Ik heb een tijdje terug ook te horen gekregen dat ik PCOS heb. Ik heb om mijn menstruatie op gang te laten komen Utrogestan moeten nemen en daarna Clomid. Deze woensdag moet ik naar de gynaecoloog om te kijken of er eitjes gerijpt zijn. Ik hoop dat alles in orde is... Normaal gaan ze dan Pregnyl inspuiten. Wel een beetje eng allemaal.
Charmed, ja het gaat echt super met de meiden. Een tweeling is echt heel bijzonder. Je denkt bij jezelf.. ow jeej.. stel dat het een tweeling wordt. Mijn vriend en ik hadden zoiets van... dat is niet te hopen.. maar eigenlijk vonden we het ook wel weer heel leuk. Je denkt meteen het is druk en je hebt zoveel meer kans op vroeggeboorte en complicaties met de zwangerschap en/of kids.. maar toen we de 1e echo hadden en we zagen 2 kloppende hartjes.. waren we echt zo in de wolken.. maar dan gaat het proces verder... Hopend dat alles goed blijft gaan. Ze waren veel te klein ( 1640 & 1775 gram ) maar hebben het vanaf de 1e minuut goed gedaan. Ze hadden zo'n stijgende lijn dat ze iedereen verbaasd hebben doen staan. Nu wegen ze 4 kilo en 4,4 kilo en zitten sinds een week in maatje 56. Het groeien gaat zo hard dat ik verwacht binnen nu en 2 weken wel naar maatje 62 te moeten. Ik wil jou en de andere die met clomid bezig zijn heel veel succes wensen. Het is echt heel spannend. Ik duim voor jullie en blijf jullie vervolgen want ben nu ook wel heel benieuwd hoe het gaat. Charmed ik hoop niet dat je zolang ongi bent maar meestal met medicijnen wordt alles echt goed schoongemaakt..dus je zult het wel veel hebben misschien.. maar hopelijk niet te lang. Gwenny, als je Pregnyl moet gaan spuiten dat is alleen als je met clomid wel mooie eitjes hebt laten groeien, maar ze op 1 of andere manier niet springen... dan krijg je Pregnyl om dit proces te laten voltooien. Hebben ze het bij mij ook over gehad maar ze waren zo hard gegroeid bij de 3e echo dat het volgens de arts niet nodig was.. Daarna gingen we 2 weken op vakantie dus kon geen vervolg echo laten doen of ze daadwerkelijk gesprongen waren... maar met die goede test wist ik dus van wel..
Wat balen dat jij ook pco hebt Gwenny.. Waarom gaan ze bij jou meteen pregnyl spuiten dan? Het is ook allemaal spannend, veel succes woensdag, hopelijk groeit er een mooi eitje! Ikke175; Wat een bijzonder verhaal zeg, zo klein, maar zo sterk! Super!! Fijn dat je meiden het zo goed doen. Geniet nog lekker van t kleine, want zo te lezen gaat t nu erg hard! Wat lief dat je blijft volgen, hopelijk lees je binnenkort alleen maar goed nieuws in dit topic! Welterusten
Ik moet nog straks half 4, heb wel behoorlijk gespannen gevoel in onderbuik Hoe is het met jou Charmed?? Hoelaat mag jij morgen?
Nou goede echo gehad, er waren meerdere eitjes te zien. Wss as weekend eisprong. Maandag weer echo om te kijken of eisprong geweest is, dus ziet er goed uit
Super meid!! Veel plezier t weekend Ik mag morgen om 11.25, en laat t natuurlijk ook weten! Hoeist bij jou Love? Al ongesteld?
Spannend charmed!! Ja ben ook heel benieuwd of jij ook mooie eitjes heb. jou ongi al over? Love, hoe ist bij jou?? Gwenny, hoe was jou echo vandaag???
Ik ben nog heel minimaal ongesteld, hopelijk is het morgen weg, en anders tsjah.. pech haha. Ben heel erg benieuwd.. Hopelijk heb jij maandag een mooie echo waar op te zien is dat je ei gesprongen is! Hoeveel eitjes gaan er spingen? Of weet je dat niet?
Op welke dag zit je nu meis? Wat fijn zeg dat er eitjes zijn!! Welke clomid heb jij? De echte of goedkopere versie? Lekker aan de klus dus dit, weekend Hier nog geen menstruatie, morgen laatste pilletje provera. Succes morgen charmed, hopelijk heeft het bij jou ook gewerkt!
Nu voor het eerst de goedkope variant, bij de andere twee kids de echte. zit nu op dag 10. Jij je laatste pilletje dus, en dan ook starten
Hoe kun je zien of het de echte of de goedkope is? Spannend Love, hopelijk komt dan snel je menstruatie, dan kun je ook echt starten!
Oké want ik las ergens dat bij heel veel de goedkope variant niet werkte maar dat zal vast niet daar aan liggen. Ik heb ook de goedkope. Volgens mij staat op de echte clomid en de goedkope staat een lang woord op hihi.. Hoop ook echt dat mn ongi snel komt, kan niet wachten om te beginnen!
Er waren bij mij geen eitjes die gegroeid waren, er was geen verandering.. Volgende week vrijdag moet ik weer heen, en dan krijg ik als er nog niks veranderd is weer provera, en dan moet ik 100mg clomid slikken.. Wat een domper...... bah
Aah meen je niet ! wat balen zeg! vreemd dat ze nu weer een week wachten, normaal doen ze dan toch 2 dagen later nog eens ? Hopelijk groeien ze toch nog! idd een domper
Ja ik weet t niet, misschien omdat er helemaal niks was veranderd? Geen idee, maar ik zie nu ook niet meer gebeuren dat er een eitje gaat groeien voor volgende week.. maarja wonderen zijn de wereld nog niet uit.. Nu even lekker in huis bezig, en dan moet ik t weer achter me laten en vol goede moed naar de volgende ronde!
He charmed wat een domper idd he zou je nu even een dikke knuffel willen geven die heb jes verdiend wat balen zeg. Maar dat jes nu week moet wachten En ja de wonderen zijn de wereld niet uit. Zou gewoon als jullie zinhebben beetje klussen wie weet Dikke knuf
Dankje Meis! Lief van je. Ja we gaan ook gewoon klussen als we zin hebben, en wie weet is er volgende week plots een eitje! Al durf ik dat niet meer te hopen, ga ervan uit dat het de volgende ronde word. Hopelijk springt jou eitje dit weekend mooi, en word ie bevrucht!