Lieve dames, Hebben jullie nog mooie, positieve IVF/IUI etc verhalen voor ons? Inmiddels begonnen aan de eerste poging...dus ze zijn meer dan welkom!
Hier vorig jaar moeder geworden van onze zoon na een geslaagde IVF poging. Nu was de poging op zich niet zo goed gegaan. Een van mijn eierstokken was verschillende keren niet te zien terwijl daar wel 3 van de totaal 6 follikels zaten. Daarnaast zijn we die hele periode heen en weer geschommeld omdat de follikels in het begin niet groeide. Uiteindelijk werden we tijdens de punctie gerust gesteld door de fertiliteitarts dat de follikels er mooi uitzagen en dat ze ze alle 6 kon aan prikken. Er bleken ook 6 eicellen in te zitten alleen bij tp hoorde we dat er maar 2 bevrucht waren waarvan een gestopt was met groeien. De andere was van niet de beste kwaliteit. Ik was al met heel mij gedachte bij de volgende poging. Ik was dan ook erg verrast dat ik zwanger bleek en bleef(heb een aantal mken gehad). Door ervaringen in onze omgeving en een gesprek met de arts zijn we in augustus weer begonnen voor een brusje. Dit was een totaal andere poging. Na 8 dagen waren er heel veel kleine follikels te zien, maar nog niets concreet. Het idee was dat het nog wel even ging duren. Dit bleek niet het geval met 12 dagen weer een echo. Nu had ik 2 grote eierstokken vol met follikels. Die woensdag de punctie en waar er gedacht was dat er 13 follikels waren aangeprikt(nu telt ze alleen de grote daarvoor, maar de kleine prik ze ook aan). In het lab bleken dat er ipv 13 eitjes 25 eitjes waren gevonden Hiervan zijn er 13 bevrucht en waren er tijdens de tp 11 mooie embryo's over. Mooi resultaat zeker omdat deze inmiddels ook weer is blijven zitten voor nu 9,5 week. Daarnaast nog 2 cryo's. Succes komende maand
Hyper, wat een mooi verhaal! Dat lees ik vaker, dat elke poging anders is en je niet ontmoedigd moet raken door in het begin uitblijvende resultaten..hopen dat ik me dit ook voor kan houden als het straks zover is..
Hier ook een succes! Eerste ICSI en zwanger!!!! Lig nu alleen al wel sinds donderdag in het ziekenhuis met overstimulatie. Ik ben nu ongeveer 4 weken
Wat fijn om zulke fijne positieve verhalen te horen Wij horen vandaag of we met ivf mogen starten Mijn eileiders zijn niet toegang aar en ml z'n zaad is slechte kwaliteit Ben enorm zenuwachtig zijn 2 jaar bezig en zijn en zo ontzettend klaar voor Veel onzekerheid en zal blij zijn als ik vanmiddag weet wat nu En wat fijn om zulke positieve verhalen te horen Groetjes
Manuela, Succes vanmiddag! Erg herkenbaar! Ik vond het een hele opluchting te weten dat we mochten starten. Inmiddels nu bezig met het traject met morgen onze eerste fm meting!
Hay diligo ergo Sum Helaas weten we nog niks telefoon gehad dat we pas volgende week de uitslag horen en dan pas wat meer weten was zo zenuwachtig vandaag hoofdpijn en nu weer een week afwachten we zijn dus nog op de laatste zaad test aan het wachten moet dus nogmaals onderzocht worden baal er goed van maar kan er niks anders van maken Wat fijn dat je begonnen bent spannend! Heel erg veel succes Mag ik vragen Hoelang het bij jullie heeft geduurd vanaf het intake gesprek en de behandeling ? Want lopen nu al zolang en wil ermee beginnen Groetjes
Hmm..wij hebben ook erg veel onderzoeken gehad...dus geeft niet echt een duidelijk beeld...we zitten al twee jaar in de mmm zonder behandeling. In juli kregen we groen licht en toen konden we wel meteen beginnen..het is dat onze vakantie ertussen zat dat we nu pas beginnen Wel balen zeg! Succes!
Ook vanaf hier een succesverhaal. Nu zo'n 2,5 jaar bezig om zwanger te worden en daarvan sinds december 2013 in de MMM. In de zomer van 2013 bij de huisarts geweest, toen doorverwezen naar algemeen ziekenhuis en dan in december voor de eerste maar naar fertiliteitsteam geweest. Nu na onze 3de ICSI/MNC (ICSI in eigen cyclus) zwanger van ons eerste worden. Nog allemaal heel pril, op 29/10 mochten wij de test doen. Op 14/10 hebben wij de terugplaatsing gehad. En om het nog mooier te maken, de tp was tussen de verjaardagen van mijn man en mijn verjaardag in. En als ik de eerste dag van mijn laatste menstruatie neem, zijn wij op onze trouwdag uitgerekend Mooier kan niet toch? Voor verdere info zie handtekening
Wat een fijn onderwerp!! Heerlijk zitten lezen met af en toe een traan hahaha vrouwen en hun emoties! In ieder geval heel erg inspirerend en hoopgevend. Bedankt voor de dames die hun verhaal delen. Ik maar ik denk we hebben er echt wat aan!
Wat een fijn topic! Wij hebben zaterdag de tp gehad van ons embryootje . Het voelt nu al als onze kleine, haha. Ik kan ook wel wat positieve verhalen gebruiken want ik zit nu al te stressen... De 21e krijgen we een bloedtest als zwangerschapstest.
In het kader van de positieve verhalen... Menstruatieachtige kramp op dag 3 na tp, is dat enigszins positief??