Djoon en s1984; spannend hoop op mooie eitjes voor jullie! Wow, 8 weken lang om de dag sex! Knap hoor haha. Hoeist Noasofia en Love, met de bijwerkingen van de hormonen?
Ik heb net tegen beter weten in een ovutest gedaan.weet dat t eigenlijk niet betrouwbaarvis bij pco, maar hij was echt net zo dik en rose als de teststreep. Heb ik zonder de clomid nooit gehad.wel altijd bijna positief. Geprobeetd foto bij te voegen maar geen idee hoe ik hm hierop krijg via de tel..
ff spieken : Als ik nu zo lees... 8 weken lang om de dag klussen denk ik.. goh.. hoe houden jullie het vol. Maar hier idd voordat we wisten dat ik geen eisprong had ook om de dag. Het went idd... haha..
@ikke, tsja voor dat we bezig wsten voor een kindje deden we het soms ook twee welen niet maar ik had vorige rondes elke keer zo teleurgesteld dat we toen ik me eisprong had niet had geklusd. En nu me eerste ronde temp en zei tegen hem ik wil om de dag totdat ik me ei heb...nu eindelijk dag 64 waarschijnlijk 1 maar me temp kaartje heeft nog geen kruis gezet. Dus eerst dat afwachten.
Djoon; hoe weet jij eigenlijk dat je wel eisprongen hebt? Niet lullig bedoelt ofzo, maar ben nieuwschierig... S, ik kan ook niets zien, maar als ie positief is zou ik gewoon gaan 'klussen' Wie weet heeft de ovu nu wel gelijk !!
Heb er een beetje last van,hoofdpijn en prikkelbaar,ben ook nog lichtjes ongesteld en dan heb ik daar ook altijd last van dus denk dat het in combinatie met is
@charmed, ik heb een flauw idde of ik wel een eisprong heb. Dat hoop ik alhoewel ik heel erg me eitjes voel groeien echt regelmatig felle steken en die keer dat ik een cyclus had van 43 heb ik hem waarschijnlijk gevoelt en geeft niets hoor je mag het gwn vragen. En de cyclus nu doe ik tempen. Dus kan ik jet aan me temp zien hoop ik had jij wel gewone eisprongen? Ik heb ook zo'n app en die houd dan je cyclus bij. En ik schrijf daar altijd in waneer ik heb gevreen dus kan ik kijken of ik rond de wasrschijnlijke eisprong heb gevreen. Zo leer ik een beetje me cyclus kennen. Al moe ik zeggen ik voel altijd van alles maar of het klopt? Bij pcos is er geen touw aan vast te knopen. Voelde jullie ook zonder de clomid je eitjes groeien?
Oke, lijkt me wel fijn om te weten hoe zoiets voelt. Ik heb zeer waarschijnlijk nooit een eisprong gehad, ja voordat ik aan de pil zat misschien.. Geen idee hoe zoiets kan voelen, en het vruchtbare slijm zegt bij mij ook niks.. Is inderdaad moeilijk met pcos. Ik voel nu wel steeds een soort steekjes en drukkend zeurend gevoel, dus hopelijk is dat een goed teken
Ik heb de eerste cyclus na het stoppen met de pil wel een eisprong gehad, daarna nooit meer! pff en dat deed me toch een pijn niet normaal!! Hier vandaag dag 5 van de provera, op de helft alweer gelukkig! pff blij als ik daar klaar mee ben bah!
Weer even een update van mij, probeer zo weinig mogelijk actief te zijn in dit topic, merk dat ik er echt heel veel mee bezig ben de laatste tijd. Toch wil ik jullie een beetje op de hoogte houden hoe het hier gaat. Afgelopen vrijdag had ik een echo, mini-beetje groei, eitje van 7x11mm, daar waren we natuurlijk blij mee, aangezien dit de eerste keer was dat er iets gebeurde. Vandaag weer echo gehad (dag 15).. Ik ben net thuis van het ziekenhuis. Helaas heeft het beetje groei van vrijdag niet meer doorgezet en was mijn 'grootste' eitje nog maar heel klein... Mijn BMS was wel heel erg goed zei ze, netjes uit 3 lagen zoals het ook zou moeten zijn. Op de echo zag je echt duidelijk dun-dik-dun. Nu komende donderdag weer voor een nieuwe echo, zit er dan nog geen groei in, word de cyclus weer afgebroken, weer Provera en dan Clomid 150... Hoop zo dat dat niet meer nodig is! Meiden, ik blijf echt af en toe meelezen en hoop echt dat het net meer lang duurd voor iedereen uit dit topic een positieve test heeft!!
Ah balen Joli, hopelijk is er donderdag toch groei te zien! wat een teleurstelling elke keer Ik snap dat je zo min mogelijk hier wilt zijn, ik merk aan mezelf ook dat ik er teveel mee bezig ben. Dan denk ik: vandaag ga ik niet op het forum kijken maar meestal mislukt dat weer!
Ik snap je ook hoor Jolie!en wat balen dat het eitje niet verder gegroeid is,hoop alsnog op een groeiend eitje voor je!dat menstruatie opwekken vind ik ook helemaal niks! Neem mezelf ook wel is voor,nu even niet op zp kijken,maar heb het op m'n telefoon dus als ik even zit dan kijk ik tog haha
Dat heb ik nou precies hetzelfde. Ik ben er ook constant mee bezig, heb af en toe huilbuien en kijk dan steeds weer naar het forum. Van de ene kant doet het me goed en van de andere kant weer niet omdat ik er dan steeds mee bezig ben. Ik merk zelf dat ik het vaak heel moeilijk is om me te ontspannen. Ik ben nog niet met de clomid begonnen. Ik zit nu op cd27 en had gisteren een positieve ovulatietest. Ik ben al weken aan het testen en gisteren was hij positief. Net met mijn gyneacoloog gebeld en ze zei dat het goed mogelijk was dat er een eisprong was. Ik weet dat het bij pco niet betrouwbaar is, maar volgens haar kan het wel. We hebben vrijdag en gisteren geklust en vanavond maar weer. Niet geschoten is altijd mis. Als mijn menstruatie er over twee weken niet is, moet ik een zwangerschapstest doen... Wanneer ik wel menstrueer... gaan we alles opstarten. De kans dat ik zwanger ben, is maar heel klein.... Ik probeer er vanuit te gaan dat het niet gelukt is...maar toch blijf ik stiekem hopen.
hallo meiden, kom even langswippen, hier alles goed. En ja soms idd denk je ik ga niet lezen kijken of meelezen want als je andere dan wel met een mooi eitje ziet of zelfs zwanger vraag je je toch af waarom ik dan niet, wat je dan weer boos verdrietig en teleurgesteld maakt. Vergeet niet dat de hele mmm met clomid/hormonen een grote weerslag op je lijf is en het hakt er dan ook flink in. (denk dat ik na inmiddels 3x wel kan zeggen dat dit zo is, en voor mij zeker omdat ik wist wat me te wachten stond er wel erg aan getwijfeld heb van he bah weer die rothormonen, want ze nemen een loopje met je hoor) Lieve meiden, in welke fase dan ook voor iedereen is er ergens een beetje geluk op de wereld soms komt hij snel en soms duurt het een beetje langer. Geloof daar in en dan zal elke droom uitkomen. **meis doet even voor iedereen een glaasje roosvice in, en zegt dan komt wel goed schatjes echt waar**
Oh wat jammer Joli, hoop dat je eitje toch nog gegroeid is donderdag! Duim voor je! Ik ben er ook veel mee bezig, eigenlijk ook wel logisch, je wilt het zo graag, en omdat je in de mmm zit kun je het moeilijker van je af zetten. Traan, hoop dat je n mooie eisprong krijgt! Veel plezier in de slaapkamer hihi Zou heel bijzonder zijn dat je zwanger raakt en dat al die hormonen voor jou niet meer nodig zijn! Lief Meis! Geen last van zwangerschapskwaaltjes?
heel herkenbaar heb dit ook al sinds ik de laatse clomid op heb...vanmiddag toch nog ff een ovutestje gedaan,deze was nu weer lichter, wel bijna positief, maar niet zo als gister. stel...stel dat mn lh piek gister was wanneer springt dan het eitje? we hebben vrijdag voor t laatst geklust...ik voel nog steeds dat drukkende zeurende gevoel in de liezen vooral links, maar straalt soms door naar het midden. heb niet het gevoel dat mn ei al is gesprongen. ik denk vanavond voor alle zekerheid toch maar ff ad slag...en morgenvroeg de echo, zal je zien is er helemaal geen ei wat betreft er veel mee bezig zijn, hier hetzelfde, maar ik ervaar het juist als prettig, ff van me afschrijven. verder weet maar 1 vriendin ervan en das toch anders, omdat ze niet in t zelfde schuitje zit zeg maar... duim voor jullie allemaal!
Oh wat fijn om te lezen dat jij dat gevoel ook had! Ik heb t wel lichtjes, en niet de hele dag.. Had jij dat ook zo? Als je gister je piek had, dan springt je ei tussen 24 en 48 uur. Zou vanavond indd maar even aan de slag haha. Er is sowieso een eitje denk ik hoor, ze kunnen toch niet zomaar verdwijnen! Zal voor je duimen morgen!! Ik ervaar het ook niet als onprettig gelukkig. Vind ook niet dat ik er té veel mee bezig bent..
Hey meiden, ik lees ook nog altijd mee hoor! Ik ben vrijdag ook naar de gynaecoloog geweest maar er was geen eitje gegroeid Ik mocht deze week vrijdag nog eens langskomen om te kijken of er een late reactie was maar ze zei dat het misschien beter was dat ik 100 Clomid zou nemen Ze zei me er niet teveel mee bezig te zijn, maar ik heb het eigenlijk zo druk gehad dat ik er niet echt bezig mee geweest ben. Mijn vriend en ik hebben besloten het maar zo te laten en binnen 2 weken gewoon mijn menstruatie weer op te wekken met 'ultrogestan'. Ik was best teleurgesteld, want ik dacht dat 50clomid wel werkte. Gyn zei positief te blijven en zei me ook dat volgende keer zeer waarschijnlijk goed in orde zou zijn. Tis toch altijd een beetje leven van afspraak (bij gyn) tot afspraak hé?