Love, ja ongeduldig snap het wel je wil 1 ding en dat is zwanger zijn, maar hoop als nog dat er een eitje gegroeid is. Gebruik je Et.os zwangerworden vitamine? hoor ik helegoede dingen over bij ondersteuning van zwanger worden. Maar wel fijn dat de cyste niet gegroeit is dan he. Charmed, ja ik was toen bij clomid voor 2de kindje amper ongi hoor door clomid denk ik. anders gewoon bellen als je twijfelt hoor.
Volgens mij is de etos zwanger worden niet goed omdat daar bepaalde stoffen inzitten die slecht zijn voor pcos' Tenminste dat las ik ergens.. Ja ik kijk nog wel even wat ik doe. Ik heb echt maar n drupje in n halve dag..
iK heb etos zwanger worden wel geslikt maar heb idd ook gelezen dat je deze niet mag slikken met pcos..
Hoi allemaal, Daar ben ik weer, na een tijdje afwezig, heb wel elke dag meegelezen, maar had eigenlijk niet genoeg bijzonders te melden om echt iets te schrijven, sorry. Ik heb inmiddels mijn kuurtje Duphaston achter de rug, dinsdag laatste pilletje gehad, nu vanochtend werd ik wakker met wat helderrood bloedverlies, dus ik dacht dat is mooi, dag 1, maar toen ik net naar het toilet ging, was er geen druppel bloed te zien, vreemd. Dus Charmed, ik weet precies wat je bedoeld! @Love, wat vervelend dat er nog steeds geen groei te zien is. hopelijk maandag beter nieuws! @ Meis, hoe gaat het nu met je? @allemaal, hoop dat de ongi toch doorzet en dat ik zaterdag kan beginnen aan Clomid100. Succes weer allemaal en sterkte met al het afwachten...
@ Love balen dat er nog niks te zien is, maar wel beter dat de cyste niet is gegroeid. Hopen dat je maandag beter nieuws krijgt. @ Charmed hopen dat jou ongi gauw doorzet. Ik was heel hevig ongi, ik was het met wakker worden. (lekker alles in de was kunnen gooien, haha) Voor mij was het dus heel duidelijk wanneer dag 1 was. Ik had trouwens geen menstruatie opwekker geslikt, dus dat zou misschien verschil kunnen geven. Ik slik geen vitamine alleen foliumzuur. Nog geduldig aan het wachten op het telefoontje van de gyn.
Ik heb de hoop al wel een beetje opgegeven hoor voor deze ronde maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit he! heb wel meerdere verhalen gelezen op ineternet trouwens dat er bij dag 14 nog geen groei was en bij dag 18 ineens wel! we zullen zien Spannend wachten op telefoontje van de gyn maar eigenlijk weet je wel dat hij gesprongen is toch ??
Zou mooi zijn Love, dat jij dat ook zou hebben! Niks aan hé, nijmelijntje, dat het niet wil doorzetten... Hopelijk zijn we beide snel 'goed' ongesteld Bassdevil, ik was de vorige keer met provera ook heel heftig ongesteld, maar toen zat ik ook op dag 81.. Dan is er wel wat meer om af te stoten natuurlijk.. Hoop dat je snel gebeld word!! Ik slik nu ook alleen foliumzuur, geen extra dingen ofzo. Probeer gezond te eten, dus dan zijn die vitamines ook niet echt nodig..
Ja dat zou idd wel mooi zijn! Balen dat het nog niet doorzet bij je! ik had ook zon rare menstruatie van de provera! eerst paar druppels roze toen 2 dagen rood en toen een dag niks en toen nog 2 dagen een paar druppels.. Ik slik ook foliumzuur en een bruistablet multivitama. Verder ook veel fruit en groente eten
Ja raar, zal wel van de medicijnen komen denk ik. Ik heb net gebeld, de assistente zou het met de gyn overleggen (gelukkig was mn 'eigen' gyn er) moet 4 uur terug bellen.. Het bloeden is nu weer gestopt Heb je nog last van je cyste Love?
Hmm oke ben benieuwd dan!! Ja voel nog wel steken, maar heb sowieso heel erg buikpijn door die echo vanmorgen! had ik maandag ook!
Moet morgen langskomen van de gyn.... En dan krijg ik te horen of ik wel of niet met clomid moet beginnen.. verder weet ik niet wat hij gaat doen. Ben benieuwd
Wat vervelend als je zo niet weet of je nu ongesteld bent of niet Jammer dat die Duphaston dan niet zo goed werkt bij iedereen blijkbaar? Ik ben met ronde 2 Clomid 50 begonnen en heb er al een helse week op zitten. Ik ben emotioneel echt een wrak als ik clomid neem. Huilen, humeurig zijn, niks kunnen verdragen... voel me net een puber. Hoop dat het ergste voorbij is. Hebben jullie daar ook zo'n erge last van?
Love hopelijk groeit er een eitje maandag. Charmed wat balen dat je langs moet komen. Ik had ook gebeld omdat ik niet wist of ik moest beginnen. Ik heb de dag nadat ik ongesteld werd gebeld en ik moest ( voor mij dag 2 ) beginnen te tellen omdat het toen roder was als de dag ervoor. Ben benieuwd wat de gyn zegt. Dupahston helpt wel... het is een opwekmiddel. Alleen heeft iedereen een ander patroon om ongesteld op te worden. Je lichaam word in de war geschopt omdat je eigenlijk niet ongesteld hoort te worden. Alles wordt opgeruimd en het kan dat er niet veel op te ruimen is. En dat je daardoor niet veel ongesteld wordt. Ook hier vrij heftig ongesteld toen.. maar ik werd bijna niet ongesteld omdat ik nooit een eisprong had. Dus mijn lichaam ruimde eens in de zoveel maanden iets op wat bijna niks was.. haha.. Maar de meeste slikken hier provera toch? Ik heb ook geen vitamines geslikt alleen toen ik zwanger was af en toe.. die van davitamon. Jeetje wat een joekels. Die kreeg ik echt niet weg.. haha
@ Charmed ik was trouwens ook pas na ruim 7 maanden ongesteld, dus dan heb je ook wel wat om af te stoten. Maar dat had ik de keren ervoor ook al. Bij mij meestal 2 dagen heftig en 2 dagen minder. @ Gwenny ik had geen last van bijwerkingen met de clomid @Iedereen Ik had zelf de gyn even gebeld, omdat ik moest gaan werken en hij niet tussen het aangegeven tijdstip had gebeld. Zoals ik zelf al dacht, ik heb een mooie eisprong gehad. Dus nu afwachten. Ben ik de 7e niet ongesteld ga ik testen. Mocht ik wel ongesteld worden, dan gewoon weer clomid 50, omdat hij is aangeslagen. Dan zelf 3 maanden met clomid proberen, zonder tussentijds steeds naar de gyn te moeten. Niet gelukt toch weer een afspraak maken.
Wauw mooi nieuws bassdevilxs!! Wel apart dat je dan tussendoor niet meer hoeft te komen.. Je leest best vaak dat het eerst wel aanslaat en daarna niet meer. hopen dat het niet meer nodig is!
he dames ik heb qua stemmingen minder last van de clomid als laatst met de duphaston...pff toen was ik echt niet te genieten. het ergste is je hebt het zelf wel door maar kan er niks aan veranderen..grrr wel dus een beetje hoofdpijn vd clomid hier, maar dat is te doen. spannend bassdevil: de 7e das al snel...hoop dat het gelijk raak is. en inderdaad wat apart dat je dan niet voor echos hoeft een evt volgende ronde, ook ivm overstimulatie. naja de gyn zal wel weten wat ie doet!? love: jammer dat er nog weinig verschil is met de volgende echo..maar t kan nog! ik had overigens met de duphaston de eerste avond iets bruinverlies en de volgende ochtend, helderrood. die dag erna zette het pas echt goed door, maar 2 dagen redelijk veel bloed gehad en vandaag is mn afscheiding alweer helder zeg maar, dus al met al maar 5 dgn. terwijl ik ook al 119 dgn niet ongi was geweest. ikzelf voel af en toe linksonder wat, alsof er wat groeit, maar geen idee of dat al kan op dag 6?? ik kan nu al niet wachten tot dinsdag, eerste fm! succes allemaal met wachten etc
Wat veel geschreven alweer zeg! Spannend charmed!ben ook heel benieuwd wat ze gaan doen morgen,laat je wel ff weten he?hier aan de tweede dag duphaston..
Bassdevil; 7 maart al! Spannend zeg! Hoop dat t raak is! Heb je zelf al een soort voorgevoel? s1984; Zou best kunnen dat er nu al iets aan de gang is.. Hopelijk heb je dinsdag en al n mooie groeiend eitje(s)! Noasofia, Heb je ook bijwerkingen van de duphaston? Hopelijk jij ook snel ongi Bloeden hier is nu helemaal over, er is niks meer en t voelt ook niet of ik ongesteld ben of ga worden. Ben toch blij dat ik gebeld heb, maar hoop niet dat ik nog meer provera moet slikken.. Laat t morgen weten, moet 8.45, maar moet werken tot 4, dus duurt de update ff
Merk nog niet echt wat,heb wel hoofdpijn maar dat heb ik al een paar dagen dus komt daar niet van,voel wel lichte menstruatie krampen maar dat heb ik al vanaf dag 30.. Ben benieuwd wat ze zeggen morgen vroeg charmed!