Succesverhalen PCOS-Clomid

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Charmed, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baboes

Baboes Actief lid

26 jan 2013
    252
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook met PCOS zwanger geworden.
    In juni 2012 gestart met clomid 50 mg, gevolgde door 100 en 150 mg per cyclus een pilletje meer. Tussendoor aldoor onttrekking opgewekt met primolut.
    Clomid sloeg niet aan. Kreeg 2 opties. Hormoon injecties of een operatie waarbij een deel van de follikels zou worden weggehaald (LEO). Op het einde van de rit beide een succes kans van 67%.
    Gekozen voor de operatie. in de wachttijd op deze operatie mijn hoofd even helemaal leeg gehad.
    Kreeg last van mijn borsten. Test gedaan en een positieve uitslag. Helemaal verbaasd. Op dat moment al 6 weken zwanger.
    Nu aan het genieten van de zwangerschap, zie banner.

Succes meiden! Op naar een goed eitje!

2. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Hier ook pco. Ben met 8 maanden doorgestuurd door de ha en bleek dat ik ook een cyste had. Is september is die verwijderd en kon ik aan de clomid. Had daarvoor al 1 ronde gedaan, maar toen gebeurde er niks. 1 e ronde clomid 50 deed weer niks. Toen aan de 100 en toen kreeg ik een eitje. Dat 3 maanden thuis geprobeert en de laatste ronde was het raak. Ben in september bevallen van een prachtige meid. Ben wel erg misselijk geweest, opgenomen geweest door uitdroging, maar verder een goede zwangerschap gehad.

Zitten wel te twijfelen om alvast weer te gaan proberen of toch nog te wachten tot S.era 1 jaar is. Lastig, want we willen er niet te veel tijd tussen hebben, maar straks is het erg snel raak of duurt het juist weer 1,5 jaar.

Ik hoop dat jullie allemaal snel zwanger raken. De moed iig niet opgeven!

3. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Wat een fijne verhalen, gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
    Geeft n mens weer hoop :)
    Selina, wat fijn dat je ondanks die ongemakken toch een goede zwangerschap hebt gehad, én een gezond kindje.
    Snap dat je nu twijfelt wanneer je wilt beginnen voor de 2e..
    Luister naar je gevoel, dan komt het goed!

Niet veel bijwerkingen gelukkig, alleen opvliegers haha.
    Heb wel erg menstruatiepijn, ben t ook erg heftig..
    Zal straks een afspraak maken voor de controle volgende week!

Die buikpijn tijdens provera had ik ook.. heel vervelend.
    Net of kun je elk moment ongesteld worden, dus neem altijd iets mee als je weggaat, just in case ;)

4. Love2011

Love2011 Niet meer actief

Gelukkig ben ik dus niet de enige met buikpijn, heb ook het idee dat ik nu al ongesteld moet worden. Hoe snel werd jij ongesteld met provera ?

5. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Dat dacht ik ook steeds, maar bij mij kwam het 5 dagen na t stoppen met de 10 daagse kuur.
    Eerste 2 dagen erg weinig, maar nu.... pfoeeeeeeee.
    Soms voelt het alsof mn hele baarmoeder eruit gaat vallen haha :p

6. Love2011

Haha nou dat is ook niet fijn! Maar het is voor een goed doel hè :) ben benieuwd, soms lees je ook wel dat vrouwen tijdens de kuur al ongesteld worden. Ik ben net ongesteld geweest, was op dag 6 bij de gyn dus 3 dagen te laat helaas.. Anders had ik direct aan clomid mogen beginnen maar nu moest ik aan de provera. Heb er nou wel behoorlijk last van, opvliegers en duizelig! Mja hoort erbij hè

7. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Het is inderdaad voor t goede doel, zeg ik ook altijd :)

Ja je kan ook tijdens de provera ongesteld worden, is bij elk lichaam anders..
    Hopelijk komt t snel en kun je ook beginnen!
    Merk wel dat ik het elke dag spannender ga vinden, vooral tijdens het nemen van de clomid.. hoop zo dat er een eitje groeit. Kan as 7 feb. langs om te kijken hoe t gaat.

Rustig aan met de opvliegers en duizeligheid!

8. Love2011

Ben benieuwd hoe het gaat lopen! Fijn dat je 7 feb kan komen! hopelijk groeit er een eitje! Wat zou het geweldig zijn als het aanslaat hè!

9. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Charmed, grappig wij lopen precies gelijk, vandaag pil 3 gehad.
    Ik mag volgde week woensdag terug komen, jij dus donderdag. Ben benieuwd of onze eitjes het goed doen en ja idd spannend!!

10. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Dat is toevallig! Laat je weten hoe t woensdag ging?
    Ik hoop ook dat ons eitjes goed hun best doen met groeien!
    Heb jij veel last van bijwerkingen?

Love2011; Ja zou echt mooi zijn hé! :)

11. Love2011

Zeker, waren we maar vast een maand verder ofniet Haha

12. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Haha ja, en dan met een positieve test! :D

13. Love2011

Jaaaa idd!! Zou geweldig zijn!

14. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    :D Hou me op de hoogte!

15. Love2011

Doe ik zeker, kom hier af en toe even spieken hoe het met je gaat!

16. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hier 3x zwanger geworden, 2 mooie kids!! Dus kan zeker, was een lange weg hier en niet makkelijk maar de moeite waard.

17. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Charmed, ja laat je het weten, bijwerking nu nog niet komt nog wel vrees ik ;( heb altijd wat verder in cyclus last.

18. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Antares, wat fijn dat jullie nu 2 mooie kindjes hebben!
    Geniet ervan, maar dat lukt vast wel :)

Meis85; Heb je al eerder clomid gehad, of is dit ook de eerste keer?

19. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Charmed, wij zijn voor de derde bezig, eerste met 1 ronde clomid, tweede bij 3e ronde raak met clomid. Dus nee het is niet de eerste x weet wat ik kan verwachten maar goed spannend blijft het zeker. Zie wel op tegen moment rond eisprong heb alle keren veel buikpijn gehad maar goede het is voor goede doel he.

Als je nog vragen heb roep maar hoor ;)

20. Love2011

Meid85, heb jij ook prover geslikt voor die tijd ? ik heb er zoveel last van, hoop echt dat ik deze nooit meer hoef te slikken, nog 5 dagen en dan ben ik er gelukkig vanaf. nog nooit zoveel pijn gehad in mijn borsten haha pfff

Deel Deze Pagina