Jaaa super mooi nummer!! Maar als je je ellendig voelt moet je hem niet luisteren denk ik, dan wordt het alleen maar erger! Hihi hier valt het nu gelukkig mee met het ellendig voelen...alleen heel erg moe!
Hey meiden, Ik ben nog niet aan de Clomid, maar denk dat ik er wel aan moet beginnen (ik heb het al thuis liggen). Hier mijn verhaal: 26 aug 2012 laatste pil, begin december ongesteld door primolut kuur. 21 januari naar huisarts geweest, want ik zag geen eisprong in m'n temperatuur en totaal geen klachten die op een naderende eisprong of menstruatie leken.. Toevallig werd ik ineens 22 januari voor 2 dagen ongesteld.. De ha heeft me wel doorgestuurd naar de gynaecoloog. Die zag op 18 feb een eitje van 13mm.. Die week erna (24 feb) kreeg ik donkerroze afscheiding (sorry ) en de dagen erna helderrode bloedingen.. Ik had op internet opgezocht wat dan kon zijn, het kon een ovulatiebloeding zijn. Maar nu, 2 weken later, moet ik dus eigenlijk ongesteld zijn! Maar er is niks te bekennen en ook negatieve testen (net nog getest). Aan m'n temperatuur te zien, weer geen eisprong... De volgende afspraak met de gyn staat gepland op 15 april. Omdat ze dan alle testen binnen heeft, want ik moet op cd 3 bloed prikken en beginnen met clomid.. M'n vriend moet z'n sperma inleveren.. Maar ik zit even in twijfel, zal ik morgen de gyn bellen voor een nieuwe echo en evt primolut kuur? Zodat ik kan beginnen met clomid.. Of maar afwachten totdat er wat komt.. Wat een verhaal he hihi.. Ik hoop dat jullie het een beetje snappen
Hey dais! Je hebt het topic gevonden! Welkom hier! Ik zou gewoon bellen hoor,15 april duurt nog wel heel lang.. Als je geen eisprong kan ontdekken in je temperatuur dan zal je ook vast niet ongi worden denk ik!
Hee love ! Haha ja ik heb het gevonden, gelijk gekeken toen je het zei en even mee gelezen. En denk nu ook dat het voor mij Clomid-tijd is helaas.. Ik denk inderdaad dat ik morgen even ga bellen ja..
Ja zou ik ook doen, dat wachten is maar niks hihi wil je ook op ons lijstje? Staat een paar pagina s terug.. Houden we precies de NOD's bij enzo..
WIE IS WIE Bassdevilxs - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 zwanger - clomid 50 Bubs - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 - clomid 50 Charmed - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 - clomid 100 Debdev - 31 jaar - 1e kindje - ronde 1 zwanger - clomid 100 Djoon - 23 jaar - 1e kindje - nog onbekend Gwenny - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 - clomid 50 H1985 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4 zwanger - clomid 50 Joli86 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 - clomid 100 Love2011 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 - clomid 100 Meis85 - 27 jaar - 3e kindje - ronde 1 zwanger - clomid 50 Miss me - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 - clomid 50 Noasofia - 22 jaar - 1e kindje - ronde 1- clomid 50 Nijmelijntje - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 - clomid 100 S1984 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 - clomid 50 Sterre21 - 22 jaar - 1e kindje - ronde 1 -clomid 50 Traan - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 - ??? NOD LIJST 21 Maart: Sterre21 24 Maart: Gwenny 24 Maart: S1984 ?? Maart: Traan ?? Maart: Joli86 ?? Maart: Miss me ?? Maart: Nijmelijntje ?? Maart: Noasofia ?? Maart: Charmed 4 April: Bubs ?? April: Love2011 ♥ZWANGER♥ ♥ Oktober 2013 ♥ H1985 - ronde 4 ♥ November 2013 ♥ Meis85 - ronde 1 Debdev - ronde 1 Bassdevilxs - ronde 1 Dit is de lijst
Welkom daiss8!wat naar dat het allemaal zolang duurt he,15 april duurt inderdaad nog wel erg lang,zou gewoon bellen hoor!
jaa ik wil ook op het lijstje! 24 jaar, 1e kindje, nog niet begonnen met Clomid.. Ik ga zo maar eens het telefoonnummer opzoeken van de gyn.. Heb al heel de week steekjes in m'n buik.. En dan denk je zou het dan toch??? pfff.. kon ik maar even naar binnen kijken hahahaha oh oh .. stom lichaam
Ah wat fijn zeg! hopelijk kan je dan ook snel beginnen met clomid als je eitje toch niet gesprongen is! mooi nieuws
WIE IS WIE Bassdevilxs - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 zwanger - clomid 50 Bubs - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 - clomid 50 Charmed - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 - clomid 100 Daiss8 - 24 jaar - 1e kindje - nog onbekend Debdev - 31 jaar - 1e kindje - ronde 1 zwanger - clomid 100 Djoon - 23 jaar - 1e kindje - nog onbekend Gwenny - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 - clomid 50 H1985 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4 zwanger - clomid 50 Joli86 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 - clomid 100 Love2011 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 - clomid 100 Meis85 - 27 jaar - 3e kindje - ronde 1 zwanger - clomid 50 Miss me - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 - clomid 50 Noasofia - 22 jaar - 1e kindje - ronde 1- clomid 50 Nijmelijntje - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 - clomid 100 S1984 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 - clomid 50 Sterre21 - 22 jaar - 1e kindje - ronde 1 -clomid 50 Traan - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 - ??? NOD LIJST 21 Maart: Sterre21 24 Maart: Gwenny 24 Maart: S1984 ?? Maart: Traan ?? Maart: Joli86 ?? Maart: Miss me ?? Maart: Nijmelijntje ?? Maart: Noasofia ?? Maart: Charmed 4 April: Bubs ?? April: Love2011 ?? April: Daiss8 ♥ZWANGER♥ ♥ Oktober 2013 ♥ H1985 - ronde 4 ♥ November 2013 ♥ Meis85 - ronde 1 Debdev - ronde 1 Bassdevilxs - ronde 1
Welkom Daiss! Wat fijn dat je maandag al terecht kan! Hopelijk kun je ook snel met clomid beginnen Hier nog steeds wat steekjes zo nu en dan, en een wat opgeblazen gevoel.. Was het maar alvast morgen! Ben zo bang dat ik mezelf vanalles aanpraat.. Trouwens even vraagje voor diegene waar de man/vriend een spermaonderzoek heeft gehad. Mijn vriend wil 'graag' weten hoeveel zaadjes hij had, en al dat soort dingen. Nou maakt het mij niks uit, goed is goed, maar ik 'moet' dat dus voor hem vragen, maar ben bang dat het een rare vraag is? Dat zij ook denken, goed is goed, dus klaar. Hihi, vind het zo'n raar idee om dat te vragen
Ja 1 dag kan dan al te lang duren he Charmed als je graag voor een echo wilt! Ben echt benieuwd morgen! Hoop echt dat er iets groeit! Bij ons zeiden ze ook niet hoeveel zaadjes mijn vriend had, alleen dat het goed was. Mijn vriend was toen meteen helemaal trots hahaha zit hij nu nog steeds over te geinen.
Hi allemaal, Gisteren voor 2e fm geweest op dag 13. Helaas was er nog geen groei te zien. Bms was wel mooi 10 mm en 3 lagen. Ze wil me nog volgen tot dag 21 en anders weer duphaston. Ze had zelf ook niet veel hoop dat het nog ging groeien! Ik gaf aan dat ik de hoop ook een beetje had opgegeven en me ook afvroeg waarom ik deze keer clomid moest gebruiken terwijl ik al eens zwanger ben geworden met puregon spuiten en IUI. Ze wist hier geen antwoord op en heeft nu met mij afgesproken dat ze mijn geval zou inbrengen op de volgende fertiliteitsbespreking, daar zitten diverse gyn's bij. Ze zou vragen of het mogelijk is om clomid 150 over te slaan en dan puregon te spuiten ZONDER IUI. En ze zou om opheldering vragen over het plan van aanpak bij mij. Ben echt blij dat ze zo met me meedenkt, geeft een goed gevoel. Ze gaf me niet veel kans dat ik clomid150 mocht overslaan, maar er wordt iig naar gekeken! Verder vroeg ze of ik al eens een LEO? Had gehad, iets met eitjes wegbranden ofzo. Maar dat hebben ze nog nooit iets over gezegd, hier zou ze het ook over hebben. Nu dus, een beetje tegen beter weten in, controles tot dag21, maar goed. Afwachten dus! Wat een verhaal, sorry hoor! Nu snel weer aant werk, reageer vanavond op de rest! Liefs
welkom daiss....fijn dat jij ook verder kunt, vreselijk dat afwachten steeds... @ hier: ik ben een beetje in de war haha....vanmorgen ineens een hoge temp en menstruatieachtig gevoel in mn baarmoeder, daarbij ook lage rugpijn. Ik heb steeds het idee dat ze mn ei gewoon gemist hebben met de echo van afgelopen dinsdag...maar misschien maak ik mezelf ook wel gek. Mijn theorie: op dinsdag cd 11 eitje 9 mm, 2mm groei per dag, dan zou ie zondag op cd 18 samen met de positieve ovutest dus in principe 19 mm kunnen zijn, toch?? Ik vind het ook zo vreemd dat ik niet op dag 14 ofzo en echo heb gehad, misschien dat de gyn er weinig vertrouwen in had dat t nog ging groeien? snappen jullie het nog? Maar goed ik had dus zondag een positieve ovutest, de volgende dag was ie alweer lichter maandag dus en nu vandaag op woensdag ineens een hoge temp en deze klachten. Afgelopen week voelde ik ook wel van alles, maar dan meer in mn liezen en vooral links, waar ik denk dat mn eierstokken zitten. Ff kijken wat mn temp morgen gaat doen, misschien is er ook wel een ander reden... op cd 21 vrijdag nog weer een echo, maar zouden ze dan evt ook kunnen zien of je bevrucht bent? of kan dat nog niet? wachtenwachtenwachten... wow het sneeuwt hier ineens keihard!!!!!vanuit het niets... charmed zet hm op met je echo morgen! en ik zou gewoon vragen naar de uitslagen van het zaad, is toch leuk om te weten of je snelle en veel zwemmers hebt! nijmelijntje, zo'n leo was mijn gyn geen fan van, er zouden verklevingen door kunnen ontstaan , ze doen het bijna niet meer bij onze kliniek.
Ik kom weer ff binnen vallen... Wij kregen bij het 1e onderzoek een formulier mee waarop alles stond vermeld. Bij het onderzoek in het zh hebben we hierna een gesprek gehad met de fertiliteitsarts en die vertelde de preciese zaadcellen voor en na bewerking... Ik denk dat het geen rare vraag is en gewoon kunt vragen..
Charmed, waarom rare vraaag nee hoor gewoon stellen als je het weten wil. succes met de echo morgen. Nijmelijntje, waarom is het bij jou niet gelijk voor het zelfde traject gekozen waarmee je destijds succes had en je zwanger bent geraakt. En een leo ja ik hoor er verschillende dingen over, maar risico op verklevingen is idd groot S1984, oooh wachten duurt altijd te lang jee, hoop dat het het wachten waard zal zijn!! Rest zwaai meiden, wil wel overal op reageren maar het ontbreekt me even aan tijd sorry maar lees wel alles mee hoor. Hier alles goed voel me nog steeds super!! bijna dinsdag hiii mag ik ook weer voor een echo, ben wel benieuwd en ook beetje bang ach ja we wachten maar rustig af
Ja ik ga t ook maar gewoon vragen. Ben nu toch ook wel benieuwd Love, ja mannen en hun trots op goed sperma hahhahah Nijmelijntje, Jammer dat er weinig te zien was, maar wel fijn dat ze gaan bedenken hoe nu verder, hopelijk mag je straks starten met puregon en hoef je niet weer clomid. S, Spannend zeg!! Ben benieuwd wat je temp morgen doet! Volgens mij kunnen ze op een echo wel zien of er een eitje is gesprongen maar weet niet tot hoelang na de sprong het te zien is, ze kunnen een bevruchting helaas niet zien Als je wel n ovulatie hebt gehad, zal je echt 2 weken moeten wachten helaas.. Maar hoop t voor je, zou mooi zijn!! Meis, Spannend, dinsdag al! Hoop dat je n heeel mooi vruchtje gaat zien en misschien al het hartje kan/mag horen!
Spannend S! Ben ook benieuwd naar je temp morgen! Ze kunnen helaas niet zien of hij bevrucht is! Charmed heel veel succes morgen! Mijn duimen draaien voor je! Meis, fijn dat je je goed voelt! Hier ook keiharde sneeuw uit het niets bah ben er klaar mee!
Heey meiden ik heb vogens me temperatuur me eisprong vrijdag gehD. Hopelijk ist raak en is clomid niet meer nodig. We hebben goed geklusd. Me nod is 22maart.