Lief van je meis!en we moeten inderdaad positief blijven hoe moeilijk dat soms is,uiteindelijk komen we er allemaal! Hoe gaat het nu met jou meis85?
Hier ook een succesverhaal. Vorig jaar januari pco geconstateerd. Na twee rondes clomid 50 zwanger en nu al 9 weken aan het genieten van ons wondertje
dank je voel me super beetje moe maar ach nemen we graag voor lief het moeilijkste is nog wel dat veel mensen ookal willent ze graag je niet echt helemaal begrijpen . en wat het in houd lichamelijk he . straks is iedereen blij maar je weet zelf dan nog heel goed hoe het begintraject was vol spanning en onzekerheden . maar jullie komen er allemaal zeker wel dat geloof ik voor volle 100% truste meiden
Nee als je er zelf niet in zit of hebt gezeten kan je wel zeggen dat je het begrijpt maar ze weten tog niet hoe het echt voelt,zo had ik het laatst met een vriendin van mij erover dat een andere vriendin van mij zwanger is(ze kent die zwangere vriendin niet)en dat ik het hun echt gunde maar er niet zo blij over kon zijn,en ze weet dat ik pco heb en al ff gestopt ben,en ze vond dat ik dat leuk moest vinden en snapte niet waarom ik er een naar gevoel bij heb,vind het ook heel leuk voor de maar kan op de een of andere manier er niet leuk over doen,zo stom want ik wil dat gevoel zelf helemaal niet
Gwenny, wat rot dat clomid 50 niks heeft gedaan. Je gaat vrijdag niet meer naar de gyn? Welke dag zit je nu? Snap heel goed dat je ervan baalt, had ik ook. Maar je gyn heeft gelijk meid, ze moeten er achterkomen wat jou lichaam precies nodig heeft om een ovulatie te krijgen, en dat kan wat langer duren... Hopen dat clomid 100 wel aanslaat! En indd, je leeft eigenlijk van afspraak tot afspraak.. Snap je wel Noa, het is ook niet niks natuurlijk die hele mmm, en dan zien hoe anderen 'makkelijk' zwanger worden..
@Charmed: Je mag bijna voor de eerste FM!! ben zo benieuwd of de 100 wel aanslaat! echt spannend ! @ Gewnny: Balen zeg dat 50 nu wrs niet aanslaat maar idd wrs zal de 100 dan wel aanslaan! de ene cyclus is het anders dan de andere heb ik gelezen! Komt allemaal wel goed
Ja vind t ook heel spannend Love, vooral omdat ik wel het gevoel heb dat het iets gedaan heeft! Hoeist met jou? Nog last van de bijwekingen van provera?
he meiden... vanmorgen weer een fm gehad, baalde enorm want er was geen verdere groei, alleen eitjes van rond de 8 a 9mm...nu vrijdag nog een keer op cd 21, de gyn zegt dat het nog kan maar ik heb eigenlijk voor deze ronde de hoop opgegeven als er vrijdag nog niks te zien is, krijg ik weer duphaston en dan clomid 100. bij mij zei de gyn idd ook het is gewoon even zoeken naar de juise dosering maar dan komt het echt wel goed, dat geeft wel hoop! en inderdaad herken het ook wel een beetje dat ik het moeilijk vind om heel enthousiast te zijn als er een vriendin weer eens spontaan zwanger is., vind ik heel erg van mezlef, had ik ook nooit gedacht. Maarja je wilt zelf ook zo graag, we moeten alleen nof ffies geduld hebben dames. Maarja het kan zo maar ineens snel gaan. Spannend charmed, ik hoop dat de clomid 100 zn werk heeft gedaan!
Wat fijn, vorige keer had je dat gevoel helemaal niet toch! nou ik ga heel hard voor je duimen dat er iets groeit Als het bij jou aanslaat heb ik er zelf ook weer beetje vertrouwen in Ja gaat nu wel, denk dat de ergste dagen geweest zijn! nog 5 pilletjes en dan ben ik er weer vanaf ! hopelijk komt mn ongi snel, kan ik ook snel beginnen met 100. Tenminste als die cystes weg zijn maar ik voel ze helemaal niet meer dus ik heb goede hoop.
Balen S! Echt jammer dat ze niet doorgegroeid zijn.. De kans dat 100 aanslaat is wel groter dan, omdat 50 toch al íets gedaan heeft.. Maar hoop natuurlijk dat je eitjes vrijdag toch nog gegroeid zijn! Wie weet! Nee had dat gevoel bij clomid 50 niet.. Hopelijk is het een goed teken, ben best bang om weer teleurgesteld te worden.. Wil niet weer die rot provera!! Hoop dat je cysten weg zijn Love, wel positief dat je ze iig niet meer voelt. Is het bij jullie ook zulk lekker weer? Heeerlijk dat zonnetje!
ik hoop het charmed, bij mijn zus deed de 50 ook niks en de honderd wel en eisprong, maarja we zullen zien.. ik hoop dat het bij jou ook werkt nu, dat geeft osn idd ook goeie hoop! tis hier berekoud, brrr die wind, klein beetje zon maar...
Balen S, maar idd volgende ronde beter! je hoort trouwens best vaak dat 50 mg niet aanslaat ! dat geeft ook wel goede hoop! Hoop echt dat we allemaal deze zomer zwanger mogen zijn ! Hier is het geen mooi weer, brrr t is echt ijskoud bah bah wordt je niet vrolijk van!
In de zomer zwanger zijn lijkt me super! Extra veel met een mooie zwangere buik showen haha Hopelijk kan ik jullie donderdag goede hoop geven! Heb nog een beetje bruinverlies nu, maar ook eiwit rekbaar slijm, hihi sorry voor t vieze praatje.. Jammer genoeg vandaag een slaapdienst, dus kunnen niet eerder dan morgenavond sexen Hier ook koud trouwens, maar wel echt mooi weer, de hele lucht is blauw! Geen wolkje te bekennen
Nou Charmed, dat rekbare slijm is een goed teken toch Hoop echt dat je een eisprong krijgt deze ronde! en dat het gelijk raak mag zijn Pff ik heb geen geduld meer haha ik wil ook beginnen met clomid !
@love, hoop snel op een mooi ei. @s, hoop voor jou dat het snel aanslaat!! @meiden, hebben jullie dat lieje gehoord van another love?? Dat is zo'n mooi jank nummer!!
S1984 wat naar dat het niet aan heeft geslagen maar als er nu al wel iets een groei was dan moet het met de 100 wel goed komen lijkt me tog?mn duimen draaien voor iedereen! En charmed wat spannend jij moe donderdag voor de echo tog?heb jij last van bijwerkingen bij de Clomid?ik voel me zo naar,mischien word ik wel ziek ofzo,voel me zo ellendig