WIE IS WIE Bassdevilxs - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 - clomid 50 Bubs - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 - clomid 50 Charmed - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 - clomid 100 Debdev - 31 jaar - 1e kindje - ronde 1 zwanger - clomid 100 Gwenny - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 - clomid 50 H1985 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4 zwanger - clomid 50 Joli86 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 - clomid 100 Love2011 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 - clomid 50 Meis85 - 27 jaar - 3e kindje - ronde 1 zwanger - clomid 50 Miss me - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 - clomid 50 Noasofia - 22 jaar - 1e kindje - ronde 1- clomid 50 Nijmelijntje - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 - clomid 100 S1984 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 - clomid 50 Traan - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 - ??? Sterre21 - 22 jaar - 1e kindje - ronde 1 -clomid 50 NOD LIJST 4 Maart: Bubs 5 Maart: Bassdevilxs ?? Maart: Charmed 24? Maart: Gwenny ?? Maart: Joli86 ?? Maart: Love2011 ?? Maart: Miss me ?? Maart: Nijmelijntje ?? Maart: Noasofia 24? Maart: S1984 ?? Maart: Traan ?? Maart: Sterre21 ♥ZWANGER♥ ♥ Oktober 2013 ♥ H1985 - ronde 4 ♥ November 2013 ♥ Meis85 - ronde 1 Debdev - ronde 1 @Sterre21: je stond nog niet op de lijst
Vandaag een week geleden. Ja heel raar, omdat ik wel bloed heb gehad.. maar als t volgende week nog niet is gekomen dan weer naar de gyn.
Wat naar charmed!hoop voor jou ook dat je gauw ongesteld word!niet leuk als het allemaal langer duurt
wat gezellig veel gekletst weer vandaag! de maandag zit r gelukkig weer op! Morgen een heerlijk dagje vrij, dat wordt genieten met dat voorjaarsweertje morgenvroeg eerst naar de fert.arts voor de eerste folikelmeting. vandaag best wel veel 'last' van kleine steekjes ter hoogte van n eierstokken, dus hoop dat er wat gaande is daar beneden! ik laat t jullie morgen weten. hopelijk breekt je ongi snel door charmed zodat je weer verder kunt! ik zou gewoon fijn gaan klussen sterre, als het goed is blijft t zaad wel langer leven, dus kan nooi geen kwaad, hihi love ik hoop dat je andere eitje alsnog springt! noasofia, bij mij kwam de ongi 2 dagen na de laatste tablet duphaston, ik hoop bij jou ook zo snel tot later weer
@ sterre, toch gewoon gezellig maken met je man... @ charmed, bij mij begint de menstruatie vaak op dag 4 en zet door op dag 5. En mijn gyn zegt dat als er op dag 10 nog niks gebeurd is dat ik dan weer moest bellen. @s1984, ik heb woensdag mijn eerste FM, is dan dag 10! Spannend, benieuwd of de Clomid nu wel zijn werk doet! Morgen succes bij je echo!
Iedereen die vandaag of binnenkort een echo heeft succes!! Misschien dat ik vanmiddag al een testje ga doen. Mijn man en ik zijn allebei ongeduldig. Er rommelt wel al een aantal dagen vanalles onder in mijn buik, maar denk dat mn darmen dat zijn. Dalijk eerst gaan werken, laat het vanmiddag wel weten...
Goedemorgen, kom even mn neusje langs de deur steken. even kijken hoe het hier gaat! hier alles goed, oooh wou dat het al 19maartwas en de echo dus. ben ook zn jantje ongeduld he.
goeiemorgen ladies nou ben bij de fert.arts geweest. er lagen heeeeeeeel veeeeel eitjes maar nog geen echte grote winnaar, mn eierstokken zijn dus wel hard aan het werk. links wel eentje van 9 mm, rechts ook een iets grotere van 7mm. baarmoederslijmvlies was al wel iets dikker, vergeten te vragen hoe dik,maar het paste bij t beeld van een eitje van 9mm. nu volgende week weer komen voor een echo op cd 18. dan moeten ze echt gegroeid zijn, zoniet wordt het afgebroken en krijg ik een hogere dosering. afwachten dus weer spannend bassdevil hou vandaag het forum in de gaten!
Ooh spannend bassdevilxs!! ben heel benieuwd haha kan me voorstellen dat je ongeduldig bent, zou ik ook zijn Balen S1984, maar je zit op dag 11 nu dus het kan allemaal nog toch duim voor je dat ze volgende week goed gegroeid zijn
@ Meis: denk dat we allemaal wel een beetje ongeduldig zijn, is ook logisch he hihi nog ff volhouden !!
Balen S1984, maar je zit op dag 11 nu dus het kan allemaal nog toch duim voor je dat ze volgende week goed gegroeid zijn [/QUOTE] ja dat hoop ik, het is inderdaad nog vroeg. volgens de fert.arts moet het eitje iig 18 mm zijn wil ie gaan springen. iemand enig idee hoeveel mm per dag zo'n eitje groeit? of verschilt dat? was er bij jou eerste echo's helemaal geen activiteit love?
Ze groeien ongeveer 2mm per dag is mij gisteren verteld.. De tweede echo op dag 14 had ik er 1tje van 7mm voor de rest niks. Ze graan groeien vanaf 10mm is mij verteld en onder de 13mm kunnen ze ook weer krimpen.
Spannend allemaal!ik wacht nog op m'n menstruatie,heb wel veel last van m'n darmen,dat heb ik altijd als ik ongesteld moet worden dus hoop dat het vandaag of morgen nog doorbreekt,wil ook zo graag beginnen,en ben ook zo benieuwd of de eitjes met Clomid 50 al groeien,kan niet wachten!door het lekkere weer heb ik er helemaal zin in!
Spannend voor velen hier lees ik! Hoop dat er vanmiddag een mooie posi test is te zien hier Hoop dat je eitjes goed doorgroeien, s1986!! Noa; hopelijk jij snel ongesteld!! Hoeist met jou Love? Hier: Ik ben vanmorgen ongesteld geworden!! En dit keer écht, want het is veel meer bloed dan vorige week, én helderrood!! Heb nu ook dat geborrel in mn onderbuik wat ik altijd heb als ik ongi ben. Donderdag dus beginnen met clomid 100!!
Joepiee!! fijn dat je ongi is doorgezet haha wat kun je daar dan blij mee zijn he?! Hier gaat het goed hoor, wel weer steken onderin mn buik maar zal de cyste wel zijn! Snap het idd dat je graag wil beginnen NoaSofia! dat wachten schiet niet op! ik hoop ook dat ik snel ongi wordt als deze ronde niet aanslaat (waar ik vanuit ga). duurt me allemaal veel te lang met die provera hhaha Maarja het weer maakt vandaag een hoop goed ook al zit ik binnen op kantoor. Net in de pauze even buiten gezeten heerlijk, doet een mens goed !
Het duurt inderdaad lang met provera! Maargoed, zonder provera is het nog langer wachten op bloed. Hopelijk is de cyste donderdag wel kleiner geworden, maar ze krimpen sowieso als je ongi word toch? Het weer maakt heel veel goed nu, ik ga vanmiddag lekker met mn tantezeggertje van 5,5 week wandelen
Ja dat is ook zo, gelukkig bestaat de provera haha! als het goed is verdwijnt de cyste als ik ongesteld wordt idd.. het kan ook zijn dat ik nog niet eens aan clomid 100 mag beginnen straks dat eerst die cyste weg moet zijn. pff nog langer wachten! hoop het niet! Ooh leuk zeg, daar is het mooi weer voor ! veel plezier
nou tis zeker genieten met dit weer! al lekker buiten aan de slag geweest in de tuin, met de hond gewandeld en nu lekker de raampjes lappen ik heb voel echt mn eierstokken tekeer gaan, hihi...ik hoop echt dt er volgende week een mooi ei zit, gaan deze week en aankomend wknd iig goed klussen, je weet maar nooit he fijne dag allemaal...waar blijft je test bassdevil, hoezo nieuwsgierig!!