Ja precies, we zullen zien morgen kan niet wachten haha maar hou gewoon rekening met weer een kuurtje provera
Het gaat goed hier met een aantal meiden lees ik. Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Echt super! De 1e ronde raak. Fijn gevoel is dat he.. Ook wel spannend hoeveel er dan in zitten he Dat had ik toen wel tenminste.. hihi.. Charmed je bent ongi geworden!! Super. Spannend weer he. Love, ik zou vertrouwen op de echo. Hier met ovulatie testen klopte er ook niks van. Dan zou ik in een week tijd 2x een eisprong hebben gehad... ongeveer 5 dagen uit elkaar.. terwijl ik dus helemaal geen eisprong heb gehad... dus ik zou die dingen weggooien en luisteren naar de gyn.. die geeft je wel klus advies hihi Voor de andere meiden.. succes
Ja dat is ook zo, maar vond het zo vreemd dat mijn temperatuur ook was gestegen maar kan ook wel door het weer komen ofzo ik weet het niet Komt vast allemaal goed ooit haha
Hallo, Ik heb een tijdje niet geschreven, maar wel alles meegelezen. Alle zwangeren, van harte gefeliciteerd. Ik ben aan te wachten op mijn menstruatie. Had de pech dat ik net een menstruatie heb gehad toen ik bij de gyneacoloog kwam. Als ik over twee weken niet gemenstrueerd heb, gaan ze hem opwekken en mag ik starten met clomid 50. De uitslag van het zaadonderzoek is ook binnen. Mijn man had gebeld en gyneacoloog zei dat het goed was, maar dat de beweeglijkheid iets minder was...maar het toch nog goed was. Ik weet niet wat ik hiervan moet denken. Ze zei ook iets over een index. Je moet minimaal 10 hebben en mijn man heeft 18. Weet iemand hier iets meer over?
Over het sperma-onderzoek, vanaf 7 miljoen was goed, mijn man had er 263 miljoen. Verder heeft ze niks over index ofzo gezegd. Vanochtend FM gehad op dag 10. Nog weinig activiteit. Vrijdag weer terug voor een nieuwe echo!
Dan zal ik er maar vanuit gaan dat als ze zegt dat het goed is...het ook zo zal zijn. Ik hoop dat er vrijdag meer te zien is bij je. Veel succes!
@ traan: bij ons zei ze dat ze tevreden waren vanaf 15 miljoen zaadjes en mijn vriend had 65 miljoen, dat was goed. bij ons heeft ze ook wel wat gezegd over de beweeglijkheid, dat ging in percentages, maar daar weet ik de aantallen niet meer van, maar idd als de gyn zegt dat het goed is zal ik daar maar vanuit gaan. bovendien is het een moment opname @joli, ben benieuwd naar je echo vrijdag..was er ng helemaal niks aan het groeien? ik heb op dag 11 een echo gehad, toen was er ook nog niet echt veel activiteit, wel een eitje van 9mm. ik moet weer komen op dag 18, zal mij benieuwen, succes vrijdag! andere dames ook succes met wachten, echo's ect...
Love, ja kan me voorstellen dat het een beetje gek is met jou temp. Maar kan idd door het weer komen. Hopelijk bij jou snel een plakbeeb.. hihi.. Joli, woow 263 miljoen??? Dan heeft ie veel ml geproduceerd... haha... Mijn vriend had er ook veel voor maar 2 ml.. 86 miljoen en dat was na bewerking... Verder ook niks gehoord over index of iets. Geen idee wat dat betekent.. hihi Traan, succes! Hopelijk snel ongi zodat je kunt beginnen
Vandaag opnieuw positief getest en zoals beloofd een foto gemaakt. Hieronder is hij te zien. De bovenste is van dinsdag en de andere van zojuist. Dus mijn man heeft een fantastisch verjaardagscadeau gekregen.
Heel mooi hoor! Dat zal het mooiste cadeau zijn dat hij ooit heeft gekregen denk ik geniet ervan samen!!
Dat zal inderdaad het mooiste verjaardagskado ooit zijn!de mijne is in september jarig,hoop tog wel eerder zwanger te zijn hihi
@NoaSofia hopelijk zet je mestruatie goed door, kun je ook weer beginnen. Net gyn gebeld, krijg ik mn tante aan de lijn die daar op de afdeling werkt. Best raar dat zij het nu eerder weet dan onze ouders. Maar die vertellen we het vanavond. De mensen die wisten dat we bezig waren vertellen we het nu en de rest van de familie hoort het in de "veilige" periode. Heb nu een afspraak gemaakt voor 27 maart voor de eerste echo.
Ja hoop dat ik gauw kan beginnen ja! Dat is ook wel vreemd ja dat je dan je tante aan de telefoon krijgt,ik zou ook eerst de mensen die ervan af weten het vertellen en tussen de 10 en 12 weken de rest pas
Ah wat fijn NoaSofia, hopelijk zet je ongi nu door!! Hier vanmorgen weer naar de gyn geweest, heb nu 2 cystes van 3 cm aan de rechterkant. Heb alweer een recept voor provera en clomid 100 opgehaald. Wordt vanmiddag gebeld of ik mag beginnen met de provera, ze wou eerst even overleggen met de gyn. Dan moet ik op dag 3 van de menstruatie terug komen voor een echo om te kijken of de cystes weg zijn en dan mag ik beginnen met clomid 100.. ben benieuwd!
WIE IS WIE Bassdevilxs - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 zwanger - clomid 50 Bubs - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 - clomid 50 Charmed - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 - clomid 100 Debdev - 31 jaar - 1e kindje - ronde 1 zwanger - clomid 100 Gwenny - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 - clomid 50 H1985 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4 zwanger - clomid 50 Joli86 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 - clomid 100 Love2011 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 - clomid 100 Meis85 - 27 jaar - 3e kindje - ronde 1 zwanger - clomid 50 Miss me - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 - clomid 50 Noasofia - 22 jaar - 1e kindje - ronde 1- clomid 50 Nijmelijntje - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 - clomid 100 S1984 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 - clomid 50 Traan - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 - ??? Sterre21 - 22 jaar - 1e kindje - ronde 1 -clomid 50 NOD LIJST 4 Maart: Bubs ?? Maart: Charmed 24? Maart: Gwenny ?? Maart: Joli86 ?? April: Love2011 ?? Maart: Miss me ?? Maart: Nijmelijntje ?? Maart: Noasofia 24? Maart: S1984 ?? Maart: Traan ?? Maart: Sterre21 ♥ZWANGER♥ ♥ Oktober 2013 ♥ H1985 - ronde 4 ♥ November 2013 ♥ Meis85 - ronde 1 Debdev - ronde 1 Bassdevilxs - ronde 1
Mooie testen Bassdevil, en indd het mooiste verjaardagscadeau haha, geniet ervan!! Noasofia; hopelijk zet je menstruatie door en kun je ook beginnen!! Love, Nu 2 cystes? Jakkes, hopelijk gaan die helemaal weg tijdens je menstruatie, en mag je vandaag of morgen gewoon met provera beginnen. Wie moet het dan overleggen met je gyn? Doet iemand anders de echo bij jou dan?
Jeeeeeej.. gisteravond eindelijk een KNALpositieve ovutest. Maandag waren mn eitjes al 19mm dus t werd nu ook wel tijd Maar ff voor mijn eigen duidelijkheid: Gisterochtend mega negatieve test en gister avond ineens heeeeel positief, nou was ie vanochtend weer iets lichter, niet meer zo megaknal posi als gister avond. Is mn ei nu gesprongen? Of gaat ie vandaag of morgen springen? Spannenddddd nu ik voor het eerst een eisprong heb ( en ook nog een dubbele ). gisteravond erg gezellig gemaakt met manlief en vanavond maar weer haha