Hihi hoezo ongeduldig S1984.. Ik heb getest, uitslag is positief!! Donderdag test ik opnieuw om het echt zeker te weten en dan zal ik ook de gyn bellen, als die test ook positief is. Blij @Charmed fijn dat je binnenkort met clomid 100 kunt beginnen. En de rest natuurlijk ook succes met alles. Blijf hier zowieso volgen
WAUWWWWWWW wat geweldig zeg!!! meteen de eerst ronde raak hihi van harte gefeliciteerd zeg !!! genieten!
WIE IS WIE Bassdevilxs - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 zwanger - clomid 50 Bubs - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 - clomid 50 Charmed - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 - clomid 100 Debdev - 31 jaar - 1e kindje - ronde 1 zwanger - clomid 100 Gwenny - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 - clomid 50 H1985 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4 zwanger - clomid 50 Joli86 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 - clomid 100 Love2011 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 - clomid 50 Meis85 - 27 jaar - 3e kindje - ronde 1 zwanger - clomid 50 Miss me - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 - clomid 50 Noasofia - 22 jaar - 1e kindje - ronde 1- clomid 50 Nijmelijntje - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 - clomid 100 S1984 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 - clomid 50 Traan - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 - ??? Sterre21 - 22 jaar - 1e kindje - ronde 1 -clomid 50 NOD LIJST 4 Maart: Bubs ?? Maart: Charmed 24? Maart: Gwenny ?? Maart: Joli86 ?? Maart: Love2011 ?? Maart: Miss me ?? Maart: Nijmelijntje ?? Maart: Noasofia 24? Maart: S1984 ?? Maart: Traan ?? Maart: Sterre21 ♥ZWANGER♥ ♥ Oktober 2013 ♥ H1985 - ronde 4 ♥ November 2013 ♥ Meis85 - ronde 1 Debdev - ronde 1 Bassdevilxs - ronde 1
Jeeeejj!gefeliciteerd bassdevilxs!dat geeft inderdaad goede hoop,1ste ronde al raak!gaat de goede kant op!we gaan allemaal snel volgend hihi
Thnx allemaal voor de lieve berichtjes!! Donderdag doe ik nog een test (zekerheid), omdat ik er toch 2 had. Dan zal ik ook ff een fotootje maken en showen..
Net met de gyn gebeld, volgende week donderdag eerste fm. En as vrijdag kan ik bellen over het spermaonderzoek, als er niets afwijkends is gevonden zeggen ze het door de telefoon, dus als ze het niet zeggen vrijdag, weet ik eigenlijk ook meteen of het niet goed zit.. Oh jakkes, ben zenuwachtig..
Spannend, ik was ook heel erg zenuwachtig voor de uitslag van het sperma onderzoek! Ik heb sinds vandaag hele erge opvliegers en mijn temp was iets hoger dan normaal, zou er dan toch een eitje aan het groeien zijn? hoop het zo !
Ik vind het trouwens wel heel raar, FF geeft aan dat ik mogelijk vorige week woensdag een ei heb gehad.. ik had toen ook een positieve ovulatie test. Gister weer een ovulatie test gedaan en deze was witter dan wit. Lijkt me toch niet dat ze een eitje kunnen missen met een echo ?
Spannend hoor, hoop dat er toch nog iets gaande is. Lijkt me ook niet dat ze een eitje missen met de echo's. Maar mijn kaartje was ook zo 'mooi' en dat zei niks. Ovulatietesten zeggen niks toch, door pcos? Anders moet je t morgen even aan je gyn vragen..
Nee klopt heb ik gelezen maar vond het toch apart dat het tweede streepje zo donker was maar idd zal vast niks zijn, had het begrepen als ik provera had geslikt maar nu vind ik het raar Haha