Dankje Ikke175! Leuk dat je soms even komt spieken hihi Spannend bubs, hoop dat je volgende week woensdag nog niet ongesteld bent geworden en dat je n mooie test hebt!! Bassdevil, Snap dat je erg uitkijkt naar de echo! Voor t eerst je kleintje zien lijkt me zó speciaal. Jij had helemaal geen bijwerkingen van de clomid? Oh Love, jakkes! Hoe gaat het nu? Noa; Ja we zitten inderdaad dicht bijelkaar! Hopen dat we beide mooie groeiende eitjes hebben eind volgende week! Welkom Djoon! Ik had toen ik net wist dat ik pco heb wel zo nu en dan een echte huilbui, of een slechte dag waarin alles even negatief was. Gelukkig word dat steeds minder, omdat ik veel hoop haal uit de mooie succesverhalen! Hoop dat je snel mag beginnen met clomid, en dat het sperma van je vriend goed is! Succes!! Hier; Vanmiddag 2 uur mag ik bellen voor de uitslag van t sperma. Ben zó zenuwachtig.. het is nog lang geen 2 uur!! Ben al helemaal bezig met 'wat als...'
@Djoon: welkom, huilbuien heb ik eigenlijk alleen door de hormonen niet omdat ik pco heb.. ben nooit goed ongesteld geweest dus heb altijd geweten dat er iets mis was! @ Charmed: Spannend zeg, ik zal voor je duimen.. nog ff en dan is het 2 uur! Hier gaat het wel weer gelukkig, voel mijn buik nog wel met lopen maar de krampen zijn weg pff wat was dat naar zeg! *piep* provera haha
Dankje wel voor de welkom meiden @eitjes, hoop dat ze goed gegroeied zijn @charmed, oehh spannend. Mog jij al gewoon aan clomid beginnen zonder de zaadjes gecontroleerd waren? Want dat mog ik niet. Ze zei eerst zijn zaadjes want dan pas kunnen we kijken of het zin heeft. @hier, weet niet of dit jullie bekend voor komt maar ik heb in me cyclus nu en daarvoor ook elke keer een zeurend gevoel in me rechter eierstok. Ik denk dat elke keer een eitje wil springen maar dat het miet lukt. Het is echt een raar gevoel. Hadden jullie dit ook? Weten jullie ook of je op of na cyclusdag 62 nog een eisprong kan verwachten of dat dat echt niet meer kan?
Dat kan volgens mij van alles zijn die steken, ik had het ook de hele cyclus door bijna.. Of je nu nog een eisprong kan verwachten, volgens mij kan het wel hoor!
@lov, ja?? Tis echt een iritant gevoel niet pijnlijk maar wel irietant. Ik zit steeds spring maar hoor ach geduld is een schone zaak. Zeker als je iets zooo graag wil. Mja dat kennen jullie als geen ander he.
Gelukkig is je buikpijn wat afgezakt Love.. Ik ga om 1 uur al bellen, hopelijk weten ze t dan ook al Djoon, Volgens mij kun je altijd een eisprong hebben, op welke dag dan ook, alleen is je baarmoederslijmvlies dan heel dik en is de kans op een eventuele innesteling kleiner geloof ik. Ja dit allemaal kost veel geduld.. Ik mocht inderdaad gewoon met clomid 50 beginnen. Achteraf gezien konden we ook beter eerst een zaadonderzoek doen, maargoed, daar krijg ik vandaag de uitslag van, en clomid 50 heeft niks gedaan, dus weten we dan ook
@ Djoon, mag ik vragen waarom jullie pas in Juni beginnen met clomid ? hadden ze niet even een echo kunnen maken bij je als je vermoed dat er een eitje op springen staat, dan had je het zeker geweten Nog 10 minuutjes charmed dan weet je hopelijk meer !
Hallo Allemaal Nou ik ben daarnet ongesteld geworden. Ik heb niets gemerkt. Op naar ronde twee. As zondag kan ik weer starten met de Clomid en dan op dag 14 een meting in het ziekenhuis. Ik ben benieuwd of er nu weer een mooi eitje zal gaan groeien. Het verward me wel moet ik zeggen, ik had gedacht dat ik meer teleurgesteld zou zijn als ik ongesteld werd. @ Djoon ik heb wel eens huilbuien denk alleen dat het door de hormonen kwam. Ik bleef altijd in die ergste week hangen van die hormoon piek en dat 15 weken lang.
Oh balen dat je ongi bent geworden, maarja de clomid is iig wel goed aangeslagen en nieuwe ronde nieuwe kansen! komt allemaal goed
Ja de uitslag was helemaal GOED! Oh mensen wat ben ik blij, ik ging gewoon janken toen ik ophong zo blij haha!! Bubs; jammer dat je ongesteld bent geworden.. Maar het is aangeslagen iig, misschien ben je daarom minder teleurgesteld? Ik kan me daar iets bij voorstellen..
joepieeeeeee!!!! wat een goed nieuws zeg!! hahah ik was ook zo super blij toen we dat hoorde ! Ik moet trouwens op dag 3 van mijn menstruatie naar de gyn voor een echo, wat nou als dit in het weekend valt ? doen ze bij jullie echo's in het weekend ? ik weet niet of ze dat bij ons doen, kan het ook niet op de site van het ziekenhuis vinden. Als ik zaterdags ongesteld zou worden dan moet ik maandag naar het ziekenhuis maar weet niet of ik daar een afspraak voor kan maken in het weekend :S
Ja! Zo blij!! Voel me ook heel opgelucht haha. Volgens mij kan dat gewoon hoor, er is altijd een weekenddienst, maar die moet dan van huis komen geloof ik. Bellen weet ik niet hoe dat zit, maar ze zullen wel een antwoordapparaat hebben waarop staat wat je moet doen..
hmm oke lastig want als het netzo lang duurt als vorige keer met provera dan wordt ik precies op zaterdag ongesteld.
In ons zh doen ze ook echo's en behandelingen in het weekend. Zou zonde zijn voor de dames die nog verder moeten gaan zoals IUI of IVF en die moeten elke keer een ronde wachten omdat het in het weekend moet Dus komt goed. Hier heb ik ook nooit last gehad van de clomid. Ook nooit huilbuien. Toen ik hoorde dat ik PCO had, dacht ik.. oke... dus dat is er aan de hand.. zie je wel?? Verder geen teleurstelling. Ik dacht meteen... maar die mensen kunnen ook zwanger raken. Was blij dat ik er een naam aan kon geven. Maar ik heb ook altijd in mijn achterhoofd gehad dat er iets mis was... de dokter zei toen ik aan de pil wilde vanwege onregelmatig ongesteld zijn, dat als ik zwanger wilde worden, en ik ging stoppen met de pil.. maar langs moest komen. Dus met dat in mijn achterhoofd heb ik een afspraak gemaakt toen we 3 maanden gestopt waren.. een jaar later zijn we 2 kids rijker
Oke dan zal dat vast goed komen Wat fijn zeg dat je zo snel zwanger bent geworden.. sloeg clomid 50 meteen aan bij jou ? Hopelijk zijn wij hier allemaal over een jaar ook mama
Dat hoop ik ook voor jullie dat jullie over een jaar een kindje ( of 2 ) op de wereld hebben gezet. De 1e clomid kuur van 50mg sloeg idd meteen aan. 1e echo een groter eitje..de rest kleintjes.. 2e echo was er een 2e bij gegroeid en de 3e echo stonden ze beide op springen... 2,5 week later testte ik positief het kan dus heel snel gaan.. Het is net hoe je lichaam erop reageerd. Succes dames! Ik duim voor jullie
Lief! Ben heel benieuwd hoe het bij ons allemaal gaat ! Charmed nog binnengingen van de clomid vandaag?
Komt helemaal goed met ons Binnengingen zal bijwerkingen zijn? Soms een steekje en een drukkend gevoel links en rechts, maar dat hoeft niks te zeggen natuurlijk, ben ook nog ongesteld dus kan daar ook van komen..