oh ik heb er dus zo`n 1 van de tuinen waar dat ijzeren dingetje erin zit en er zit ook een barstje in. heb eergister van de spiritualgarden een andere besteld en een armbandje, hopelijk zijn die wel gewoon heel
Ik heb hem ook net bij de tuinen gekocht. Ik zie nu ook dat er een gat in de zijkant zit, dus ik ga hem ruilen. Ook heb ik rookkwarts gekocht, dit bevordert ook de vrouwelijke vruchtbaarheid en nog een aantal andere dingen.
Ik heb m nu 3 rondes trouw gedragen en opgeladen tijdens volle maan, maar helaas niets geholpen tot nu toe
Allemaal zweverige onzin als je het mij vraagt. Maar als het je houvast en hoop geeft moet je het zeker doen. Gewoon luisteren en handelen naar de medische wetenschap schiet je veel meer mee op.
zo irritant he zulke opmerkingen. Ik "geloof" er niet in.. achja ik geloof niet in de medische wetenschap
Nou dames, ik heb er ook eentje hoor! Vriendlief heeft 'm voor me meegenomen bij De Tuinen Heb er eentje met een wat langere ketting en dat vind ik wel fijn.. Hij komt dan echt in mijn shirt en mensen gaan dan geen vragen stellen, want je ziet 'm niet zitten! Ideaal Dat met dat doorboren maakt voor mij niet uit.. Het gaat mij vooral om het geloven in de werking van de steen. Gaatje erin of niet, dat zal wat mij betreft geen verschil maken. Hoop dat mn cycli nu wel regelmatig gaan worden hihi Zo niet, heb ik er een mooie ketting bij
ik heb nu ook een armbandje ervan, maar het elastiek blijft steeds tussen mijn armhaartjes steken...auw hahaha
Hihi jaaa dat is de reden waarom ik maar voor een ketting heb gekozen! Maar die armbandjes zijn idd ook erg leuk!