Succesverhalen PCOS-Clomid

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Charmed, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Voor dat onze zoon is geboren heb ik het ook gehad, idd geen pretje nee.
    Maar ik vond verder in de cyclus met clomid toch vervelender, opgezette buik en stront chagie.

Maar dat pijnlijke borsten dat is niet leuk, ik voel ze nu ook zit op dag 6 van cyclus.
    Wanneer verwacht je ongi??

2. Love2011

Love2011 Niet meer actief

Oké, dan moet ik me nog voorbereiden op het ergste Haha. ik moet nog 5 dagen provera en dan zou binnen een week mn ongi moeten komen al heb ik het idee dat het er nu al aan zit te komen..

3. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Hoop dat het snel komt love2011!
    Wel vervelend dat je zo'n last hebt van je borsten, dan heb ik niet gehad met de provera.. maargoed elk lichaam reageert anders.. hopelijk komt de rode zee snel ;)

Meis85, wauw, wat gingen jou eerste 2 kindjes snel!
    Word er helemaal happy van haha, hopelijk is het dit keer ook snel raak bij je!
    Vandaag t laatste pilletje hé!
    Heb nu sinds vrijdag wel steeds hoofdpijn vooral in de ochtend en avond, weet niet of t van de clomid komt, maar denk t wel..

4. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Charmed, hiii ja ging idd snel gelukkig, maar vriendin van mij ook ronde 2 dus fingers cross he.
    Vandaag laatste pilletje, begin mn borsten nu wel te voelen en ja hoofdpijn idd hier ook, dus vandaag maar beetje rustig aan doen.

Ben wel benieuwd naar de echos of er mooie eitjes zijn

Love 2011, hopelijk snel ongi, en dan mag je ook starten met clomid toch?

5. Love2011

Ja ik zal ook wel heftig reageren op provera dan denk ik, heb sowieso altijd snel last van de hormonen. Opvliegers enz.. Ja idd mag ook met.clomid beginnen, bij.mn nicht was het in ronde 1 raak en bij de tweeling daarna in.ronde 2! Hopelijk gaat het bij ons allemaal ook zo snel!

6. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Love 2011, oooh nou je nicht ook mooi snel. Ja ik kan ook slecht tegen hormonen. Ben nu ook beetje hyper en heb onwijze opruimwoede ;)

7. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Maar een tweeling maakt me wel beetje bang hiii moet er geloof ik niet aan denken is ook gewenst hoor maar heb er al twee he ;)

8. Love2011

haha had ik maar een beetje opruimwoede, ik heb totaal geen zin om op te ruimen hahah! ja als je er al 2 hebt snap ik dat je dat een beetje bang maakt! mij lijkt het echt geweldig!!

9. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Ja kansen met clomid op n meerling is iets groter, ik vind dat ook geweldig haha :) Maar snap dat je met al 2 kindjes wel n beetje bang bent ja..

Wel fijn hoor, zulke positieve verhalen in je omgeving.
    Hier weet ik geen verhalen, al worden dit soort dingen hier in de buurt ook helemaal niet besproken..

Ik begin me een beetje zorgen te maken dat ik eigenlijk helemaal geen bijwerkingen heb.. als dat maar niet een teken is dat t niet aanslaat... ben heel erg benieuwd donderdag, en woensdag voor je Meis85! Op naar mooie eitjes! :)

10. Love2011

Wat spannend allemaal en fijn dat jullie gelijk lopen! Wel lastig dat zulke dingen niet besproken worden, heb je wel iemand waarmee je het kan bespreken? Ik.kan niet wachten tot ik ook voor een eerste echo mag komen, hopelijk komt de ongi snel!

11. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Nee niet echt, ja met mn vriend natuurlijk..
    Mn ouders en broer, schoonzus en zus weten t ook wel, maar omdat zij niet echt weten wat het is, en hoe het is, kan ik er moeilijk over praten met ze.. maar ben blij dat dit forum er is, kun je het toch nog kwijt.
    Ook 2 vriendinnen heb ik het verteld, maar de een is nog niet met kinderen bezig, dus valt moeilijk over te praten dan, en de ander woont erg ver weg, dus gaat t alleen via whatsapp..

Kun jij er wel makkelijk met anderen over praten?

12. Baboes

Baboes Actief lid

26 jan 2013
    252
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had juist erge last van bijwerkingen, duizelingen, opvliegers, huilbuien, voornamelijk.
    De clomid sloeg bij mij niet aan. Toen ik hierover navraag deed bij de ferti verpleegkundige vertelde zij mij dat de hormonen andere dingen in je lijf gaan doen als ze niet dat doen waar je ze voor slikt. Dus ipv mijn eitje rijpen ging de vlomid mij sterretjes laten zien en opvliegers geven.
    Ik weet niet of het helemaal klopt wat ze me hier vertelde, maar vanuit dit oogpunt mag je blij zijn dat je geen bijwerkingen hebt!

13. Love2011

Oké, dat is lastig dan. Gelukkig is dit forum er idd. Bij mij een paar vriendinnen en collegas.. Familie niet, wil graag dat het een.verassing blijft. Als het lang gaat duren vertel ik het wel aan mn moeder. Denk ik wel fijn om steun van haar te hebben.

14. Meg1982

Meg1982 Lid

13 nov 2009
    85
    0
    0
    Niet alles gelezen maar wou even een positieve ervaring met je delen. Bij ons werkte de clomid (50 mg) super, was net het zetje wat mn lichaam nodig had.

Hoop dat het snel raak is voor je, succes!

15. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier ook een succes verhaal.
    5 januari 1e afspraak in het zh.. Na een echo en bloedonderzoek werd er PCO geconstateerd met helemaal geen eisprong.
    Ik dachr.. oke..en nu?
    Ik moest mijn menstruatie opwekken en daarna beginnen met Clomid 50mg en had tijdens de 1e echo een wat groter eitje en daarbij allemaal kleintjes... de echo erop waren er 2 grote te zien en een dag later waren die weer flink gegroeid. 2,5 week later een positieve test in handen..en wat bleek.. allebei de eitjes bevrucht :D
    En nu 2 prachtige dochters rijker!
    Zwangerschap verliep prima... met 31 weken zh vanwege groei achterstand en met 35 weken geplande ks... na 4 weken hadden we ze thuis

16. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Baboes: Bedankt!! Geeft me weer iets meer hoop, zou mooi zijn als het klopt!

Love2011: Weet je baas/leidinggevende het ook? Hoe reageerden zij? Ik wil het niet op mn werk vertellen, heb net weer een jaarverlening gekregen, wil niet t risico nemen dat ze het snel afpakken als ze weten dat ik een kinderwens heb.
    Ik heb nog niet getekend....

Meg1982 en Ikke175: Wat super om die positieve verhalen te lezen, echt geweldig! Meteen al raak! :)
    En een tweeling, zo bijzonder, gaat t goed met ze?

Ik hoop dat mn menstruatie snel ophoudt, want ik wil niet daar liggen terwijl ik nog bloed haha, zoooo vies idee.

17. Love2011

Idd super fijn om al die positieve verhalen te lezen!!

Ja mijn leidinggevende weet het ook, zei is zelf zwanger nu en ze had het ook wel verwacht dat het eraan zat te komen bij ons.

haha nee dat lijkt me ook geen pretje zon echo als je nog bloed maarja ze zijn wel wat gewend daar! hoeveelste dag zit je nu ?

18. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Oke, das wel fijn dat ze het wel had aanzien komen..
    Maakt het toch wat makkelijker om erover te praten lijkt me.

Ik zit nu op dag 8..
    Mn vorige menstruatie duurde 14 dagen.. :(
    Ik mag hopen dat dat nu niet gebeurd!!!

19. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Charmed, 14 dagen is wel heel kort. Maar met comid rijpen er eitjes dus zal je echt wel gewone cyclus hebben.

Hier nog steeds hoofdpijn, ach op naar woensdag ;)

20. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Nou mn cyclus duurde toen 100 dagen, en was toen 14 dagen ongesteld, dat is wel erg lang :p
    Hopelijk is dat nu niet zo, want lijkt me niet goed mocht er een eitje springen terwijl ik nog vloei... maar we zullen zien.

Ja hier ook nog lichte hoofdpijn.. het is bijna woensdag!! :)

Deel Deze Pagina