Ohh echt waar!nee dat zie ik ook niet zitten om zoveel aan te komen haha dus mag wel oppassen als ik met Clomid begin
Idd van clomid kom je aan, ben voor deze zwangerschap 15 kilo afgevallen. Maar krijg zou gauw ik start met pillen een plofkop Jaaaaa bijna Pasen op naar mooie eieren meiden zoek mee hoor.
haha idd, ik ben gelukkig een paar weken terug begonnen met sporten.. ben 1 kilo afgevallen, lijkt wel of het steeds langzamer gaat met het afvallen maar gelukkig nog niet aangekomen
@Charmed: op welke dag hebben ze bij jou de eerste ronde met 50 mg afgebroken met provera ? bij mij gaan ze door tot dag 20..
Wat?? Neeee 10 kilo?! Oh my..... waarom heeft mijn gyn dat niet gezegd? Oh bah, ik heb al overgewicht.... Nou dat word een superstrak dieet volgen dus, en sporten!! Ohh ik heb zó weinig doorzettingsvermogen.. Love, ik had op dag 19 nog een echo, en heb toen meteen provera meegenomen, mocht die dag beginnen of de volgende dag. Dus ook tot dag 20..
Oke, want ik heb gelezen dat bij sommige op dag 24 soms pas iets begint te groeien! maar dat zal bij mij vast niet. Hoop donderdag toch nog iets maar ben dr bang voor! idd, dat wist ik ook niet dat het zo erg kon zijn met clomid. Nu maar heel streng zijn voor mezelf. Erg moeilijk! heb al gevraagd of mijn vriend me een beetje wil helpen door ook niet teveel te snoepen want anders hou ik het niet vol haha
Dames, van zwanger zijn krijg je ook honger hiii en kom je ook aan. extra spekkies op de bips. daarna gewoon strak op dieet joh, doen we dan met zn alle maken we er gewoon een dieet topic van tegen die tijd. (wie van jullie heeft fb, en vind het leuk daar ook vriendjes te zijn pb me maar )
haha ja dat is ook zo, maar zolang ik nog niet zwanger ben hou ik de kilo's er liever nog ff af haha! Maar dat is een goed idee om er daarna een dieet topic van te maken haha Hoe voel je je verder ? Ik heb wel fb, zal je wel ff berichtje sturen! alleen familie enz weten het bij mij allemaal niet dat ik ermee bezig ben dus kan er niet openlijk over praten op fb
Haha ja doen we. En indd, houd liever voor ik zwanger ben de kilo's eraf.. Maar het is echt moeilijk om af te vallen pfoee.. Ik heb ook wel fb, pb me maar, ik weet niet hoe ik mijn fb in een pb krijg haha Trouwens Meis, welk deel van nederland kom jij vandaan? Ik zag je prive album en de namen van je kinderen vielen me op en ben wel nieuwschierig hihi
he dames nou vanmorgen geweest bij de fertiliteitsarts: uitslagen van bloedprikken besproken, alles zeg er prima uit, alleen de balans vd hormoonwaardes fsh en lh waren dus verstoord, past dus echt bij en pcos beeld. Al is zijn is dat bij mij ook eigenlijk het enige kenmerk, behlave de pukkeltjes, maar die zijn nu weer zga weg Zaad van VL was GOED, 65 milj beweeglijke zaadcellen en dat was prima. Ik geloof dat ze iets zei van 'bij 15 milj zijn we tevreden'. dat is dus wel weer een opluchting, zit er toch nog iets mee. verder een echo gehad zoals ik al zei eerder. dat doen ze altijd om te kijken of alles er verder rustig uitziet om een zo goed mogelijke behandeling te starten, wel fijn dat dat ze me goed in de gaten houden. Bij beide eierstokken lagen genoeg eitjes te 'wachten', nu maar hopen dat er iig 1 gaat rijpen. nu dinsdag moet ik weer voor de eerste fm...spannend! hoe gaat het met de zwangerschapskwaaltjes meis? en love, hopelijk is er donderdag wat te zien, wat duren de dagen lang nu he!? nou tot snel weer x
Wat is dat een opluchting he als je te horen krijgt dat bij je vriend alles in orde is! ik was echt zo blij om dat te horen haha maar fijn dat je nu kan beginnen! spannend, nu wachten tot dinsdag! dat duurt idd lang. Tot donderdag wachten vind ik nu al te lang haha
Charmed, als je je naam stuurt ga ik je zoeken. Kom uit het oosten, dus namen zeggen niks hiii Jij welke richting vinden we jou? Love, kan je niet vinden zoek mij maar grappig dat we relatief dicht bij elkaar in de buurt wonen
S, wat fijn genoeg zwemmers dus, staat dat al niet meer in de weg he, Hopelijk snel een mooi ei. Kwaaltjes nee mag niet klagen
Oh wat fijn dat alles goed was bij je vriend s1984! Nu ook beginnen, hoop dat t aanslaat meid!! En dat je niet erg last krijgt van bijwerkingen natuurlijk.. Meis; zal je ff berichtje sturen Hihi ik kom uit friesland, en de namen van jou kids zijn lekker fries, dus dacht miss kom je ook uit friesland
Als je in google mijn naam en achternamen typt zie je gelijk iets heb wat gewonnen maby via die link ??