Succesverhalen PCOS-Clomid

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Charmed, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Lieve meiden dank voor alle lieve berichtjes dat jullie maar snel mogen volgen!!

Heb wel paar glaasjes wijn gedronken maar max twee op avond.
    En ja roken dat doe ik ook te graag en stoppen nee dat lukt niet nu ik weet dat ik zwanger ben minder ik tot 5/7 pd

Type member heeft te maken met hoeveel berichten je heb geschreven ;)

Nu beentjes omhoog.

Nog meiden met afspr bij gyno deze week?

2. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Wanneer heb je eerste echo meis? Of moet je nog bellen?
    Heb je bij je andere zwangerschappen ook gerookt?
    Ja is zo moeilijk om te stoppen, stomme én dure verslaving.

Lekker genieten hé ;)

3. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Heb vlgd wk afspr maar ga even bellen want met 7 weken heb je betere echo.
    En ja *schaam* heb wel gerookt.

4. bassdevilxs

bassdevilxs Actief lid

13 feb 2013
    230
    0
    0
    NULL
    Uden
    Ik ben zelf ook niet zo erg van de alcohol, inderdaad af en toe op een feestje. Zat er pas ook over te dubben, omdat ik komend weekend een feestje heb. Denk inderdaad ook dat een enkel glaasje geen kwaad kan. Verder rook ik zelf niet en mijn man rookt buiten. (al sinds we samen wonen)

Nog 1 dag tot bloedprikken en nog 3 dagen tot uitslag daarvan, dan weet ik of ik een eisprong heb gehad. Daarna weer afwachten.

5. bassdevilxs

bassdevilxs Actief lid

13 feb 2013
    230
    0
    0
    NULL
    Uden
    Ow Meis85 nog gefeliciteerd trouwens met je zwangerschap!! Geniet ervan en houd ons op de hoogte. ;)

6. Love2011

Love2011 Niet meer actief

@ charmed: ik ben gewoon gestopt, stopte wel vaker maar dan ging het in de zomer altijd mis. Nu is mijn vriend 2 maand later ook gestopt dus konden we elkaar motiveren :)

Over een half uurtje moet ik in het ziekenhuis zijn, pff spannend!

7. Love2011

Net terug, weinig activiteit nog aan beide kanten. Alleen aan de rechterkant 1 grote cyste van 3.1 cm.. moest ik me geen zorgen om maken kon van de clomid komen of hij zat er al.
    Donderdag moet ik weer terug, hopelijk is er dan meer te zien. Ze wil door gaan tot dag 20 anders afbreken met provera.

8. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Love, spannend dus merk je al wel wat gebeuren dan in je buik/eierstokken. Nou hoop dat er nog een eitje komt he ga heel hard voor je duimen hoor.

9. Love2011

ja ik voel wel hele tijd steken onderin, hoop echt dat er nog iets gaat groeien maar we zullen zien :D Heb jij wel eens gehad dat je op dag 11 nog geen activiteit had en een aantal dagen later wel ?

10. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Love, ik hoop heel erg dat er donderdag toch nog iets is!
    Ik heb weleens gelezen dat het wel vaker gebeurd..
    Duim voor je!!

Meis; Tsja, roken is slecht, maar ik ken best veel mensen die ook tijdens de zwangerschap hebben gerookt, maar wel gezonde kindjes hebben gekregen.. natuurlijk is er geen goed excuus, maar ik snap je wel denk ik..
    Ik hoop dat het mij wel lukt om te stoppen tijdens een zwangerschap..
    Lijkt me juist wel mooi dat je volgende week een echo hebt, en dan later nog een termijn echo, extra shots van je mini :D
    Voel je je goed?

Spannend Basdevil, hopelijk heb je n mooie eisprong gehad!!
    En is het raak natuurlijk :)
    Wanneer ga je testen?

Ik heb vandaag mn laatste provera, hopelijk zakt mn temp dan ook weer, want ik merk dat ik het zwaar irritant vind dat FF nu een eisprong aangeeft, terwijl ik wel weet dat ie er niet is geweest, maar grrrr.
    Snel ongesteld worden!! ;)

11. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik duim ook love,dat ie nog springt en bevrucht word!

12. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Love, cd11 ja opzich moet er dan wel iets te zien zijn, maar je zit nu op 50mg clomid toch, ja denk dan dat dit te weinig is want rond 14/15 moet er met clomid al wel een redelijk ei zijn. maar goed de wonderen zijn de wereld nog niet uit he. Toen we voor onze tweede gingen had ik 1ste x slecht ei en dus neit raak. 2de keer was er helemaal niets te zien en toen naar 100mg en toe wel topei. het is net hoe je lichaam er op reageert he.
    Maar steekjes ja das wel herkenbaar, en ik had na de eisprong een ontzettend strak gevoel in baarmoeder echt van innesteling als ik dan zat en overeind kwam dan jeee leek wel oud wijf joh.

Charmed, oh nee het is zeker niet goed en ik heb geprobeerd om te stoppen maar ja dat is niet gelukt helaas, en ja heb gezonde kids gelukkig maar. dus nu gaat de rem er op en hoop te kunnen stoppen als nog (van 1pakje kan je een heel pak pampers kopen tegenwoordig)

heb op 19mrt afspr voor echo

13. bassdevilxs

bassdevilxs Actief lid

13 feb 2013
    230
    0
    0
    NULL
    Uden
    @Love bij mijn eerste echo op CD11 was er bij mij maar 1 eitje te zien van 1 cm, de gyn zei toen ook weinig activiteit te zien. Bij mijn tweede echo op CD 13 waren er aan beide kanten een eitje te zien van 1,5 cm. Dus er groeide toch iets. Geef de moed niet op.

@Charmed volgens de calculator hier op de site zou ik 5 maart kunnen testen, maar ik wacht tot 7 maart dan is mijn man jarig. Zou toch fantastisch zijn als ik hem dan een positieve test zou kunnen laten zien. Ik zit dan op CD 33. Dus hopen dat ik een eisprong heb gehad en dan nog niet ongi ben.

14. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Dat zou een héél mooi verjaardagscadeau zijn! :D

15. Love2011

Hmm nou ik hoop dat het net als bij jou gaat dan bassdevil! maar ik heb er nu niet meer zoveel vertrouwen in eigenlijk.. agja we zullen we zien donderdag :) moet positief blijven he !

Dat zou idd een super leuk verjaardagcadeau zijn, ga voor je duimen!!

16. s1984

s1984 Actief lid

2 dec 2012
    301
    0
    0
    @ love: spannend meid hopeilijk groeit er toch nog een mooi eitje
    @bassdevilx: hopelijk is je ei gesprongen en hebben jullie goed geklust?;) en natuurlijk zou dat een superooi verj.cadeau zijn

hier: vanmorgen met clomid 50.
    morgen op dag 4 al een echo:(..hadden jullie dat ook? ik moest bellen als ik de bloeding kreeg, maar goed dat was dus zaterdag en belde dus vanmorgen en nu gelijk al een echo,
    getsie ben ik nog ongi:)
    ik voel nu al van alles, misschien verbeeld ik het me ook hoor, maar af en toe steekjes in mn eierstokken. en heb het steeds koud en dan weer warm..

op naar een mooi ei dames! tis tenslotte al bijna pasen:p

17. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    hihihihi :D

Ik had op dag 11 de eerste echo..
    Anders moet je morgen even vragen waarom het zo vroeg al nodig is?
    Ze zullen er vast en zeker wel n goede reden voor hebben..
    Succes en hopelijk zien ze al iets van activiteit!

18. s1984

s1984 Actief lid

2 dec 2012
    301
    0
    0
    ja geen idee, zou dat al kunnen zo vroeg al iets van activiteit?
    misschien moet ik ook wel komen om de bloeduitslagen en semenanalyse te bespreken? i dont know...
    hoor het morgen wel, ik moet er om 09.30 zijn.
    zal jullie dan wel weer ff updaten

19. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ben benieuwd s1984!

20. Love2011

Dat is wel erg vroeg ja! Ben benieuwd dan!

Hier net terug uit de sportschool, de gyn heeft me geadviseerd om veel te sporten en gezond te eten nu want je kon zo 10 kilo aankomen in 3 maand tijd zei ze van de clomid! Nou dat moet ik echt niet hebben hoor Haha

Deel Deze Pagina