Oh ik heb dan de goedkope clomid.. Had eerst ook de goedkope provera, dit keer de echte meegekregen. Raar hoor, als de echte beter aanslaat moeten ze die ook voorschrijven, maar heeft allemaal te maken met geld..... Op preseed.nl kun je het bestellen, kost 20 euro. Balen Nijmelijntje, hopelijk is de uitslag er morgen wel écht!!
WIE IS WIE Bassdevilxs - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 - clomid 50 Blabla01 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 3 - clomid 150 Charmed - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 - clomid 100 Debdev - 31 jaar - 1e kindje - ronde 1 - clomid 100 Gwenny - 29 jaar - 1e kindje - ronde 1 - clomid 50 H1985 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4 zwanger - clomid 50 Joli86 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 - clomid 100 Love2011 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 - clomid 50 Meis85 - 27 jaar - 3e kindje - ronde 1 - clomid 50 Noasofia - 22 jaar - 1e kindje - ronde 1- clomid 50 Nijmelijntje - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 - clomid 50 NOD LIJST 22 Februari: Gwenny 26 Februari: Meis85 1 Maart: Debdev ?? Maart: Love2011 ?? Maart: Charmed ?? Maart: Bassdevilxs ?? Maart: Noasofia ?? Maart: Joli86 ?? Maart: Blabla01 ?? Maart: Nijmelijntje ♥ZWANGER♥ ♥ Oktober 2013 ♥ H1985 - ronde 4
Ohh dan weet ik waar ik naar moet kijken als ik m'n Clomid ophaal,dank je love! En dank je charmed!zal ik ook is even voor preseed kijken!
hoi dames, ik zag jullie topic voorbij komen, mag ik ook met jullie mee kletsen? zal mee ff kort voorstellen ik ben 28 en sinds mei 2012 gestopt met de pil, vanwege erg lange en onregelmatige cyclussen nu bij fert.arts. op dit moment nog aan een kuur duphaston, a.s donderdag laatse tablet en dan clomid 50. hopelijk slaat het goed aan, ook bij jullie! nog meer meiden hier ervaringen met duphaston? Ik heb nu de laatse dagen een soor van zwaar gevoel in mn liezen, snappen jullie? haha ik heb overigens ook de goedkope vairant van clomid dan...
Welkom S1984, natuurlijk mag je gezellig meekletsen! ik zal je ook even op de lijst zetten! Ik heb zelf geen ervaring met duphaston, ik heb provera geslikt!
WIE IS WIE Bassdevilxs - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 - clomid 50 Blabla01 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 3 - clomid 150 Charmed - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 - clomid 100 Debdev - 31 jaar - 1e kindje - ronde 1 - clomid 100 Gwenny - 29 jaar - 1e kindje - ronde 1 - clomid 50 H1985 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4 zwanger - clomid 50 Joli86 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 - clomid 100 Love2011 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 - clomid 50 Meis85 - 27 jaar - 3e kindje - ronde 1 - clomid 50 Noasofia - 22 jaar - 1e kindje - ronde 1- clomid 50 Nijmelijntje - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 - clomid 50 S1984 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 - clomid 50 NOD LIJST 22 Februari: Gwenny 26 Februari: Meis85 1 Maart: Debdev ?? Maart: Love2011 ?? Maart: Charmed ?? Maart: Bassdevilxs ?? Maart: Noasofia ?? Maart: Joli86 ?? Maart: Blabla01 ?? Maart: Nijmelijntje ?? Maart: S1984 ♥ZWANGER♥ ♥ Oktober 2013 ♥ H1985 - ronde 4
wat leuk dat jullie een lijstje hebben! kunnen we het mooi bijhouden allemaal. en al 1 zwangere zie ik, gefeliciteerd! hopelijk volgen wij allemaal snel...
Welkom s1984! Gezellig dat je mee komt kletsen! Volgns mij was er nog iemand die duphaston gebruikt.. Ik heb er geen ervaring mee. Hopelijk is het ook snel raak bij jou Word al n mooi lijstje zo! Hoeist met jou Love? Gwenny, jij mag ook al bijna testen! Spannend
We gaan er gewoon voor dat binnen nu en een half jaar iedereen op zwanger staat !! Hier gaat het goed ! Geen bijwerkingen vandaag gelukkig !
Ik heb ook de goedkopere clomid. Ik had geen medicijn meer nodig omdat ik uit mezelf ongesteld was geworden. (na ruim 7 maanden de vorige) Anders zou ik provera hebben gekregen, dus geen ervaring met duphaston. Welkom S1984!!
Bij mij is gisteren PCOS vastgesteld. Ik ben een jaar gelden gestopt met de pil. Sinds 3 maanden bleven mijn menstruaties uit en kreeg ik acne, waar ik eerder nooit last van heb gehad. De huisarts heeft me doorverwezen naar de gyneacoloog en stelde vast dat ik PCOS heb. Ik moet veel moeite doen om mijn tranen binnen te houden...ik dacht meteen...ik zal nooit kinderen krijgen. Ze vertelde dat ik niet spontaan zwanger kon raken...Ik kon geen woord meer uitbrengen. Ik moet donderdag terug naar de huisarts...Kan iemand mij vertellen wat er nu gebeuren gaat? Ik wilde het op dat moment gewoon effe niet horen...en nu blijf ik er maar over piekeren.
@ traan: het is heel erg om je horen dat je.pcos hebt maar je kunt er zeker zwanger mee worden dus probeer niet te negatief te denken en raak niet in een dip want het komt echt goed hoor! Er zijn zoveel dames zwanger geworden met hulp van clomid.
Dank je wel voor je reactie. Ik ben blij dat ik iets gevonden waar ik erover kan gaan praten. Met vrienden en familie kan ik dat ook wel, maar zij weten er verder ook niks vanaf. Kun je me wel al vertellen hoe dit nu in zijn werk zal gaan en wanneer ik eventueel met clomid kan starten. Moet ik dan wachten tot mijn volgende menstruatie of gaan ze die op de een of andere manier opwekken? Ik ben nog erg onwetend...heb al veel gelezen...maar het is een enorme warboel in mijn hoofd....
Ik weet niet precies hoe ze het bij jou gaan doen maar bij mij is een menstruatie opgewekt met provera, dit heb ik.10 dagen geslikt en een week daarna werd ik ongesteld. Op dag 3 met een 5 daagse kuur clomid begonnen waar ik nu nog mee bezig ben. Op dag 11moet ik dan naar het zh voor een inwendige echo en gaan ze kijken of er een eitje groeit. Als het niet aanslaat zullen ze weer een kuur provera geven en de dosis clomid verhogen. Altijd fijn om erover te praten met andere die in hetzelfde schuitje zitten.
Traan, he ja zoiets hakt erin maar ja net wat Love zegt idd ongi, clomid en dan echo om te kijken of eitje groeit En tuurlijk word je zwanger meid echt pcos is niet leuk, ik heb zelf al twee kids ook dmv clomid dus het kan gewoon. Hoop dat je dit sterkt en door hier mee tekletsen weer zonnig de toekomst in gaat en op naar Roze!!!