Succesverhalen PCOS-Clomid

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Charmed, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bubs

bubs Lid

29 apr 2012
    21
    0
    0
    Zuid Holland
    Hallo Allemaal

Ik slik iedere dag thyrax voor mijn trage schildklier, Folium zuur en Davitamon totaal. Hierdoor heb ik een beter humeur. Ook leef ik gezond.

Ik had na het slikken van Duphaston twee dagen bloed verlies. De eerste dag was alleen bij het afvegen. Mijn Gynaecoloog zei bloed is bloed.

Na het slikken van de Clomid heb ik wel heel de week last van me buik gehad. De Gynaecoloog zei dat dit kwam van het groeien van de eitjes.

Nou vraag ik me af hebben jullie ook na de eisprong een raar gevoel.
    Ik bedoel het is net of er iets anders is dan anders.
    Herkennen jullie dit ?
    Of is het misschien meer de wens van de gedachten.:(

2. sterre21

sterre21 Actief lid

21 apr 2011
    291
    145
    43
    #602 sterre21, 1 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2013
    Hay ladys!

mag ik me ook aanmelden bij dit topic?!:D
    ff voorstellen:

ben 22 jaar en wij zijn inmiddels 2 jaar bezig voor ons eerste kindje.
    sinds feb in de mmm en snel kwam de diagnose pcos naar voren.
    Nu dus eerste ronde clomid 50 en volgensmij slaat deze aan! had ik niet verwacht;) gelukkig maar want ik heb ontzettende bijwerkingen door de Clomid.

heb op cd10 een fm gehad en de gyn had 1 eitje van 13mm en 1 eitje van 11mm gespot! dat is goed toch voor cd10 ??????

morgen(vandaag eigenlijk) heb ik weer een fm, dag 12 nu dus.
    ik hoop zooooooooooooooooo dat ze gegroeit zijn!
    zit nu in mijn nachtdienst en moet strax na de nachtdienst gelijk richting gyn voor de fm.:)

ik heb sinds vanavond af en toe heftige steken links onder in mn buik ter hoogte van de eierstokken dus dit geeft mij hoop dat ze groeien of is dat onzin?;)

nou in ieder geval,
    ik lees gezellig mee in dit topic en ik hoop dat we snel allemaal clomid babytjes in ons buik mogen dragen :D !

3. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Succesverhalen??? Ik heb er 2 :)...

Mijn dochtertje is nu bijna 3 haar verhaal was:

Na 4 jaar 'bezig' te zijn geweest, mocht ik naar de gynaecoloog (januari 2009)... Er werd een cyclus opgewekt door Primolut om vervolgens met Clomid 50mg te beginnen, dit sloeg aan en met een progestron gehalte van 51 was daar die lang verwachte eisprong, helaas zonder bevruchting maar ach he ik had een eisprong.
    April 2009 wederom 50mg Clomid, deze sloeg niet aan en een laprascopie om de oude eiblaasjes weg te blazen werd ingepland voor mei 2009, echter kreeg ik op koninginnedag 2009 een eisprong maar met een progestron gehalte van 21 was daar een eisprong wellis waar hebben we er toen niks aan gedaan omdat we toch wel graag die operatie wouden.

25 mei 2009 geopereerd 49 eiblaasjes weggehaald en meteen een HSG gedaan alles had doorgang YES.
    Juni 2009 werd ik spontaan ongesteld, en in juli begon ik met 50 mg Clomid sloeg aan maar geen bloedgeprikt op progestron.
    Augustus 2009 ik weet het niet zeker na 1 pil Clomid 50 mg de Gyn gebeld en kreeg een controle echo om te kijken of ik niet toch zwanger was, dit was niet het geval en weer begonnen met clomid waar we gebleven waren op 21 augustus 2009 een eisprong met een geweldig progestron gehalte van 89!!
    3 september 2009: Ik weet het zeker, maar de bevestiging is er niet, ik struikel om 7 uur van mijn bed plas in een potje 4 druppels in de test en ga de krant lezen (doe ik anders nooit) ik kijk 2 minuten later en daar stonden ze 2 strepen 3 mei 2010 is ze geboren, mijn langverwachte prinsesje..

Binnen 9 maanden was mijn relatie met haar papa voorbij, deze bleek aan de lopende band vreemd te gaan, en ik heb gekozen voor een toekomst met mijn meisje al hoe moeilijk het ook is.
    In okt 2011 kom ik A. tegen, het klikt verschrikkelijk goed ook tussen F.aith en hem en tussen haar papa en hem gaat het ook 'normaal'.
    Al snel wonen we samen, en hebben we het over het onderwerp kinderen en besluiten de natuur zijn gang te laten gaan (wetende dat dat toch niks word maar ach 35 kilo lichter wie weet)...

April 2012; Tot mijn grote verbazing een positieve test, maar voel meteen dat het niet goed is, dit ging voor mn meisje ook wel eens zo en dan liep het ook verkeerd af. Mijn vermoeddens werden 4 dagen later bevestigd... In mei vertrekken we met de motorclub naar Duitsland en doen er op dat moment niks aan, op 2 juni werd ik ongesteld. Deze maand gaan we er weer tegen aan in juli voel ik aan alles dat het raak is maar een test bevestigde mijn vermoedden niet en uit eindelijk werd ik ongesteld... Oke het gaat niet lukken (hoe heb ik vier jaar lang geduld gehad bij dochterlief?? ) bel met de huisarts en na een consult krijg ik meteen een doorverwijzing en op 12 juli konden we al langs komen...
    Mijn dossier moest van uit het andere ziekenhuis komen en ondertussen mochten we beginnen met clomid zodra de nieuwe maand startte (eind juli)..
    Inmiddels zijn we 4 of 5 rondes verder als de Clomid 50mg zijn werk niet meer doet en ik alleen maar waardes heb gehad de afgelopen maanden tussen de 15 en 30 (als ik me niet vergis).
    Oke na een consult bij de gyn ipv de fa besluiten we om met 100 mg Clomid te beginnen 28 januarie ongesteld, en op 14 feb was ik trotse eigenaar van 2 eieren van het goede formaat, 18.48 ik moet plassen en voel heftige steken jaa daar zijn ze!
    8 dagen later laat ik bloedprikken, met een progestron gehalte van 93,6 was ik in mijn nopjes en wist ik het eigenlijk al zeker.
    Om mezelf niet langer gek te maken en te laten weten dat het niet zo is vlieg ik afgelopen maandag naar de kruidvat snel naar huis plas in een potje en hup 4 druppels in de test, en Guess What?? zo positief was ie nog niet eens op NOD van mijn dochter... Ik ben zwanger!!!

Ik ben zwanger wow, onzeker maar vooral erg bang kunnen we samen nog niet echt blij zijn eerst afwachten..

Meiden,

Heel veel succes!!! Ik duim voor positieve testen de aankomende tijd..

4. bassdevilxs

bassdevilxs Actief lid

13 feb 2013
    230
    0
    0
    NULL
    Uden
    @Sterre Welkom!! Je hebt prachtige eitjes voor CD10. Ik had er toen één van 10 mm en op CD13 had ik er twee van 15 mm. Je kan inderdaad steken hebben als je eitjes groeien. Hopen op goed nieuws straks. ;)

@Mama Mars Wauw, wat een mooi verhaal. Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan!! :)

5. bassdevilxs

bassdevilxs Actief lid

13 feb 2013
    230
    0
    0
    NULL
    Uden
    @Charmed, ik heb een dubbel gevoel. Aan de ene kant denk ik het is gelukt en aan de andere kant denk ik weer van niet. Maar ben in ieder geval wel blij dat de clomid aanslaat. We wachten het maar geduldig af. :D

6. Love2011

Love2011 Niet meer actief

Duimen dat het raak is bassdevilxs!!! hopelijk ben je nummer 3 op ons lijstje :) is je NOD datum al aangepast ?

Hier vandaag echt een opgeblazen gevoel, mijn buik is heel hard en dik heel raar.. hopelijk is er toch nog iets gaande !

7. bassdevilxs

bassdevilxs Actief lid

13 feb 2013
    230
    0
    0
    NULL
    Uden
    @Love volgens mij is mijn NOD 5 maart, maar dit is nog niet veranderd, geloof ik. Als ik niet ongesteld wordt, ga ik dus op 7 maart testen, omdat manlief dan jarig is. :)

8. Love2011

#608 Love2011, 1 mrt 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 mrt 2013
    WIE IS WIE

Bassdevilxs - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 - clomid 50
    Bubs - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 - clomid 50
    Charmed - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 - clomid 100
    Debdev - 31 jaar - 1e kindje - ronde 1 zwanger - clomid 100
    Gwenny - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 - clomid 50
    H1985 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4 zwanger - clomid 50
    Joli86 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 - clomid 100
    Love2011 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 - clomid 50
    Meis85 - 27 jaar - 3e kindje - ronde 1 zwanger - clomid 50
    Miss me - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 - clomid 50
    Noasofia - 22 jaar - 1e kindje - ronde 1- clomid 50
    Nijmelijntje - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 - clomid 50
    S1984 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 - clomid 50
    Traan - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 - ???

NOD LIJST

4 Maart: Bubs
    5 Maart: Bassdevilxs
    ?? Maart: Charmed
    24? Maart: Gwenny
    ?? Maart: Joli86
    ?? Maart: Love2011
    ?? Maart: Miss me
    ?? Maart: Nijmelijntje
    ?? Maart: Noasofia
    24? Maart: S1984
    ?? Maart: Traan

♥ZWANGER♥

♥ Oktober 2013 ♥
    H1985 - ronde 4
    ♥ November 2013 ♥
    Meis85 - ronde 1
    Debdev - ronde 1

@charmed: Reken jij dit als ronde 1 of 2 ? omdat ronde 1 niet aansloeg was het eigenlijk niet echt een ronde misschien ?

9. Love2011

Nog een zwangere in ons lijstje! gezien in een topic bij zwangerschapstesten!! :D

10. NoaSofia

NoaSofia Bekend lid

16 okt 2012
    575
    0
    16
    NULL
    NULL
    Leuk leuk leukk!

11. s1984

s1984 Actief lid

2 dec 2012
    301
    0
    0
    nice story mama mars...lezen wij clomid dames graag:D
    ik voel ook steekjes eigenlijk vooral links.vandaag tijdens het werk ook last van, en dat terwijl ik er dan echt niet extra op let. ik hoop dat het een eitje is in de maak!;)
    spannend bassdevil, nog paar daagjes geduld

12. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Lekker veel gekletst alweer :)

Welkom Sterre21! Wat fijn dat je al eitjes hebt die aan t groeien zijn! Hoe ging je tweede fm?

Mama Mars; Wat een mooi verhaal! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet ervan, en bedankt voor t delen van je succesverhaal :D

Love, ik zie het wel als ronde 2, omdat je toch clomid hebt geslikt..
    Of misschien zie ik dat verkeerd?

GEFELICITEEERD DEBDEV!! :D :D

Spannend s1984, hopelijk een goed teken :D

Hier: Vanmorgen bij gyn geweest, ik ben niet ongesteld.
    Hij kon aan mijn baarmoederslijmvlies zien dat het nog niet losliet enzo, en nu moet ik 15 maart weer komen als ik nog steeds niet ongesteld ben geworden.
    Als ik het wel word ondertussen, dan gewoon met clomid 100 beginnen en de afspraak wijzigen en op dag 12 komen.
    Ook hebben we besloten om mijn vriend zijn sperma te laten onderzoeken, dit gaat hij a.s maandag brengen. (wat een gedoe is dat met temperatuur zeg!!)
    Hopelijk is dat goed, en hoeven we daar niet over in te zitten!!
    Weet iemand hoelang je op de uitslag moet wachten?

Nou hopen dat k snel ongesteld word :D

13. Love2011

Apart dat je wel bloed bent verloren! Kon het niet zijn dat je toch een laat ei hebt gehad omdat je temp zo hoog is ? Ben benieuwd! Bij ons begonnen ze eerst met controle bij mn vriend, raar dat ze dat nu pas doen bij jullie! Maar wel fijn dat ze het nu doen! Bij ons duurde dat een week dacht ik!

14. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Ja snap het ook niet helemaal..
    Eisprong later kan niet volgens mn temperatuur.
    Hij zegt dat ik op dag 18 een eisprong heb gehad, en dat ik nu 15 DPO ben :p Heel raar om te zien..

Bij het eerste gesprek hebben we het ook wel over n zaadonderzoek gehad, maar omdat het bij mij duidelijk pco was, hoefde dit niet meteen.

15. Love2011

Ah oké, gelukkig doen ze het toch nu! Al een testje gedaan voor de zekerheid? Bij mij heeft hij aan dat ik op dag 12 een ei hebt gehad Haha klopt niks van

16. debdev

debdev Lid

7 jan 2013
    77
    0
    0
    Eigen Bedrijf
    Zuid Holland
    Lieve meiden, misschien hebben jullie het al gezien. Maar ik ben in de eerste ronde meteen zwanger !! Kreeg wel meteen 100mg .. Hopen dat mijn wondertje blijft plakken.

Maar dit geeft moed dames !!

17. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Nee geen testje gedaan, miss doe ik dat van t weekend wel, maar de uitslag is toch negatief :p
    Ja ik zag het op je kaartje, irritant he?
    Het geeft onbewust toch n beetje hoop..

Jaaa Debdev, hartstikke leuk! Gefeliciteerd nogmaals!
    Hoop ook dat je wonder blijft plakken!
    Geniet ervan!
    Hoe voel je je verder?

18. nijmelijntje

30 jun 2008
    54
    0
    0
    Commercieel mederwerkster Servicedesk
    Gouda
    Hoi allemaal,

Nou gistermiddag is mn ongie toch wel echt doorgezet en vandaag is het wel erg hevig. Mocht vandaag gewoon als dag 2 rekenen( ff gyn gebeld) dus morgen eindelijk beginnen met clomid 100! Ben benieuwd! Vandaag alleen vergeten een afspraak te maken voor 1e fm, dus dat zal ik maandag ff doen.

@ charmed, ik dacht dat tempen geen goed beeld gaf bij pco. Dus misschien is je test wel positief!
    @debdev van harte gefeliciteerd! Ga er lekker van genieten!

@ allemaal, succes weer!

19. sterre21

sterre21 Actief lid

21 apr 2011
    291
    145
    43
    mijn gevoel is bevestigd, heb steeds steekjes linksonder en dit blijkt dus idd mn groeiende eitje te zijn :D
    gister fm gehad op cd12 en er zit links een eitje van inmiddels 15mm :D!
    rechts is het eitje wat op cd10 11mm was helaas verdwenen maargoed dat maakt niet uit.. als deze maar lekker doorgroeit:D!
    de gyn zij dat ik mogelijk dit weekend mn eisprong heb en anders maandag.
    moet maandag weer terugkomen om te kijken of ie er nog zit.
    ik vind het zo spannend.. eindelijk een groeiend eitje! :D en dat gelijk bij clomid 50 al.
    nu maar hopen op nog meer geluk ;).
    DUIMENNNNNNNNN:p

20. bubs

bubs Lid

29 apr 2012
    21
    0
    0
    Zuid Holland
    @ Charmed Wij hadden de uitslag van het sperma onderzoek binnen 3 dagen . Maar onze huisarts heeft deze aangevraagd dus misschien zit daar ook verschil tussen.

@love2011 Ik zag dat mijn NOD datum niet goed was. Ik heb pas 9 maart mijn NOD dag.

Ik heb sinds mijn eisprong een mooie stabiele temperatuur verhoging.
    Heb ik anders nooit. Hij zit nu al 4 dagen op 37.0 terwijl mijn basis temperatuur normaal 36,6 is en dan schommelt tussen 36,6 en 36,8.
    Dus zou het dan toch gelukt zijn.....Ach misschien maak ik me zelf wel gek.

Deel Deze Pagina