1ste afspraak gyn eind maart begin apr '13

Discussie in 'MMM clubs' gestart door marloes84, 28 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes84

marloes84 Bekend lid

21 aug 2011
    500
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Omdat er best veel goed besproken onderwerpen zijn in dit forum en ik graag met mensen wil praten die ook op dit moment hetzelfde doormaken. Daarom maar een nieuw onderwerp gestart.

Eind maart heb ik mijn eerste afspraak bij de gyn. Wij zijn een jaar uit het proces geweest ivm met geen duidelijke kinderwens. Nu wel dus we gaan ervoor!

Ik zou het leuk vinden om eens met elkaar te praten over een eerste bezoek aan de gyn. Dus zit je in hetzelfde schuitje praat dan gezellig mee!

Ook wil ik een lijst bij houden om elkaar op de hoogte te houden! Hoe en wat moeten we dan maar even bekijken!

2. marloes84

marloes84 Bekend lid

21 aug 2011
    500
    0
    16
    NULL
    NULL
    iemand?

3. Jaimey

Jaimey Lid

18 feb 2013
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi marloes,

Ik ben nieuw op de forum, en heb toevallig net een reactie geplaatst op meiden die net in de MMM zitten.
    Ik ben twee weken geleden voor het eerst bij de gynaecoloog geweest samen met mijn vriend, ze hebben een echo gemaakt, afgelopen maandag op dag 21 van mijn cyclus is er bloed geprikt, en mij vriend heeft ook een onderzoekje gehad, waarbij gelukkig alles goed was. Over 2 weken krijg ik een HSG onderzoek. Ik ben benieuwd hoe dat is..
    Allemaal super spannend dus, ben je erg nerveus voor je eerste afspraak? Ik was dat wel, maar viel gelukkig best mee.
    Liefs

4. marloes84

marloes84 Bekend lid

21 aug 2011
    500
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo Jaimey

Leuk om van je te horen. Spannend vind ik het wel die onderzoeken en soms ook best een beetje zenuwachtig. Moest je ook bloedprikken?

Mijn eerste afspraak daar zal ik best weer nerveus voor zijn op de dag zelf. Ik heb al eens een echo gehad vorig jaar. Ga er een beetje vanuit dat dit nu weer het geval zal zijn. Zeker weten doe ik dit echter niet. Heb ook een andere gyn dan de vorige keer.

5. marloes84

marloes84 Bekend lid

21 aug 2011
    500
    0
    16
    NULL
    NULL
    Even een upje verder niemand?

6. toekomstigemams

toekomstigemams Actief lid

26 sep 2012
    456
    0
    16
    Het hoge Noorden!
    Dag marloes,

Heb net samen met vl via de ha testjes gehad en alles was tot nu toe goed, daarom heb ik eerst besloten om niet verder te gaan met onderzoeken en het zelf nog een paar maand te proberen, maar ben erg benieuwd wat de volgenden stappen zijn, dus zal blijven meelezen! iig heel veel succes komende tijd!

Groeten!

7. MamaFemsie

MamaFemsie Actief lid

5 nov 2012
    120
    0
    0
    Dag Marloes,

Wat spannend allemaal he? Heb je al enig idee wat het kan zijn bij je?

Ikzelf heb pco hebben en ga starten met het spuiten van puregon.
    Ik zit sinds september 2012 weer in de MMM met de hoop op een tweede wondertje. Bij mijn dochter was het na 3 rondes met 50 mg clomid raak.
    Ik heb nu ondertussen al 50 mg (2 rondes), 100 mg (2 rondes) en 150 mg (1 ronde) clomid gehad. Maar helaas reageert mijn lichaam hier niet (meer) op.
    Het is voor mij dus tijd voor de volgende stap, het injecteren van hormonen. Volgende week donderdag heb ik een prikinstructie.

Ik ben dus als iets verder dan jij maar misschien dat ik je toch kan helpen, en jij mij.

Alvast een fijn weekend.

Groetjes MamaFemsie

8. marloes84

marloes84 Bekend lid

21 aug 2011
    500
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey allemaal,

Hier weer even een update. Ik ben bij de gyn geweest vanmorgen. Ik wist natuurlijk al dat ik Pcos had. Het beeld wat ze op de foto zagen bevestigde dit nogmaals. Maar ik moet ook weer een bloedonderzoek ondergaan om te kijken of dat ook nog steeds hetzelfde is gebleven. Verder heb ik primolut meegekregen omdat er in mijn baarmoeder veel slijm te vinden was en dit niet klopt omdat ik al geruime tijd (vanaf januari) ongesteld ben. Ik moet nu terugbellen op het moment dat ik ongesteld word voor een echo op cyclusdag 5,6,7 of 8.

@jaimey hoe was je hsg onderzoek?

@mamafemsie, jammer dat de medicijnen niet aanslaan dit keer. hoop dat je inmiddels begonnen bent met spuiten van de hormonen? hoe gaat het daarmee?

9. Avastar

Avastar Actief lid

25 sep 2012
    245
    9
    18
    Hoihoi,

Wij hebben morgen een eerste afspraak staan bij de gynaecoloog en ik begin nu wel behoorlijk nerveus te worden.
    Ik weet niet zo goed wat ik moet verwachten... Ben er zoveel mee bezig de laatste tijd en heb veel stress in mijn lijf omdat ik bang ben dat het nooit gaat lukken... Moet er niet te veel mee bezig zijn, i know maar kan het nu gewoon even niet van me afzetten!
    Ben benieuwd naar morgen.
    Jij ook nog volop in de onderzoeken? Spannend allemaal hoor, succes met alles

Liefs Avastar

10. marloes84

marloes84 Bekend lid

21 aug 2011
    500
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo Avastar,

Spannend hoor morgen een eerste onderzoek. Niet te druk om maken hoor!
    Hier bij het allereerste onderzoek een vragenlijst moeten invullen (samen met gyn) en een echo gehad en moest ook gelijk bloedprikken. Hoe lang zijn jullie al bezig?

11. marloes84

marloes84 Bekend lid

21 aug 2011
    500
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo Avastar,

laat je ons nog even weten hoe je afspraak vandaag was?

12. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi alles goed hier ?? zijn jullie hier nog actief...
    ik ga a.s. vrijdag ook voor het eerst naar de gyn. vind het nu wel erg spannend worden

Deel Deze Pagina