Succesverhalen maansteen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Smnee, 26 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Thanks dames. X

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Dat jij een steen omhangt, en dan ook nog eens zo'n mooie steen als een maansteen, prima, ik heb er zelf ook een ketting van.
    En als je iets hebt dat mooi is voel je je beter, dat kan alleen maar positief zijn.

Maar ik erger me aan mensen die dat soort stenen voor veel geld verkopen om geld te verdienen aan mensen die hoop nodig hebben. Dat vind ik immoreel.
    Mijn kritiek geldt niet de mensen die de stenen dragen, mijn kritiek is tegen de mensen die geld putten uit een andermans wanhoop.

3. Logan2013

Logan2013 Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.342
    721
    113
    Hier ook een edelsteen liefhebben. Maar een maansteen om je nek? Raar maar draag hem het liefst op de huid op de plek waar je wilt dat ie zn werk doet. Hier een losse steen en legde die snachts onder mijn buik met slapen. En overdag in m,n broekzak.

Het is geen medicijn, het is zoals diksmama al zegt gewoon een steen. Met vooral een psychische werking. En daarvoor is een steen van 2€ net zo goed als de hangers die je tegenkomt van wel €10 €15.

4. Smnee

Smnee Niet meer actief

Dat snap ik :) ik heb zelf ook vooral gekocht in de hoop dat het mij psychisch wat rust zou geven.

5. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik heb hem los in mijn bh; ) maar broekzak is misschien een beter idee.

6. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Overigens, traditioneel gezien heeft een walnoot in je zak dezelfde vermeende werking als een maansteen. Vooral als het een noot uit eigen tuin is (elke noot uit eigen tuin, of tuin van familie).

7. Smnee

Smnee Niet meer actief

Echt waar? Jammer dat we geen notenboom hebben...

8. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

4 dec 2012
    1.350
    230
    63
    Vrouw
    sterkte ikke:(

hier ben ik vannacht ongesteld geworden helaas...:)

9. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Hihi leuk om te lezen, toevallig ben ik er gisteren eentje gaan kopen (Had er wel al over gelezen op internet natuurlijk ;))
    Ben naar een 'spirituele' winkel hier in de buurt gereden, daar heeft die man voor mij gependeld tussen verschillende maanstenen en de pendel richte zich 2x naar dezelfde steen, toevallig ook wel 1 v/d duurste (15 euro) maarja :D

Zodra ik volgende week met mijn pil stop ga ik hem dragen denk ik, of zou ik er nu al mee beginnen?

10. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Thanks lindaatje. Ben er nu gelukkig redelijk rustig onder. 3 dagen eigenlijk bijna alleen maar gehuild, maar nu heel rustig. Weet natuurlijk niet hoe ik reageer als de krampenbstraks beginnen, maar ik doe mn best rustig te blijven. X

11. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Dat was niet toevallig hoor. Bij pendelen slaat ie altijd uit naar de duurste of op één na duurste. En trouwens ook bij alle andere handelingen om DE steen voor je te bepalen.

Op National Geographic heb je Brain Games, daar worden dit soort dingen haarfijn uitgelegd (en ook waarom mensen voelen 'dat het werkt').

12. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    en bij het winkeltje waar ik de mijne heb gehaald, hebben ze een bakje met steentjes staat al prijs op (1,- tot 2,50 voor maansteentjes, 6,- voor hangertjes) en zeggen ze: kijk rustig welke het fijnste bij jou aanvoeld, of mooi vind, zolang je je er maar goed bij voelt. dus niet alle winkeltjes zijn zo gericht op uitmelken

13. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Ahja dat kan wel zijn, ik mocht eerst uitkiezen welke ik mooi vond en hij heeft me alle prijsklassen laten zien dus ik heb zelf die iets duurdere tussen mijn keuzes gelegd :)
    15 euro valt nog ook mee hè en het was nog van nieuwjaarsgeld waar ik toch niet echt wist wat ik mee zou doen :) Brain games ken ik ja, ik ga ook niet zeggen dat ik echt geloof in dat pendelen, maar dan heb ik dat ook eens meegemaakt he ;) Ik vond het in elk geval fijner dan zomaar een steen via internet kopen

14. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Dat vind ik vrij normale prijzen voor halfedelstenen ja.

Deel Deze Pagina