo klaar mee. Uiteindelijk hebben we er 9 gehad, wat een ellende sorry. Toen IVF, en die was meteen raak
Snap ik heel goed! Bij ons voelde die 6e echt als een verplichting, als we die gedaan hadden mochten we door naar ivf. Nu we eindelijk door mogen heb ik ineens een stuk minder haast, alsof de druk eraf is. Eerst maar eens op vakantie Maar ik hoor zoveel succesverhalen over de 1e ivf! Wordt spannend! Fijn dat het voor jou de 1e ivf raak was!
Ja heel herkenbaar, ik hikte zo tegen die zesde op het voelde als een moetje voor de IVF. En toen kwamen er bij ons nog een paar achteraan omdat de kwaliteit van de eerste IUI's niet goed was en later wel en het ziekenhuis het het proberen waard vond en we even moesten wachten. Man, wat was ik teleurgesteld! Maar.... ik hoop dat jij straks net zo'n succesverhaal hebt! Ik vond de IVF behandeling overigens erg meevallen. Fijne vakantie!
Bij de eerste zwangerschap was (tegen alle verwachtingen in) de 1e IUI raak. Helaas wilde het een tweede keer niet lukken, hebben we 6 IUI's gehad zonder resultaat en zijn we nu bezig met IVF.
Fijn dat het de eerste keer zo goed ging! Je hoopt dan toch dat het bij de 2e ook zo snel gaat. Hopelijk heeft ivf wel snel resultaat! Succes!
Ik heb over een aantal dagen poging 4, eerste 3 dus helaas mislukt. Ik krijg wel altijd Pregnyl. Succesverhalen zijn altijd fijn om te lezen!
hoi. hier wel een succesverhaal. wij waren ook onverklaarbaar verminderd vruchtbaar. Ik heb in de poll op 5e poging raak aangevinkt. ik ben dan ook nu zwanger van de 5e iui poging. Daarnaast ben ik ook al zwanger geraakt tijdens onze eerste mmm traject van de 6e iui poging. en heb ik hier al een wonder van een dochter lopen. ik heb ook altijd gelooft in mijn dokters en altijd gedacht ik pak elke mogelijkheid aan die er is. ik heb de keuze gehad om na 3x iui al naar ivf over te stappen. dat wilde ik niet. ook de dokters geloofde in de kansen van iui. achteraf ben ik ook heel blij dat ik niet overgestapt ben
Zo blij dat deze er is, zo is er toch hoop, wij beginnen na de volgende menstruatie met iui, ik heb endometriose en dat is de rede dat we het "maar" 6 maanden zelf mocht proberen, afgelopen maandag bij de gynecoloog geweest en die adviseert 4x iui dit omdat hoe vaker mijn menstruatie komt hoe meer pijn dat er bij komt kijken en hoe minder vruchtbaar uiteindelijk, er is nooit duidelijkheid geweest waarom het ons niet lukt om zelfstandig zwanger te worden, ondertussen al bijna 5 jaar bezig. Maar als ik hier lees dan heb ik zeker wel hoop. Wie weet is september wel onze maand en is het eindelijk raak. Iedereen veel succes met zwanger worden ik duim voor iedereen, wij mogen het 4x op deze manier doen en als dat niet lukt moeten we over stappen op ivf, niet ideaal maar hier lees ik dat het allemaal reuze meevalt dus heb goede moed
Hoi! Mijn 1e kindje is te danken aan IUI! Het was de laatste poging en we waren al met een intake voor ICSI bezig... De cyclus duurde extreem lang (heb ik altijd) en die ronde wilden ze zelfs afblazen... maar er zat dat toch een mooie follikel en dus werd er geinsemineerd! Een super gezonde dochter van inmiddels 3 jaar is daarvan gekomen! Toen zij 6 maanden was zijn we weer gaan dokteren. En hebben we 12 (of 13?) IUI'S gehad waarbij ik een keer een biochemische zwangerschap gehad hen, en een keer een MA: er kwam geen hartje dus MK opgewekt met cytotec. Nu zwanger van ICSI 2 de verse TP. Weliswaar gecompliceerd maar de baby doet het goed tot nu toe. Heb vertrouwen! Als het aan mij hadden gelegen waren we nog verder gegaan met IUI! Liefs!
Succes met de iui. Mocht je het leuk vinden hier schrijven veel meiden die iui doen http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/wie-nog-meer-iui-april-mei.654185/page-66#post-20874523