Dag dames, Al ff niet meer gespiekt. Hoe is het hier? Meis gefeliciteerd! Wat gaaf. Charmed en love.. 1e ronde niet aangeslagen? Duphaston heb ik ook gehad. Heel veel succes met de 1e ronde! Alle dames die met clomid bezig zijn.. heel veel succes. Er kan echt iets heeeeeel moois uit voort komen
@ikke175: bij mij is het nog niet zeker, gisteren op dag 11 nog weinig activiteit maar de gyn zei dat het kon dat donderdag op dag 14 wel iets te zien is. We zullen zien, maar ik ben dr bang voor !
Ikke175, Ja helaas is de eerste keer niet aangeslagen, nu clomid 100 hopelijk werkt dat wel Hoeist met jou?
Ook ik heb FB. Stuur mij maar PBtje dan ga ik zoeken. Je kunt ook de url kopieren als je op je eigen profiel bent, dan heb je elkaar sneller gevonden.
Leuk! Allemaal nieuwe facebook vriendjes hihi Bassdevil; wanneer kreeg je ook alweer de uitslag van het bloedprikken? Love; Die cyste he, die was niet erg? Zou die pijn wel n beetje in de gaten houden.. moet natuurlijk niet groter groeien..
Donderdag word ik gebeld tussen 11 en 1 uur voor de uitslag van het bloed prikken. Dus ik houd jullie op de hoogte.
Charmed......had de clomid bij jou helemaal niet aangeslagen of niet voldoende??? HOpelijk wordt je snel ongi. en kun je beginnen met de volgende ronde clomid. Waren jullie ook altijd zenuwwachtig voor een fm-meting??
Spannend bassdevil! Ik was gister voor het eerst naar fm, was wel zenuwachtig voor de.uitslag verder valt het wel mee.. Had daarna trouwens wel bloed, meer mensen die dat hadden? Ja heb best wel last van die cyste, voel hem drukken en steken.. donderdag maar afwachten of hij al kleiner is geworden
Miss me, bij mij was het helemaal niet aangeslagen. Er was geen enkele verandering helaas. Hoop ook dat ik snel ongesteld word, heb echt 'zin' in een nieuwe kans! Was ook wel zenuwachtig voor de fm meting.. Love, hopelijk is je cyste kleiner donderdag.. Is het wel normaal dat je er zo'n last van hebt? Ik had trouwens geen bloed na de echo...
Weet niet, je kon er wel wat last van hebben maar het is niet ondraaglijk dus komt wel goed hoop op goed nieuws donderdag. moet je met 100 mg 2 tegelijk nemen of verdeeld over de dag?
Even een korte update, Gisterochtend, 5 dagen na de kuur Provera ongesteld geworden, morgenavond beginnen met Clomid 100mg.. Volgende week woensdag 1ste FM
@Love ik duim voor je dat er donderdag meer activiteit is te zien en dat de cyste kleiner is geworden. @Joli, wat fijn dat je ongi bent geworden en spannend hoor je echo binnenkort. Thnx allemaal voor de meelevende reactie, maar denk zelf dat er wel een eisprong is geweest, maar donderdag de uitslag. Hopelijk word het dan bevestigd. Verder was ik niet zo heel zenuwachtig bij mijn eerste echo, vond de eerste afspraak erger. Had ook na de echo geen bloed.
Bassdev, spannend duimen maar, hoop op mooie eisprong! Love, ik heb geen bloed gehad, volgens mij wel bij eerste zwangerschap. Maar ja bij mij zijn er al twee kids doorgegaan he. Ik blijf het nog steeds raar vinden zwanger had het gehoopt maar gelijk de eerste ronde al. Maar ben druk en heb eigenlijk weinig tijd erover na te denken , maar door hier mee tekletsen denk ik heeeey ja.