Weer een zwangere, gefelciteerd!! En welkom sterre.. Hier nog alles rustig. Vandaag dag 4 vd. Clomid100. Gelukkig weing last van bijwerkingen. Alleen op dag 2 heb ik even last gehad van mijn liezen (groeiende eitjes???) en verder helemaal niks!! Woensdag weer naar het ziekehuis voor een FM en dan is het dag 10. Ben heel benieuwd. K weet niet meer wie het vroeg maar bij Clomid50 had ik ook helemaal nergens last van gelukkig!
@debdev: supergefeliciteerd, geniet ervan! @ sterre: ik heb dat ook die steekjes en dan eigenlijk alleen links, echt in mn liezen. de ene dag meer als de andere?? hopelijk is het bij mij ook een goed teken @ charmed wij hadden de uitslag ook binnen 2 weken, samen met de bloeduitslagen. heb je nog een test gedaan?? @ nijmelijntje, fijn dat je ook mag beginnen met de clomid wat betreft de bijwerkingen, hier gelukkig ook weinig last, hoofdpijn is weer verdwenen. wel heb ik een beetje last van obstipatie (sorry), hoe is dat bij jullie? nog een paar daagjes tot de fm..spannend
Dat is toch sneller dan ik had gedacht die uitslag. Ben zo benieuwd, hoop zo dat het gewoon goed is.. Heb test gedaan vanmorgen, maar zoals verwacht negatief. Mn temp is ook niet meer zo hoog 'gelukkig'. Succes iedereen met de aankomende gyn bezoeken!
Heerlijk weer? Dan had jij nu geluk Haha hier was er niks aan! Idd rustig hier, iedereen druk natuurlijk!
In brabant was het ook lekker weer. Ik heb inderdaad een druk weekend gehad. Nog geen ongi bij mij, hoop dat het weg blijft, dan donderdag testen...
Net terug van de gyn, de cyste is gegroeid.. is nu 4 cm.. achter de cyste zit 1 eitje dat net in de groei fase zit, deze is 11mm is dus een twijfel geval. Donderdag nog 1 keer kijken of deze gegroeid is en anders afbreken met provera. Toen ik stopte met de pil heb ik 1 keer een eisprong gehad op dag 24, als deze doorgroeid zou hij ook ongeveer op dag 24 springen dus ik heb nog een klein beetje hoop
@ bassdevilxs , spannend ! We duimen voor een positieve test! @ love2011 , hopelijk groeit je eitje van 11mm !! Ik ben heb net weer een fm gehad (cd15), vrijdag was er 1 eitje te zien van 15mm ... En nu zomaar 2 stuks van 19mm !! Huh waar komt die ene ineens vandaan! Whaha raar hoor! Maar ben zo blij gyn zij dat we het beste vanavond en morgenavond kunnen klussen .. maar ik heb net een ovutest gedaan en die was negatief... Dus dan lijkt mij dat mn eitjes nog niet gaan springen toch?!
WIE IS WIE Bassdevilxs - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 - clomid 50 Bubs - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 - clomid 50 Charmed - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 - clomid 100 Debdev - 31 jaar - 1e kindje - ronde 1 zwanger - clomid 100 Gwenny - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 - clomid 50 H1985 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4 zwanger - clomid 50 Joli86 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 - clomid 100 Love2011 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 - clomid 50 Meis85 - 27 jaar - 3e kindje - ronde 1 zwanger - clomid 50 Miss me - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 - clomid 50 Noasofia - 22 jaar - 1e kindje - ronde 1- clomid 50 Nijmelijntje - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 - clomid 50 S1984 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 - clomid 50 Traan - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 - ??? Sterre21 - 22 jaar - 1e kindje - ronde 1 -clomid 50 NOD LIJST 4 Maart: Bubs 5 Maart: Bassdevilxs ?? Maart: Charmed 24? Maart: Gwenny ?? Maart: Joli86 ?? Maart: Love2011 ?? Maart: Miss me ?? Maart: Nijmelijntje ?? Maart: Noasofia 24? Maart: S1984 ?? Maart: Traan ?? Maart: Sterre21 ♥ZWANGER♥ ♥ Oktober 2013 ♥ H1985 - ronde 4 ♥ November 2013 ♥ Meis85 - ronde 1 Debdev - ronde 1 @Sterre21: je stond nog niet op de lijst
@Love, toch een eitje, ik hoop voor je dat ie nog gaat groeien en anders meer geluk in de volgende ronde @Sterre, gewoon lekker gezellig maken. Zo'n ovulatietest wil niet alles zeggen, maar de gyn kan ook niet exact zeggen wanneer je ei springt. Bij mij dacht ze bij de laatste echo met 20 mm en 24 mm, dat ze die dag zouden springen, maar ze zijn bij mij een dag later gesprongen. Komt vast goed. Ik zal voor jullie duimen.
Ik duim ook voor jullie allemaal!dat de eitjes maar goed mogen groeien en gaan springen!ik heb gisteren de laatste twee pilletjes duphaston genomen,nu hopen dat het gauw doorbreekt!moet binnen 5 dagen ongesteld worden anders moet ik langskomen voor een echo zei ze..
Spannend Love en Sterre! Hopelijk groeien de eitjes mooi door en gaan ze springen! Hoop dat je snel ongi word NoaSofia. Hier nog steeds geen bloed, ook geen gevoel dat t komt.. Vriend heeft vanmorgen zijn zaad gebracht.. Dus alleen nog maar afwachten.....
Wel vreemd dat je ongi niet doorbreekt charmed! hoeveel dagen is het nu geleden dat je je laatste provera hebt gehad ?
@ allemaal, zaterdagochtend 1e fm op dag 10. Ben erg benieuwd of het nu wel aanslaat! Spannend sterre! Goed klussen dus! Bij mij zeiden ze altijd dat ovu testen niet betrouwbaar zijn bij pco. Bij mij waren ze altijd positief, dus dat klopt natuurlijk niet. @ love balen dat je cyste groeit! Maar hopen dat je eitje ook groeit en springt! Zou jij voor mij het lijstje willen bijwerken als je wil/tijd hebt. Ik zit nu in ronde 2clomid100. Succes weer allemaal.