Oooh spannend Sterre, hopelijk is hij al gesprongen wat een goed nieuws !! Bij mij doen vrouwelijke assistentes de echo's, zei moeten dus overleggen met mijn gyn..
Wat een verschil dat per gynaecologie.. Bij mij doet de gyn gewoon alles.. Spannend Sterre! Je eitje kan dan tussen nu en 48 uur springen! Veel plezier vanavond
Hallo meiden, @Love, he gets balen, en twee cystes dus. wanneer mag je nu starten met provera? hoop dat de volgende ronde je lijf wel goed de clomid op pakt. @Charmed, hoe is het bij jou? waar zit jij nu in de cyclus? @Noa, hopelijk zet het door he, en kun jij ook starten!! @Sterre, succes op naar roze! Rest dames succes (sorry lees wel mee maar ben echt een vergiet aan het worden vergeet alles zo weer) Hier alles goed, maar merk goed dat het de derde is, echt werkelijk savonds moet de knoop vande broek open hoor. verder geen klachten gelukkig ook maar heerlijk hoop dat dit zo blijt tot het einde, na twee onrustige zwangerschappen lijkt me dat wel heerlijk. wij wachten de echo af en vertellen het dan pas, 1 goede vriendin weet het wel die is zolang aan het vissen geweest ik kon niet meer liegen
Meis, ik zit nu op CD3, vanavond eerste clomid 100. Hoop zó dat het dit keer wel aanslaat. Ben ook erg zenuwachtig voor morgen, als het goed is dan de uitslag van mijn vriend zn zaad. Fijn dat je je goed voelt, hopelijk blijft dat indd de hele zwangerschap zo! Lijkt me ook erg moeilijk om te liegen als mensen echt gaan zitten vissen haha.
jammer love dat het toch niet is aangeslagen...nu hopelijk snel ongi en ik duim vor je dat de cystes dan ook weer zijn verdwenen. charmed: spannend dat je ook weer verder kunt. succes deze ronde! ik voel nog steeds lichte steekjes bij mn linkereierstok. ik zat te denken aangezien mn eitje op dag 11 9mm was, geen idee eigenlijk of dit 'normaal' is?? maar ik moet dinsdag weer komen, dan is het dag 18 is er dan geen kans dat ie voor die tijd al springt? tenminste als je ervan uitgaat dat ie zon 2 mm per dag groeit. wij doen iig maar gewoon goed ons best deze week en van t wknd, you never know!! succes aan jullie allemaal
Joepie mag vandaag starten met provera hop cystes wegwezen Haha. Ik zou het gewoon lekker gezellig maken deze week idd dan kun je hem ook niet missen S!
Hallo Allemaal Ik zit nu op DPO 12 en moet over 2 dagen ongesteld worden? . Of niet ? Ik vind het best wel spannend. Hoe gaan jullie met die spanning om ? Ik heb trouwens nog een vraag. Ik heb bij mijn eerste zwangerschap nooit mijn temperatuur bij gehouden. Weet iemand of het normaal is dat je zo'n hoge temperatuur blijft houden of is dit een normaal proces ? Mijn Basale temperatuur is 36.66 na mijn eisprong stond mijn temperatuur op 36.9. maar nu is hij al een week tussen de 37.0 en 37.2 . Weet iemand dit ? of is dit herkenbaar en kan je temperatuur van de clomid hoger zijn dan anders. Alle zwangeren gefeliciteerd hoor . En iedereen Succes. Groetjes bubs
@ bubs...oeh spannend...ik weet het niet precies, maar lees wel vaak dat bij een zwangerschap de temperatuur hoog blijft, of hoger is. en vlak voor de menstruatie, wat ik natuurlijk niet hoop voor jou, weer daalt. geen idee of de clomid hier verder nog invloed op heeft? Jij hebt dus op cd 15 je eisprong gehad? hoe groot was jouw follikel op dag 11?
Bubs, zou testje wagen bij zwanger blijft temp hoog anders was je al wel gezakt, nog geen last van de (.)(.) Dan?
Succes charmed!op naar groeiende eitjes! En love2011 op naar de menstruatie en de volgende ronde! Hier is de menstruatie erdoor gekomen gelukkig!veel last van m'n buik en lekker gehumeurd,maar tog wel heel blij dat ik nu voor het eggie kan gaan,zaterdag met Clomid beginnen en volgende week vrijdag de 15de voor de echo,zo spannend! Sorry als ik iemand vergeten ben
Lekker gaan 'klussen' s1984! Have fun! Wat super dat je mag beginnen met provera Love, hopelijk word je ook snel ongesteld en mag je snel met clomid 100 beginnen! Dat die cystes weggaan!! Bubs, spannend zeg, ook van je temperatuur! Wanneer ga je je eerste testje wagen? Noa; Wat fijn dat je ongi is doorgekomen! Succes met de clomid, hopen dat er mooie eitjes gaan groeien!! Ik heb half 7 de eerste clomid gehad, en ik heb t nu warm?! Zou dat nu al daardoor kunnen? En lichte hoofdpijn, maar dat heb ik opzich wel vaker..
Ohhh spannend charmed dat je het warm hebt, dat had je bij 50 niet? Hoop dat het een goed teken is! Fijn dat je menstruatie is door gebroken noasofia! Nou kan je eindelijk beginnen! Bubs, ik had allang een testje gedaan als ik jou was hoge temp is wel een goed teken volgens mij! Ik duim voor je!
Gefeliciteerd Bas! Sorry ff afgekort.. En diegene met de dubbele eisprong.. hopelijk wordt er zeker 1 gevrucht... 2 zou ook heel leuk zijn... een twin is geweldig Love, wat fijn dat je mag beginnen. Charmed succes met de dosis 100. Sorry.. ik kom af en toe kort binnen vallen.. hihi
@s1984 Ik heb 2 metingen gehad. op dag 10 had ik 4 eitjes. links 1 van 1.4 mm en 2 van 0.7 mm rechts had ik er 1 van 0.8 mm. Op dag 14 ( vrijdag) waren ze niet gegroeid behalve die van 1.4. Deze was nu 2.0. De gynaecoloog wist niet zeker wanneer die zou springen ze dacht zondag avond . Aangezien mijn man heel weinig thuis is ( internationaal vrachtwagen chauffeur) heeft ze Pregnyl voor geschreven en dan zou die zaterdag avond springen. @Meis85 Ik heb geen last van mijn borsten alleen iets last van me onderrug. Maar bij mijn eerste kindje had ik ook nergens last van tot 30 weken . Moet wel zeggen normaal heb ik ook nooit geen last als mijn menstruatie moet komen of van de hormonen. @ Charmed Ik durf eigenlijk niet te testen . Ik ben een beetje angstig. Het is waarschijnlijk toch nog te vroeg om te testen. Bij mijn eerste had ik ook pas na 5 weken voldoende hormoon voor de test. Maar als ik as woensdag nog niet ongesteld ben ga ik het er op wagen hoor. Hoe gaat het verder met jullie ? Hebben jullie veel last van kwaaltjes?
Sommige nog bedankt voor een reactie. Ik kijk echt uit naar de echo op 27 maart. Ben ook benieuwd of het er 1 of 2 zijn, omdat ik 2 eitjes had. Ik had tijdens mijn clomid kuur geen last van kwaaltjes. Sinds vorige week heb ik enkele kwaaltjes, zoals pijnlijke borsten, bultjes tussen de borsten en moeilijkere stoelgang. Iedereen succes ermee, dat er maar gauw meer zwanger zijn. Ik kom zeker nog af en toe kijken en info delen.
Kan ik me voorstellen dat je naar de echo uitkijkt geniet er maar lekker van ! Hier vanmorgen wakker geworden met zware buikpijn pff kan bijna niet lopen of dat nou door de provera komt of door de cystes ik weet het niet. Kijken of het afzakt anders bel ik straks de gyn! bah bah
We zitten best dicht op elkaar,jij bent gisteren begonnen tog?en ik begin morgen met Clomid Alleen heb ik 50 en jij 100.. Vind het zo spannend,het komt nu echt dichterbij
Heey meiden, heb bijna alles gelezen en word helemaal vrolijk van de succes verhalen. Ik weet sinds januari dat ik pcos heb was echt zoals bij iedereen een harde klap. Vooral vriendlief moet nog erg aan wennen dat het natuurlijk hsdl moeilijk zal gaan. Volgende week gaan we zijn sperma controleren en dan hopen we rond juni te beginnen met clomid. Heb soms echt nog een huil dag. Hadden jullie dat ook?