Succesverhalen PCOS-Clomid

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Charmed, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. H1985

H1985 Lid

4 jun 2012
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    @noasofia ook spannend voor jou dus!!! Meestal 29 of 30 dagen. Dus ik weet bijna zeker dat het vandaag zover is. En bij jou?

2. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Ah liefschaapje; wat n mooie echo foto! Nog heel even dan heb je je kleine boef in je armen! Succes met de laatste loodjes!

Bassdevil; Wat super dat er toch 2 eitjes zijn gegroeid!!
    Hopelijk een mooie eisprong! Veel plezier t weekend ;)

Nijmelijntje; Alvast gefeliciteerd met je dochter die morgen jarig is!

Charise; Het is echt zo leuk om succesverhalen te lezen.
    Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan!

H1985; Weet je wanneer je eisprong was? (sorry als je dit alles vertelt hebt...) Ik hoop dat je ongesteld lekker lang op zich laat wachten! Heb je alweer een test gedaan?

Noa; Duim voor je!!

Bedankt meiden voor de lieve woorden :)
    We gaan vol goede moed naar de volgende ronde :)
    Het is tot nu toe alleen de dag dat ik hoor dat er geen verandering is dat ik me k*t voel, maar kan het wel loslaten weer.
    Zoals de gyn zo mooi tegen me zei 'het is even zoeken naar wat jou lichaam precies nodig heeft' Nou zo is t ;)

3. Love2011

Love2011 Niet meer actief

Idd charmed, positief blijven en het komt vast en zeker goed!

Dames die in spanning zitten: ik duim voor jullie!! En voor iedereen hier natuurlijk! :)

4. H1985

H1985 Lid

4 jun 2012
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    @charmed super van je dat je zo positief bent! Wat we doormaken is zwaar maar zwanger worden is zeker heel goed mogelijk!
    Mijn eisprong voel ik niet maar vanuit de metingen ga ik ongeveer van zaterdag twee weken terug uit. Dat zou dan 15 dagen geleden zijn.

5. Love2011

Nog niet ongi dus H1985 ? mooi teken! Nog getest ?

6. H1985

H1985 Lid

4 jun 2012
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net een test gedaan maar negatief... Dus dan zal ik vast morgen ongesteld worden.... Echt weer balen!!!

7. H1985

H1985 Lid

4 jun 2012
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh help!!! Test heeeel licht positief maar wel 5 minuten nadat je niet meer mag aflezen. Is de 2 voor 5 van kruidvat! Aflezen na 5 min. Mijn vriend zei negatief en toen ik hem na 10 weg wou gooien zag ik wel degelijk een roze streepje... Ik word geloof ik helemaal gek!

8. Gwenny

Gwenny Lid

4 feb 2013
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    spannend!

9. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ohh echt!!wat spannend!ik snap je helemaal!het kan natuurlijk wel,morgen nog een keer doen!

10. H1985

H1985 Lid

4 jun 2012
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry dames dat ik hier alleen maar over mezelf praat en zowat dit forum laat exploderen met al mijn gespannen berichtjes... Het helpt me wel om even mijn ei kwijt te kunnen en reacties te krijgen. Je kunt het ook niet aan vrienden ofzo vertellen dus alles moet je alleen doen tot je zeker weet dat alles goed is! Bedankt voor jullie medeleven!!!

11. nijmelijntje

30 jun 2008
    54
    0
    0
    Commercieel mederwerkster Servicedesk
    Gouda
    Wat spannend voor jou h1985! Ik zou morgen nog een keer testen voor de zekerheid! Maar uit mijn eigen ervaring weet ik dat mijn testen de volgende dag altijd ook nog hetzelfde resultaat laten zien ( ook de kruidvat testen) dus ik denk dat het goed nieuws is! Oeh wat leuk en spannend!

12. Love2011

Joehoee wat spannend zeg een licht tweede streepje!! Hoop dat de streep binnen een paar dagen donkerder wordt! Ga voor je duimen!

13. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Aah wat spannend meid! Streepje is streepje toch?
    En ik lees hier heel veel dat de kruidvat test langzamer streepjes laat zien tegenwoordig! Oh ik hoop het zo voor je!
    Doe je morgen weer n test? :D

14. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    H1985, oooh spannend morgen vroeg ff testje doen!! Kruidvat zijn wel heel betrouwbaar. Even foto showen kijken we met je mee.

Heerlijk roze streepjes.

Meiden zat te denken is het handig een lijstje te maken in topic wie met welke ronde bezig is wanneer ongi is en offcourse wie straks zwanger is.

15. Love2011

Jaaa meis85 daar zat ik ook aan te denken :D miss wel leuk om te doen! Wie is er creatief ? :)

16. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Vertelde jij nu niet laatst dat jij zo creatief bent ;) :D

Ik zit op telefoon dus dan komt het helemaal niet goed

17. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Goed idee indd! Ik ben helaas niet zo creatief :p Wil het wel proberen maar of t wat word? :p

Ook een idee om een moderator te vragen om ons te verhuizen naar MMM clubs?

18. Love2011

ik heb de laptop al aangezet, ik doe wel even een poging ;)

19. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Goodluck Love ;)

20. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    H1985 mijn cyclus kan nog wel ff duren,zit de laatste tijd tussen de 50 en 60 dagen in,en ik praat ook veel over mezelf maar daar is dit ook wel een beetje voor,om van je af te praten,tog?maar hoop zo voor je dat het raak is!zou zo leuk zijn!

Deel Deze Pagina