Mijn maansteen hanger is gisteren kapot gevallen. Draag hem in mijn bh en was hem kwijt zat ie in mijn schoen en viel stuk! Draag ook een armband en die is gisteren ook kapot gegaan!! Toevallig of zal de maansteen wat hebben gedaan..... Pfff kan mezelf nu weer lekker gek maken. Heb een lange cyclus van 35 dagen en zit nu in mijn vruchtbare dagen. Als de maansteen mijn cyclus gereguleerd zou hebben naar de normale 28 dagen zou ik nu mijn innesteling hebben. Ach we merken het over 2 weken, zal wat laten weten
Hier ook erg spannend deze maand! Heb sinds begin van de cyclus een maansteen aan een touwtje om m'n nek en deze maand voelt alles anders; 1 dag voor nod en nog geen druppel oud bloed wat ik tot nu toe elke menstruatie 1 à 2 dagen voor m'n nod had.. Wat ik wil zeggen; zou t deze maand raak zijn, met de eerste maand de maansteen om m'n nek? Spannwnd!! Nog meer mensen deze maand met ervaringen??
Is even werkzaam als een kiezelsteen. Verschil tussen hanger van 3 en 10 euro is dat iemand er meer aan verdient.
Ik draag al mijn hele leven maansteen. Maansteen oorstekers, maansteen op mijn ring en sinds kort een maansteen in mijn jaszak. Cadeautje van mijn moeder. "maansteen op de goede plek". Ik vind het, naast zijn mogelijke werking, een prachtige steen om naar te kijken dus ik zou zeggen; lekker dragen die steen! Alles wat je hoop kan geven is welkom in deze onzekere tijden toch?! Succes !
Als zo'n steen gratis zou zijn...prima! Als mensen geld verdienen aan de wanhoop van een ander...daar bestaat een goed oud nederlands woord voor. Het begint met kwak...
Wat jammer dat er een paar hier rondhangen die graag laten weten dat ze er niet in geloven. Ik ben zelf helemmal niet zweverig of wanhopig, maar heb een instelling van baat het niet dan schaadt het niet. Ik heb er deze week een van een kennis gekregen omdat ik aan het wachten ben tot het misgaat, hartje is vorige week gestopt bij bijna 10w en is nu afwachten of mn lichaam het zelf afstoot. Ja ik draag hem, als troost, want het kwam recht uit haar hart toen ze het gaf. En tja als het dan straks helpt om weer in balans te komen....graag! Bij sommige zaken heb ik zoiets van al helpt het iemand alleen maar tussen zn eigen oren, dan is het toch prima. Wie is een ander dan om daarover te oordelen! Leven en laten leven....heb je er niets mee, blijf dan weg uit dit topic en hou je commentaar voor je!
Ik loop al tijden rond met een maansteen, gewoon omdat ik het een mooie steen vind, maar zwanger ben ik nog steeds niet.
Ik weet zelf ook wel dat het geen wondermiddel is. Zo onderhand ben ik bereid alles te proberen... ik snap dat er genoeg mensen zijn die er niet in geloven, dat respecteer ik. Respecteer mij dan ook in mijn keuze.